هرج و مرج مونیکا بلوچی در افتتاحیه جشنواره فیلم ونیز/عشق دیوانه وار لیدی گاگا با جوکر 2//آنجلیا جولی با همسر سابقش به ونیز آمد

هرج و مرج مونیکا بلوچی در افتتاحیه جشنواره فیلم ونیزعشق

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، ونیزی ها شاهد حضور بازیگرانی چون جنا اورتگا، مایکل کیتون، وینونا رایدر، کاترین اوهارا، ویلم دافو، جاستین ترو و همچنین تیم برتون و مونیکا بلوچی بر روی فرش قرمز بودند. ایزابل هوپر بازیگر فرانسوی، که رئیس هیئت داوران بیستمین سالگرد این جشنواره است، مسئولیت جشنواره فیلم ونیز را بر عهده می گیرد. او از جمله حاضران در مراسم افتتاحیه بود.

پیام غافلگیرکننده جیمز کامرون به احترام سیگورنی ویور

اختیار سیگورنی ویور هنرپیشه هالیوود پس از 45 سال کار بر روی فیلم های «بیگانه ها»، «آواتار» و «گوریل ها در مه» یکی از نکات جالب افتتاحیه جشنواره فیلم ونیز ایتالیا بود که در آن جایزه طلا را از آن خود کرد. جایزه شیر برای این بازیکن خوش شانس آورده شد..

اما یکی از قسمت های جالب شناخت فعالیت هنری سیگورنی ویور، پیام ویدئویی غافلگیرکننده جیمز کامرون، کارگردان فیلم معروف «آواتار» بود که سیگورنی ویور در سال 1986 با فیلم بیگانه ها همکاری با این کارگردان را آغاز کرد. و برای بازی در این فیلم نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از آکادمی اسکار شد.

من به بازیکن تبریک می گویم کامالا هریس کاندیدای ریاست جمهوری الهام بخش

ویور در نشست خبری از نقش قوی زن صحبت کرد و گفت که سرسختی زنانه از ویژگی های ذاتی زنان است. اما نکته جالب این است که پس از طرح این موضوع بافندهخبرنگاری از او پرسید که آیا فکر می‌کند کار نوآورانه‌اش در نقش ریپلی، شخصیت اصلی «بیگانه‌ها» و توانمندسازی زنان در پرده بزرگ پایه‌های انتخاب کامالا هریس به عنوان رئیس‌جمهور ایالات متحده بود یا خیر. او سیگورنی ویور شروع کرد به گریه کردن.

هرج و مرج مونیکا بلوچی در افتتاحیه جشنواره فیلم ونیز/عشق دیوانه وار لیدی گاگا با جوکر 2//آنجلیا جولی با همسر سابقش به ونیز آمد

اولین نمایش جهانی جوکر 2 در جشنواره فیلم ونیز برگزار شد

با این حال، فیلم «جوکر 2» با بازی خواکین فینیکس و لیدی گاگا اولین نمایش جهانی خود را در جدول رسمی فیلم‌های هشتاد و یکمین جشنواره فیلم ونیز در سال 2024 به ثبت رساند که شروعی است زیرا فیلم در سال 2019 قسمت اول خود را برنده شد. این فیلم جایزه شیر طلایی جشنواره فیلم ونیز را دریافت کرد. روایت دوم این فیلم که در مورد عشقی دیوانه با موضوعی موزیکال است، درباره عشق دیوانه وار آرتور فلک (جوکر) و هارلی کوئین است که به طور اتفاقی در آسایشگاه آرکام با هم آشنا شده اند و عاشقان لیدی گاگا خواننده معروف. . این آمریکایی که آخرین رویداد خود را با خوانندگی در افتتاحیه المپیک 2024 فرانسه اجرا کرد، در این فیلم به جنبه دیگری از استعداد و تجربه گاگا در عرصه هنری پی خواهد برد.

هرج و مرج مونیکا بلوچی در افتتاحیه جشنواره فیلم ونیز/عشق دیوانه وار لیدی گاگا با جوکر 2//آنجلیا جولی با همسر سابقش به ونیز آمد

با فیلم آنجلینا جولی مریمدوباره در دستور کار

آنجلیا جولی برای فیلم زندگینامه‌ای «ماری کالاس» خواننده مشهور اپرا به جشنواره فیلم ونیز دعوت شد. جالب است که «ماریا» که فیلمنامه‌اش را استیون نایت، نامزد اسکار و نویسنده سریال Peaky Blinders نوشته و خوان دی ریوس لارن، لورنزو میلی و یوناس دورنباخ آن را تهیه‌کنندگی کرده است. این فیلم منتشر شده توسط نتفلیکس خریداری شده است.

حضور جولی در کنار همسر سابقش در جشنواره فیلم ونیز

یکی از حواشی جالب حضور آنجلینا جولی در این دوره از جشنواره حضور همسر سابقش برد پیت در جشنواره فیلم ونیز برای فیلم «گرگ ها» است.

هشتاد و یکمین جشنواره فیلم ونیز یکی از مهم ترین جشنواره های جهان از 28 آگوست آغاز شده و تا 7 سپتامبر ادامه دارد.

5655

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین