پذیرش روزانه 800 بیمار در بیمارستان شهید معیری / خدمات رایگان بیمه شدگان

بررسی هزینه های بیمه بیکاری ۷ صندوق تامین اجتماعی

انتخابتو، امیر شقاقی به نقل از سازمان تامین اجتماعی گفت: شهید دکتر. بیمارستان تامین اجتماعی معیری با قدمتی 60 ساله و یکی از مراکز اصلی ارائه خدمات ارتوپدی می باشد. روزانه به طور متوسط ​​800 بیمار به این مرکز درمانی مراجعه می کنند. آنها در این بیمارستان متعلق به سازمان تامین اجتماعی تحت درمان قرار می گیرند که تمامی خدمات در آن برای بیمه شدگان تامین اجتماعی رایگان است.

روزانه 40 تا 45 عمل جراحی انجام می شود و این مرکز پزشکی دارای تجهیزات جراحی ارتوپدی مانند ابزار جراحی ارتوپدی، دستگاه آرتروسکوپی (دستگاه مشاهده و درمان مشترک)، فلوروسکوپی (دستگاه تصویربرداری حین جراحی) می باشد. اتاق عمل این بیمارستان یکی از بهترین انواع این تجهیزات در دنیا محسوب می شود.

شهید دکتر رئیس بیمارستان تامین اجتماعی معیری گفت: در بخش درمان این سازمان با 84 مرکز درمانی بستری خصوصی و هیات مدیره و شهید دکتر در تهران پاسخگوی نیازهای درمانی بیمه شدگان است. بیمارستان معیری یک بیمارستان تخصصی است. مرکز خدمات ارتوپدی این سازمان.

شقاقی خاطرنشان کرد: بیمارستان های وابسته به سازمان تامین اجتماعی ظرفیت بسیار ارزشمندی در زمینه ارائه خدمات درمانی بستری به حدود 46 میلیون نفر از بیمه شدگان بخش خصوصی دارند و این خدمات مزیت بزرگی است که به مردم آرامش می دهد. از نظر دسترسی مناسب بیمه شده به خدمات درمانی

وی با بیان اینکه این مرکز درمانی یکی از قدیمی ترین مراکز درمانی تامین اجتماعی است که از سال 1339 شروع به کار کرد، گفت: این بیمارستان با مساحت 3500 متر مربع و زیربنای 7 هزار متر مربع در سه طبقه ساخته شده است. . در این مرکز 96 تخت و 5 باب تخت می باشد.

دکتر رئیس بیمارستان شهید تامین اجتماعی معیری با اشاره به اینکه 55 پزشک در این بیمارستان مشغول به کار هستند، گفت: از این تعداد 20 نفر دارای تخصص ارتوپدی عمومی و زیر شاخه ارتوپدی در رشته های ستون فقرات، شانه، دست و زانو هستند. کسانی که جراحی های تخصصی و فوق تخصصی خود را انجام می دهند.

شقاقی درباره تعداد مراجعه کنندگان به این مرکز درمانی گفت: در شش ماهه دوم یک هزار و 402 نفر، 4 هزار و 700 بیمار در این بیمارستان بستری و تحت درمان قرار گرفتند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است. بیمارستان معیری با قدمت 60 سال که در آن جراحی های بزرگ انجام می شود، یکی از مراکز شناخته شده در زمینه خدمات ارتوپدی است که بیماران زیادی از سراسر کشور به آن مراجعه می کنند.

در دسترس بودن به روزترین تجهیزات جراحی در بیمارستان میری

وی افزود: بخشی از هزینه های خدمات بستری در بیمارستان ها مربوط به هزینه های هتل، تخت، مراقبت های ویژه و دارو است. بخشی از این هزینه جراح و هزینه بیهوشی و بخشی دیگر هزینه های مربوط به پروتزهای مصرفی است. در حالی که تمامی این خدمات در بیمارستان های خصوصی دارای تامین اجتماعی به بیمه شدگان رایگان ارائه می شود، اما در سایر بیمارستان ها هزینه مفصل زانو وجود دارد. تعداد جراحی های جایگزین بیش از 40 تا 50 مورد است. یک میلیون تومان است.

رئیس بیمارستان معیری گفت: در بخش درمان سازمان تامین اجتماعی، بیمارستان های تخصصی زیادی در سراسر کشور با خدمات رایگان وجود دارد که آرامش خاطر را به بیمه شدگان ارائه می کند و این خدمات از درمان بیماری های مزمن تا جراحی های بزرگ را شامل می شود. شیمی درمانی و درمان رادیوتراپی بیماران سرطانی که هزینه درمان آنها هزینه بر است به بیمه شدگان رایگان ارائه می شود.

شقاقی با بیان اینکه اتاق عمل این مرکز درمانی از بهترین تجهیزات ارتوپدی برخوردار است، خاطرنشان کرد: ممکن است تعداد بیمارستان های دارای چنین امکانات مدرن جراحی ارتوپدی در تهران کمتر باشد. دریل های ارتوپدی این مرکز از برندهای معتبر ساخته شده است و دستگاه آرتروسکوپی (دستگاه مشاهده و درمان مفاصل) و فلوروسکوپی (دستگاه تصویربرداری حین جراحی) مورد استفاده در این مرکز بهترین در دنیا محسوب می شود.

وی با بیان اینکه راه اندازی دپارتمان سنجش تراکم استخوان (BMD) یکی از اقدامات مهم انجام شده در جهت ارتقای خدمات درمانی بیمارستان است، ادامه داد: دستگاه سنجش تراکم استخوان این بیمارستان یکی از بهترین برندهای دنیاست. هزینه بالای سنجش تراکم استخوان از 400 هزار تومان تا یک میلیون تومان در بخش های خصوصی و رایگان بودن این خدمات به بیمه شدگان این امکان را می دهد تا به راحتی به این سرویس بهداشتی دسترسی داشته باشند وی گفت: 1.5 میلیارد تومان صرفه جویی شده است.