نوشیدنی ورزشی ایزوتونیک با طعم بلوبری و تمشک را بشناسید

نوشیدنی ورزشی هیپوتونیک زغال اخته و تمشک Dynamin - 3 بسته 500 میلی لیتری
مشاهده محصول در دیجی کالا
مشاهده محصول در دیجی کالا

نوشیدنی ایزوتونیک یک نوشیدنی ورزشی است که باعث افزایش و افزایش عملکرد ورزشکاران می شود. نوشیدنی های ایزوتونیک سریعتر از آب جذب می شوند و آب و املاح معدنی از دست رفته از بدن را با سرعت زیاد جبران می کنند. این غذا حاوی مواد معدنی، الکترولیت ها، قند و کربوهیدرات است که برای بازگرداندن مواد معدنی و الکترولیت های از دست رفته بدن در حین ورزش طراحی شده است. علاوه بر این، محلول های ایزوتونیک از کم آبی بدن و عدم تعادل الکترولیت ها در طول فعالیت های ورزشی جلوگیری می کند.

مهم ترین نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که نوشیدنی های ایزوتونیک فقط باید در حین ورزش مصرف شوند. هیچ قانون مشخصی وجود ندارد، اما به متغیرهای مختلفی بستگی دارد، مانند میزان گرما، مدت زمانی که ورزش کرده‌اید و میزان تناسب اندام. همه اینها می تواند بر میزان ایزوتونیک مورد نیاز برای نوشیدن تأثیر بگذارد. با این حال، بسیاری از کارشناسان نوشیدن نوشیدنی‌های ایزوتونیک را در طول تمرین‌هایی که بیش از 70 دقیقه طول می‌کشند، توصیه می‌کنند. نوشیدن این گونه نوشیدنی ها به صورت جرعه جرعه و در فواصل زمانی توصیه می شود. به عبارت دیگر، شما نباید در یک زمان بیش از حد بنوشید. در حالت ایده آل، یک نوشیدنی (تقریباً 150 میلی لیتر) باید هر 15 تا 20 دقیقه مصرف شود.

نوشیدنی های ایزوتونیک کلم طعم بهتری نسبت به سایر نوشیدنی های ایزوتونیک دارند. برای خرید این نوشیدنی ورزشی از دیجی کالا از لینک های زیر اقدام نمایید.

انتخابتو تلنت پلتفرمی برای کشف، توسعه، به دست آوردن و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که مهارت ساخت انواع ویدیوها را در «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر» برای دیجی کالا دارند. افرادی که در پروژه استعدادیابی هستند با ساختن ویدیو برای دیجی کالا مستقیماً از دیجی کالا درآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی به محصولات را برای افرادی که مهارت ساخت ویدیوهای حرفه ای دارند، فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، استعداد، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، با انتخابتو تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره انتخابتو تلنت

گردآوری شده از رسانه دیجیکالا