پفک قارچ و کرم کینوفیت; طعم سالم غذاهای شما

پفک قارچ و کرم کینوفیت;  طعم سالم غذاهای شما

کنوفیت مشاهده محصول در دیجی کالا

کینوفیت؛ پفک قارچ و کرم کینوا از دانه های مغذی و مغذی تهیه شده است که تاثیرات مثبت زیادی دارد و همچنین هیچ تاثیر منفی بر سلامتی شما ندارد. دانه کینوا که به عنوان درمان گیاهی نیز شناخته می شود، دارای خواص فراوانی است و در کنترل دیابت، محافظت از سلامت مادران باردار و حتی در رشد کودکان موثر است.

کینوا چیست و چه فوایدی برای سلامتی دارد؟

کینوفیت با داشتن 4 برابر پروتئین، 20 برابر کلسیم و 6 برابر آهن بیشتر از ذرت، یک انتخاب بسیار مفید و مغذی به عنوان یک میان وعده خوشمزه است. محصولات تهیه شده از کینوا به طور کلی ارزش غذایی بیشتری نسبت به پفک های تهیه شده از ذرت دارند و به آنها برتری نسبت به سایر رقبا می دهند. علاوه بر این، پف کینوا کنوفیت حاوی کمتر از 30 درصد چربی و کمتر از 10 درصد پروتئین آب پنیر است. این پروتئین محلول در آب باعث جذب بیشتر می شود و اغلب به عنوان مکمل در کنار ورزش برای کمک به سنتز پروتئین و رشد عضلات استفاده می شود. پروتئین آب پنیر مانند کینوا کامل است و تمام 9 اسید آمینه ضروری را برای بدن فراهم می کند.

15 خاصیت عجیب کینوا برای پوست، مو و سلامتی

انتخابتو تلنت پلتفرمی برای کشف، توسعه، به دست آوردن و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که مهارت ساخت انواع ویدیو برای دیجی کالا را در «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه استعدادیابی با ساختن ویدیو برای دیجی کالا مستقیماً از دیجی کالا درآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی به محصولات را برای افرادی که مهارت ساخت ویدیوهای حرفه ای دارند، فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، استعداد، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، با انتخابتو تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره انتخابتو تلنت

گردآوری شده از رسانه دیجیکالا