شیر قهوه کاله اسپرسو سولات 225 میلی لیتر

شیر قهوه اسپرسو سولات کاله - 225 میلی لیتر

سولات، شیر قهوه مشاهده محصول در دیجی کالا

شیر قهوه اسپرسو سولات; یک نوشیدنی انرژی زا و آماده برای روزهای شلوغ، ایده آل برای عاشقان قهوه با همان طعم اصلی و طعم غالب. البته اگر روز شلوغی دارید، این نوشیدنی نیز انتخاب خوبی برای شماست. اسپرسو سولات نوعی قهوه قوی است که با ریختن آب جوش در قهوه آسیاب شده با مقدار کمی شیر و شکر تهیه می شود. شیر قهوه اسپرسو سولات که درصد قابل توجهی قهوه دارد نسبت به سایر نوشیدنی ها کافئین بیشتری دارد و به همین دلیل جزو نوشیدنی های انرژی زا محسوب می شود. اسپرسو محبوب ترین در بین عاشقان قهوه در سراسر جهان است. ماندگاری این محصول در یخچال 50 روز می باشد.

خواص قهوه؛ 10 مزیت قهوه که نمی دانستید

کاله با تولید نوشیدنی های بر پایه قهوه سعی در ایجاد یک تجربه خوشمزه و یک روز پر انرژی برای شما دارد. سولات کلم یک قهوه فوری است. با این حال، نباید آن را با قهوه فوری اشتباه گرفت. در حالی که بسیاری از برندها از پودر قهوه فوری در قهوه فوری خود استفاده می کنند، کلم سولات از عصاره دانه های قهوه عربیکا تهیه می شود که بهترین نوع قهوه محسوب می شود. سولات یک انتخاب سریع و خوشمزه هم برای دوستداران قهوه سرد و هم برای دوستداران قهوه داغ است. پس از برداشتن درب و فویل کافی است سولات را به مدت 30 ثانیه در مایکروویو گرم کرده و بخورید. نام سولات از ترکیب «آب» از برند سولیکو و واژه ایتالیایی «لاته» به معنای شیر گرفته شده است و تفاوت آنها در میزان عصاره قهوه، شیر و مواد افزودنی این نوشیدنی است. این نوشیدنی فوق العاده را می توانید از لینک زیر و از سوپرمارکت دیجی کالا خریداری کنید.

تفاوت نوشیدنی های سرد و گرم کافی شاپ بر اساس قهوه

انتخابتو تلنت پلتفرمی برای کشف، توسعه، به دست آوردن و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که مهارت ساخت انواع ویدیوها را در «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر» برای دیجی کالا دارند. افرادی که در پروژه استعدادیابی هستند با ساختن ویدیو برای دیجی کالا مستقیماً از دیجی کالا درآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی به محصولات را برای افرادی که مهارت ساخت ویدیوهای حرفه ای دارند، فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، استعداد، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، با انتخابتو تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره انتخابتو تلنت

گردآوری شده از رسانه دیجیکالا