«گلادیاتور 2» برای اولین بار در لندن تماشا می شود

گلادیاتور 2 برای اولین بار در لندن تماشا می شود

پارامونت پیکچرز با موسسه خیریه فیلم و تلویزیون سلطنتی لندن همکاری کرده است تا اولین نمایش جهانی گلادیاتور 2 را به جمع آوری کمک های مالی سلطنتی تبدیل کند. همانطور که از نام آن پیداست اکثر افراد سلطنتی در این مراسم شرکت می کنند. دوک و دوشس کمبریج از جمله مهمانان نمایش Top Gun: Maverick 2022 بودند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، «گلادیاتور 2» که 24 سال پس از نسخه اصلی در سال 2000 فیلمبرداری شد، فیلمی حماسی با محوریت قدرت، دسیسه و انتقام در روم باستان است و داستان آن با مرگ ماکسیموس مطرح می شود. عمو وارد بازی می شود و حالا لوسیوس بالغ (پل مسکال) باید پس از تهاجم امپراتورهای ظالم به خانه اش در کولوسئوم بجنگد. رم باید به گذشته خود نگاه کند تا شکوه خود را با قدرت و عزت به مردم بازگرداند.

ریدلی اسکات گفت: از زمانی که گلادیاتور را ساختم، همیشه این سوال را از خودم می پرسیدم: آیا می تواند دنباله ای داشته باشد؟ و اکنون، تقریباً یک ربع قرن بعد، ما هیجان زده هستیم که سرانجام به این سؤال پاسخ دهیم.

وی ادامه داد: ساخت «گلادیاتور 2» تاییدی است بر حرف اورسن ولز که گفته بود «فیلم سازی بهترین قطاری است که یک کودک می تواند سوار شود» و این بزرگترین قطاری است که من سوار آن شده ام.

او با اشاره به اولین نمایش گلادیاتور 2 در موسسه خیریه فیلم و تلویزیون در بریتانیا، گفت که این سازمان به طور خستگی ناپذیر برای حمایت از صنعت بریتانیا تلاش می کند.

جان فلچر، مدیر اجرایی پارامونت پیکچرز بریتانیا نیز گفت که «گلادیاتور ۲» هفتاد و دومین نمایش این فیلم در موسسه خیریه سلطنتی است.

پارامونت گلادیاتور 2 را در 15 نوامبر در بریتانیا و 22 نوامبر در ایالات متحده اکران خواهد کرد، در حالی که این فیلم در نمایشگاه خیریه سلطنتی در 13 نوامبر (23 نوامبر) نمایش داده می شود و درآمد حاصل از آن صرف حمایت از استعدادهای سینمایی و تلویزیونی بریتانیا می شود.

۲۴۳۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین