پروانه ساخت 6 فیلم بلند/مصوبات نهایی هیات پروانه ساخت آثار غیرسینمایی اعلام شد

پروانه ساخت 6 فیلم بلندمصوبات نهایی هیات پروانه ساخت آثار

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی و سمعی و بصری، شورای صدور پروانه نمایش فیلم های غیر نمایشی در جلسه اخیر خود مجوز نمایش 6 فیلم بلند سینمایی «راز خاکستری» به تهیه کنندگی و کارگردانی را صادر کرد. علیرضا حسین زاده، «رویای اسب چوبی» به تهیه کنندگی پیام مهرنوش و کارگردانی کمال مقدم، «نظر بی بی» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد کریمی، «آوای کوهستان» به تهیه کنندگی زینب امیری و کارگردانی کیومرث نوروزی، «ایرلیق» تهیه کنندگی و کارگردانی شمیل شیرعلی زاده و «عمو زنجر پافوس» توسط تهیه کننده و کارگردان شاهپور حسینی پذیرفته شد.

علاوه بر این، 15 اثر مستند “چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟” «هزار توی آفرینش» به تهیه کنندگی و کارگردانی عزت اللّه فرازه، تهیه کنندگی سمیرا شجاعی و احمد خالقی، کارگردانی محمدرضا عبدالحمیدی، «سونوگرافی» به تهیه کنندگی و کارگردانی هایده مرادی، تهیه کنندگی و کارگردانی مجید فدایی «افسانه تریا» بازمانده به تهیه کنندگی محمدجواد رئیسی و کارگردانی علیرضا کرمی، «سال های ابری» به تهیه کنندگی و کارگردانی بهروز محمدی، تهیه کنندگی سیدمحسن طباطبایی پور و کارگردانی محمد پاسران رزاق «ماجرای سنجاک»، «مسی دورهم» به تهیه کنندگی و کارگردانی باقر سروش. «میان طوفان» به تهیه کنندگی و کارگردانی حسین زمانی، «از آفتابی تا خورشیدی دیگر» به تهیه کنندگی و کارگردانی مریم فرهمند، «پورزال» به تهیه کنندگی و کارگردانی ماریا مائوتی و احسان فرخی فرد، «آببندان» به تهیه کنندگی و کارگردانی رضا اکبریان ساخته شده است. نیما و سهراب به تهیه کنندگی و کارگردانی حسین همایونفر، «شرق وحشی» به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی اسماعیل زاده، «دارالملک مراغه» به تهیه کنندگی و کارگردانی رحیم مرتضاوند و 1 عنوان فیلم نیمه بلند «قصه» به تهیه کنندگی. فیلمبرداری این فیلم به کارگردانی مجید بابایی و کارگردانی اشکان شاپوری پروانه بر عهده سازمان سینمایی است.

در این شورا «من ولوتا هستم» به تهیه کنندگی مهدی ودادی و کارگردانی اشکان قاسمی، «جد بارانی» به تهیه کنندگی علی دیژما و کارگردانی رضا روستا، «ذن» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدرضا گلپور 17 فیلم کوتاه داستانی حضور دارند تماس گرفت. “لانه فاخته” به تهیه کنندگی سید رحیم زارعی و الهام مرادپور، “زمانی برای از دست دادن” به کارگردانی سید رحیم زارعی، “سفر” به تهیه کنندگی مهدی شهیدی، محمدرضا بهشتی نژاد و اکبر محمدی و کارگردانی محمدرضا بهشتی نژاد، تهیه کنندگی علی زاروندی. ، «رم» به کارگردانی سمانه قربانی کیا، تهیه کنندگی و کارگردانی امیرحسین افچنگی، «نهنگ» به تهیه کنندگی و کارگردانی شقایق عوض زاده، «ریشه رسولی» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدرضا خامن، «بسیار طولانی» به تهیه کنندگی و کارگردانی بابک دوامی ایسالو. در حال انجام آن است. ، «لک یاسی» به تهیه کنندگی افشین بدری کورائیم و کارگردانی امید ترکاشوند، «شاریک من ظرافه» به تهیه کنندگی و کارگردانی صلاح الدین نوری متقی، «فرست» به تهیه کنندگی و کارگردانی نوید بهروزی، تهیه کنندگی مرتضی ذوالفقاری نسب «کابوس» به تهیه کنندگی و کارگردانی وحید احمدی، «دوئل» به کارگردانی یوسف ترابی نژاد و کارگردانی اعظم مرادی، «ساعت نظافت» به تهیه کنندگی و کارگردانی علی امیدی نژاد، تهیه کنندگی مهراک قزوینی و «صدای خرگوش» به کارگردانی محمد شیرازی پروانه نمایش گرفتند.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین