ممنوعیت به کارگیری شهروندان در این جزیره

ممنوعیت به کارگیری شهروندان در این جزیره

به گزارش انتخابتو، ابراهیم رستم قرانی گفت: ارائه خدمات با کیفیت، تامین امنیت گردشگران و رفاه مردم محلی از اولویت های حوزه گردشگری جزیره است.

مهر در خبری نوشت: مدیرعامل سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی منطقه آزاد قشم به ضرورت کارآفرینی و اشتغال نیروهای بومی و ساکنان جزیره جهانی قشم اشاره کرد و ادامه داد: امکانات گردشگری متناسب با کیفیت خدمات گردشگری، اشتغال اتباع غیرمجاز و جزیره قشم اشتغال جوانان در دستور کار قرار گیرد.

در این اطلاعیه آمده است: استفاده متصدیان و مدیران تاسیسات از شهروندان غیرمجاز در اماکن گردشگری تخلف بوده و جرم قانونی و مالی محسوب می شود.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: اتباع دارای مدارک معتبر اقامتی و جواز کار قانونی تنها می توانند در مشاغلی که در پروانه کار تعریف شده است مشغول به کار شوند.
رستم قرانی در ادامه سخنان خود اینگونه بیان کرد: کارگاه های آموزشی برای مدیران و کارکنان ادارات مختلف تاسیسات گردشگری تشکیل می شود و بازدیدهای دوره ای توسط کارشناسان این مدیریت به منظور ساماندهی امکانات مختلف در چارچوب قوانین و مقررات هریک انجام می شود. بخش

2333216

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین