پشت صحنه غیبت مهتاب کرامتی; از شایعه ای که هرگز ثابت نشد تا یک ازدواج کوتاه

پشت صحنه غیبت مهتاب کرامتی از شایعه ای که هرگز

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، مهتاب کرامتی خیلی دیر ظاهر شد. در 27 سالگی در یک سریال مذهبی مذهبی بازی کرد. در مردان فرشتگان داستان اصحاب کهف. او به همکاری با گروه های مذهبی مختلف ادامه داد. مثل مردی از کریستال ساخته سعید سهیلی، خاک سرخ ابراهیم حاتمی کیا و مریم مجداس ساخته شهریار بحرانی. حتی مومیایی 3 که یک کمدی اسلپ استیک است را محمدرضا آرتمان که از همین طیف است ساخته است.

به گزارش فرارو، مهتاب کرامتی در مومیایی 3 پیله را شکست و خود را بازیگری باهوش، ظریف و شیرین نشان داد. همانطور که انتظار می رفت، موفقیت مومیایی 3 باعث شد ستاره او بالا بیاید و در اواسط دهه 80 بلافاصله نام او در کنار ههیده تهرانی، لیلا حاتمی و نیکی کریمی بر سر زبان ها افتاد و در یک بازه زمانی هفت تا هشت ساله مطرح شد. میانگین سه فیلم در سال. کرامتی قدبلند، نجیب چهره و چهره درخشان، به سرعت به یکی از ستاره های خوش استایل و شیک سینمای ایران تبدیل شد.

ظاهراً کارگردانان و تهیه کنندگان می خواستند از او به عنوان یک عروسک در فیلم های خود استفاده کنند، اما او خیلی زود متوجه این موضوع شد و شروع به شکستن این کلیشه ها کرد. او ریسک کرد، شانس آورد و نتیجه گرفت. نمونه بارز آن بازی در نقش یک زن طبقه پایین در فیلم بیست بود که در آن یک سیمرغ نقش های فرعی داشت. یا بازی متمایز او در فیلم خشن آتش سبز و نقش بسیار تندش در عصریخبندان.

شکست تجاری بسیاری از فیلم‌های او در اواسط دهه نود به این شایعه دامن زد که او نیز مانند بهرام رادان شانسی در گیشه ندارد و فیلم‌هایش شکست خواهند خورد. در این سال ها شایعه مسموم دیگری درباره زندگی و سبک زندگی خصوصی او منتشر شد که البته هرگز قابل اثبات نشد. مهتاب کرامتی در جوانی برای مدت کوتاهی با بابک ریاحی پور گیتاریست مشهور راک ازدواج کرد.

از اواسط دهه نود، کرامتی، شاید ناامید از رکود روند صعودی سینما و خسته از رقابت با ستاره های جوان و جدید (نقش هایی که چند سال پیش به او پیشنهاد شد، حالا مستقیماً به سحر دولتشاهی رسید). او فیزیک بدنی مشابهی با خودش داشت)، به عنوان فیلمساز کار کرد و مستندهای موفق بسیاری تولید کرد. از ابتدا تا سکو، به خصوص در مورد خواهران منصور. او یک فروشگاه لباس موفق تاسیس کرد و همچنین کسب و کارهای مختلفی را توسعه داد. آخرین باری که او را دیدیم، نقشی هدر رفته در سریال آشفته و نامفهوم میدان سرخ و نقش کم رنگ در درام ناقص و ناموفق رقص روی شیشه (روبه‌روی بهرام رادان) بود و حالا سال‌هاست که از مهتاب کرامتی خبری نداریم. مهتاب کرامتی فردا پنجاه و چهارمین سال زندگی خود را تکمیل می کند.

۲۴۳۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین