مشکل ترافیک کمتر شد، کمبود بنزین هم اضافه شد/ 230 هزار خودرو وارد این استان شد

مشکل ترافیک کمتر شد، کمبود بنزین هم اضافه شد 230

به گزارش انتخابتو، مدیرکل میراث فرهنگی گیلان از ورود 3 میلیون و 140 هزار و 211 مسافر و گردشگر از مبادی ورودی در بازه زمانی 19 تا 21 شهریور به استان خبر داد و گفت: در این مدت 5 میلیون و 10 هزار و 320 نفر شب اقامت کردند. در گیلان ثبت شده است.

با این حال جیهانی افزود: در مدت مذکور 228 هزار و 379 دستگاه خودرو وارد مبادی ورودی استان شده است.

حضور نزدیک به 230 هزار خودرو در گیلان و کمبود بنزین در برخی شهرها نیز مشکلاتی را برای مسافران ایجاد کرد. آنهایی که در کانال های تلگرامی محلی پخش می شوند عبارتند از رشت، صومعه سرا، فومن، ماسال، ضیابر و غیره. نشان می دهد کمبود بنزین در شهرها و تراکم مسافران باعث ازدحام ترافیک و صف های طولانی در پمپ بنزین ها می شود.

در کنار ازدحام و ترافیک سنگین جاده ها که همواره در ایام تعطیلات مسافران و شهروندان گیلانی را آزار می دهد، ظاهرا مشکل بنزین نیز به این مشکلات اضافه شده است.

این مشکل در استان مازندران نیز مشکل ساز است.

به گزارش مهر، شهروندان و مسافران غرب مازندران برای سوخت گیری کیلومترهای زیادی را طی می کنند. به گفته مسئولان، ترافیک سنگین و نرسیدن نفتکش ها باعث شد برخی از ایستگاه ها به طور موقت از کار بیفتند.

تعطیلی چند ساعته پمپ بنزین‌ها در برخی مناطق غرب مازندران نیز ناشی از تردد مسافران و حجم بالای سفر در این مناطق و در سایه ضعف زیرساخت‌ها است. ما بارها بر تقویت زیرساخت ها متناسب با نوسان جمعیت و گردشگران تاکید کرده ایم، اما همچنان شاهد شکست در این بخش ها هستیم.

بسته شدن یک طرفه جاده کندوان و مشکلات حاشیه نشینی و محلی از یک سو، کمبود سوخت و تعطیلی موقت جایگاه ها، افزایش مصرف انرژی، محدودیت زیرساخت های درمانی و گردشگری و…

464,444

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین