نامگذاری خیابانی به نام مسعود محرابی مدیر مجله سینمایی مرحوم

نامگذاری خیابانی به نام مسعود محرابی مدیر مجله سینمایی مرحوم

به گزارش خبرگزاری انتخابتو؛ با پیگیری شهرداری منطقه 6 تهران و با تصویب کمیسیون نامگذاری معابر شورای اسلامی شهر تهران، خیابان سی و سوم محله یوسف آباد به نام نویسنده، مورخ، کاریکاتوریست، روزنامه نگار و نویسنده «مسعود محرابی» به ثبت رسید. مراسم اهدای لوح در این جاده با حضور مدیر فقید ماهنامه فیلم و شهردار منطقه 6 تهران، جمعی از مدیران شهرداری و خانواده وی برگزار شد.

به گزارش مهر، این مراسم همزمان با چهارمین سالگرد درگذشت مسعود محرابی برگزار شد. سید مرتضی روحانی شهردار منطقه شش تهران با بیان اینکه منطقه مرکزی پایتخت زادگاه و سکونت بسیاری از چهره های هنری، فرهنگی، علمی و ورزشی کشورمان بوده و هست، افزود: نامگذاری خیابان های شهر به نام فرهیختگان و چهره های شناخته شده کشور در عرصه های مختلف، از سوی دیگر کار بزرگ و ارزشمندی است که باعث افزایش جایگاه و اعتبار این افراد در جامعه می شود. باعث می شود تا نسل جدید این نام های تاثیرگذار ایران را بیشتر بشناسند.

«هم اکنون با برگزاری مراسم نامگذاری خیابان سی و سوم یوسف آباد به نام مسعود محرابی، یاد و خاطره صاحب امتیاز و کارگردان مسئول و کاریکاتوریست فقید مجله سینمایی کشورمان در منطقه 6 تهران برای همیشه زنده خواهد ماند.

2455243

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین