مکان ویژه مونیکا بلوچی و تیم برتون روی فرش قرمز / عکس

مکان ویژه مونیکا بلوچی و تیم برتون روی فرش قرمز

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، مونیکا بلوچی 59 ساله در جشنواره بین المللی فیلم سن سباستین اسپانیا با لباس مشکی جذاب همراه با شریک زندگی خود تیم برتون حضور یافت.

مونیکا بازیگر Beatlejuice ظاهر خود را با یک گردنبند الماس و یک کیف مشکی تزئین کرد.

تیم برتون 66 ساله با کت و شلوار تمام مشکی و عینک آفتابی تیره شیک به نظر می رسید. به آرامی دست مونیکا را گرفت.

مونیکا و تیم برتون روی فرش قرمز اولین نمایش فیلم ماریا کالاس: نامه‌ها و خاطرات مونیکا رفتند.

ماریا کالاس: نامه‌ها و خاطرات مستندی درباره تجربیات مونیکا و بازیگرانی است که از سال 2019 تا 2023 در نمایشنامه‌ای به همین نام بازی کرده‌اند.

مونیکا و تیمش از نمایشگاه پاریس در سراسر اروپا و آمریکا بازدید کردند و از لندن، اسپولتو در ایتالیا، آتن، موناکو، لس آنجلس، نیویورک و بسیاری از شهرهای دیگر دیدن کردند.

این نمایش داستان سوپرانوی یونانی-آمریکایی ماریا کالاس، یکی از مشهورترین و تاثیرگذارترین خواننده های اپرا در قرن بیستم را روایت می کند.

با وجود بیش از 30 سال تجربه بازیگری، “ماریا کالاس: نامه ها و خاطرات” اولین حضور مونیکا روی صحنه بود.

مونیکا که از ترس صحنه رنج می برد در گفت و گو با اپرا وایر درباره نقش خود گفت: من خواننده فوق العاده، هنرمندی را می شناختم، حتی زمانی که در «موتسارت در جنگل» بازی می کرد، به دلیل رفتارش به کالاس نزدیک شدم. ” [آنا] نتربکو و [مونسرات] من کابالا کردم.

“اما ماریا، من چیزی در مورد داستان اوناسیس یا اینکه او یک دیوای بزرگ بود نمی دانستم. اما بعد که تام ولف برای این پروژه نزد من آمد، این نامه ها، این خاطرات را به من داد و من با آن زن آشنا شدم. داستان کاملاً متفاوتی بود، زیرا می‌توانستم آسیب‌پذیری‌ها و حساسیت‌های او را درک کنم.»

“بنابراین با وجود اینکه اولین بار بود که روی صحنه می رفتم، وقتی آن نامه ها و خاطرات را خواندم، نتوانستم مقاومت کنم. گفتم: “می ترسم، اما می خواهم این کار را انجام دهم، زیرا آن نامه ها و خاطرات واقعاً به من الهام بخشیدند.” و من می خواهم آنها را با دیگران به اشتراک بگذارم.”

منبع: دیلی میل

۲۴۵۲۴۵

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین