نیما شعبان نژاد; بی ادب و پرمدعا یا خنده دار و بامزه؟

نیما شعبان نژاد بی ادب و پرمدعا یا خنده دار

بارزترین ویژگی شعبان نژاد در این اواخر رفتارش در برنامه های رئالیتی است.

بهترین: فصل دوم رئالیتی شو جوکر به تازگی آغاز شده است. در این فصل شاهد تغییرات بزرگی هستیم. احسان علیخانی جایگزین سیامک انصاری شده و برخی قوانین تغییر کرده است، اما تنها چیزی که تغییر نکرده است، عدم حضور زنان است. جوکر مهمانانش را عمدتا از بین کمدین ها انتخاب می کند و همین الگو در بین مهمانان فصل جدید نیز تکرار می شود و شاید تنها غیر کمدین این گروه مجید مظفری باشد. با این حال در بین هشت شرکت کننده قسمت اول، چهره ای وجود دارد که اغلب در کار پلتفرم های سینمای خانگی با آن مواجه می شویم. در مورد نیما شعبان نژاد صحبت می کنیم. با ما بمان.

نیما شعبان نژاد خندان ظاهر شد. شاید همکاری نسبتا موفق او با رامبد پلی برای حضور او در رسانه های دیگر شد. با این حال تردیدهای زیادی در مورد موفقیت آن در سینما و سینمای خانگی وجود دارد، شاید به این دلیل که آثاری که در ذهن مخاطب به جا گذاشته حتی به انگشتان یک دست هم نمی رسد. شخصیت باهوش کامرووا در فیلم‌های «هیولا» و «دراکولا» و حضور او به عنوان مجری مشترک در اسکار این کارگردان، آشناترین تصاویر شعبانی‌نژاد در ذهن مخاطب است.

نیما شعبان نژاد;  بی ادب و پرمدعا یا خنده دار و بامزه؟

اما آنچه اخیراً در مورد شعبان نژاد مورد توجه قرار گرفته رفتارهای او در برنامه های رئالیتی است. طبیعتا رفتار در چنین ژانری که همه چیز با واقعیت مطابقت دارد بیش از پیش مورد نقد قرار می گیرد و شعبان نژاد نیز از این قاعده مستثنی نیست.

در رابطه با این موضوع کاربری به نام «ری ری» سوال زیر را مطرح کرد:

“چرا کسی عاشق نیما شعبان نژاد نمی شود؟ او خیلی بامزه و بامزه است.”

نحوه حضور او در اسکار، فراتر از سبک جنجالی که در این برنامه برمی گزیند، کمی متکبرانه است و بر خلاف آنچه در خندوانه از او به یاد داریم. جوکر نیز با سبکی متفاوت ظاهر شد و رفتارش تماشاگران را به دو دسته تقسیم کرد. در حالی که برخی معتقدند شعبان نژاد پر زرق و برق و کمی خارج از دایره ادب است، برخی دیگر او را بامزه و جذاب می دانند.

نیما شعبان نژاد;  بی ادب و پرمدعا یا خنده دار و بامزه؟

این سوال به موضوع بحث برخی از کاربران تبدیل شده است که نظرات آنها را در مورد شخصیت نیما شعبان نژاد دنبال می کنیم:

فارسی نوشت: او بی ادب و متظاهر است، هر بار که فیلمی را تماشا می کنم چیزی جز بی سوادی مصاحبه کننده نمی بینم.

مائده درباره داستان خود نیما شعبان نژاد گفت: بادبان ها را بلند کنید، ما برمی گردیم:

نیما شعبان نژاد;  بی ادب و پرمدعا یا خنده دار و بامزه؟

آبانی: تمام تصورات شما در مورد نیما درست است اما او فردی بسیار مهربان و مهربان است. من با امروز مخالفم بقیه با خداست

سهشنبه: هوای ناپختگی عاطفی، رفتاری و فکری را ایجاد می کند. از این مدل سمی می گیرد، می گیرد، می گیرد… اما چیزی نمی دهد، اهمیتی نمی دهد، متعهد نمی شود، چیزی را علنی نمی کند. او نیز خسته می شود و بینایی خود را از دست می دهد.

آیدا: این تصور را برای کسانی ایجاد می کند که ادعا می کنند در باغ نیستند اما مالک آن هستند. کل باغ و برنامه روی یک انگشت می چرخد.

ناشناس: حرفش خیلی زشته بوی بداخلاقیش به اینجا می رسد، در برنامه مهران مدیری این را می گوید. کاش مریم امیرجلالی مراقبش بود.

مرجان: نیما شعبان نژاد نمونه بارز یک آدم بامزه و بامزه است.

دختر پیشرو: نمی دانم چرا افرادی مثل نیما شعبان نژاد، بهرنگ علوی، امیر کاظمی خود را بامزه و جذاب می بینند. به طور کلی کمدین های نسل قبل مانند مهران مدیری، رضا عطاران و حتی پژمان جمشیدی بداهه های کمدی خلاقانه تری را در مصاحبه های خود می گنجانند. واقعا نمیدونم چرا!

حمید: به نظر می رسد که تصمیم گیری مطلق نیست; اما او به من حال و هوای یک دوست غیرمسئول را می دهد که هیچ لذتی با او ندارد، به شما هم اهمیت نمی دهد، فقط به فکر خودش است.

مشتری: هر بار که این پسر شوخی می کند، من شرمنده می شوم، این جوری شوخی می کند.

به گزارش رسانه انتخابتو