میوه را با معده خالی بخوریم یا با شکم سیر؟

میوه را با معده خالی بخوریم یا با شکم سیر؟

میوه را با معده خالی بخوریم یا با شکم سیر؟

اکنون بسیاری به دنبال راه هایی برای کاهش وزن و بهبود سلامت و ظاهر خود به هر قیمتی هستند. بسیاری از متقاضیان لاغری که نمی خواهند مسیر سخت و دشوار کاهش وزن تدریجی را طی کنند، اغلب به دنبال داروها و قرص های لاغری هستند و می خواهند وزن خود را کاهش دهند، استفاده از این داروها برای بیش از صد سال می تواند عوارض جانبی زیادی ایجاد کند اگر به دنبال راهی سالم برای کاهش وزن هستید، میوه‌ها سالم‌ترین و کم‌ترین گزینه‌ها هستند، اینها گزینه‌هایی هستند که عوارض جانبی دارند.

به گزارش همشهری آنلاین، در این مقاله درباره 10 میوه بخوانید که می تواند از تلاش شما برای سوزاندن چربی شکم به طور طبیعی حمایت کند و همچنین به افزایش متابولیسم کلی کمک کند.

روش صحیح خوردن میوه چیست؟

اگر فکر می کنید نوشیدن آب میوه می تواند به کاهش وزن کمک کند، در اشتباهید. به گفته متخصصان، مهم است که خودتان میوه‌ها را مصرف کنید تا حداکثر سود را از آن‌ها ببرید، زیرا فیبر بالایی دارند. مشخص شده است که آبمیوه گیری تمام محتوای فیبر را از پالپ حذف می کند و آن را فقط به یک آب میوه شیرین بدون خواص میوه تازه تبدیل می کند.

زمان مناسب برای خوردن میوه چه زمانی است؟

برخی از کارشناسان معتقدند که می توانید در هر زمانی از روز میوه بخورید. با این حال، سایر متخصصان نیز معتقدند که خوردن میوه با معده خالی عادت بهتری است. با این حال، کارشناسان معتقدند که خوردن میوه با معده خالی می تواند به سرعت قند خون را در افراد مبتلا به دیابت افزایش دهد. البته ترکیب میوه با یک وعده غذایی یا میان وعده می تواند به پیشگیری از این امر کمک کند.

میوه ها: به گفته متخصصان، میوه هایی مانند زغال اخته، توت فرنگی و تمشک کم کالری و سرشار از آنتی اکسیدان هستند که می تواند به سرعت بخشیدن به متابولیسم و ​​کاهش چربی شکم کمک کند.

گریپ فروت: طبق نتایج تحقیقات، گریپ فروت ممکن است به کاهش سطح انسولین و در نهایت به کاهش وزن کمک کند.

آناناس: نشان داده شده است که آناناس حاوی بروملین است، آنزیمی که ممکن است به هضم غذا کمک کرده و نفخ را کاهش دهد. فیبر و آب بالای این میوه همچنین به کاهش وزن کمک می کند.

هندوانه: این میوه کم کالری و دارای آب زیادی است که می تواند شما را هیدراته و سیر نگه دارد و به کاهش وزن کمک کند.

آووکادو: اگرچه آووکادو کالری بالایی دارد، اما سرشار از چربی های سالم و فیبر است که به کنترل اشتها و کاهش وزن کمک می کند.

کیوی: این میوه سرشار از ویتامین C و فیبر است که ممکن است به هضم، تنظیم قند خون و کاهش وزن کمک کند.

سیب: سیب سرشار از فیبر و آب است. گفته می شود سیب به شما کمک می کند مدت طولانی تری احساس سیری کنید و به کاهش وزن کمک می کند.

گلابی: این میوه سرشار از فیبر است که می تواند به شما کمک کند احساس سیری کنید و کالری کمی دارد و در نتیجه به کاهش وزن کمک می کند.

پرتقال: این میوه سرشار از ویتامین C و فیبر است که می تواند به شما در احساس سیری، کاهش اشتها و کاهش وزن کمک کند.

پاپایا: این میوه حاوی آنزیم هایی است که به هضم، کاهش نفخ و کاهش وزن کمک می کند.