معامله با سوفی ترنر برای بازگشت به دنیای «بازی تاج و تخت» چیست؟

معامله با سوفی ترنر برای بازگشت به دنیای بازی تاج

به گزارش خبر خبرگزاری انتخابتو؛ سوفی ترنر بازیگر نقش سانسا استارک در سریال پرطرفدار بازی تاج و تخت به تازگی درباره احتمال بازگشت به این سریال صحبت کرده است. ترنر از فصل اول این سریال در نقش سانسا ظاهر شده است. شخصیتی که شاهد تبدیلش از یک دختر ساده به ملکه شمال هستیم.

شرایط بازگشت سوفی ترنر

به گزارش روزیاتو، ترنر در مصاحبه ای با مجله Variety درباره شرایط بازگشت به نقش سانسا استارک صحبت کرد. او با شور و شوق از تجربه بازی در این نقش صحبت کرد و حتی اعتراف کرد که گاهی پس از پایان سریال به زندگی سانسا فکر می کند. با این حال وی تاکید کرد که بازگشتش مشروط به حضور همان گروه و بازیگران اصلی است:

“شاید. بنابراین باید دقیقاً همان بازیگران و همان تیم سازنده باشد، در غیر این صورت من برنمی گردم، و فقط برای فصل 9 است، بنابراین فکر نمی کنم ساخته شود. اما من عاشق بازی در سانسا بودم. و من اغلب به این فکر می‌کنم که او اکنون در پنج سال آینده چه خواهد کرد.”

ما در حال گسترش دنیای “بازی تاج و تخت” هستیم

در حال حاضر هیچ دنباله ای از بازی تاج و تخت در دست ساخت نیست. اما دنیای وستروس در حال گسترش است. سریال هایی مانند «قبیله اژدها» و «شوالیه هفت پادشاهی: شوالیه پرچین» به عنوان پیش درآمدهای سری اصلی تولید می شوند.

چالش های بازگرداندن بازیگران اصلی

بزرگترین مانع برای تحقق جاه طلبی سوفی ترنر، اتحاد مجدد بازیگران اصلی پس از سال ها خواهد بود. پس از پایان بازی تاج و تخت، ستارگان این سریال شروع به کار روی پروژه های مختلف کردند. ترنر در فیلم هایی مانند «مردان ایکس: ققنوس سیاه» و مجموعه های تلویزیونی مانند «پله ها» ظاهر شده است. سایر بازیگران نیز مشغول پروژه های بزرگ بودند. از جمله کیت هرینگتون (جان اسنو) که به دنیای سینمایی مارول پیوست و پیتر دینکلیج (تیریون لنیستر) که در پیش درآمدهای «انتقام‌جویان» و «بازی‌های گرسنگی» ظاهر شد.

بازسازی «بازی تاج و تخت»

فصل هشتم سریال Game of Thrones با انتقادات زیادی روبرو شد و طرفداران سریال را از هم جدا کرد. فصل نهم احتمالی با حضور بازیگران اصلی، که ده سال پس از پایان سریال اتفاق می‌افتد، می‌تواند فرصتی برای جبران آن باشد. حتی با وجود اژدها و صحنه‌های خشونت‌آمیز، هیچ نمایشی مانند Game of Thrones وجود ندارد و راه‌اندازی مجدد آن می‌تواند به بینندگان کمک کند تا با تصمیمات فصل آخر کنار بیایند.

در پایان، اگرچه ممکن است ادعای سوفی ترنر در حال حاضر بعید به نظر برسد، اما در دنیای تلویزیون امروز غیرممکن نیست. طرفداران «بازی تاج و تخت» همچنان امیدوارند روزی شاهد بازگشت محبوب ترین شخصیت های این سریال به تلویزیون باشند.

۲۴۵۲۴۵

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین