پوراندخت مهیمان: دوست دارم در کمدی شریف بازی کنم/نیمی از استعدادهایم پیشنهاد نمی شود

پوراندخت مهیمان دوست دارم در کمدی شریف بازی کنمنیمی از

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، پوراندخت مهیمن از بازیگران چیره دست سینما و تلویزیون در تشریح فعالیت های فعلی خود به خبرنگار مهر گفت: پس از بازی در سریال غریبه به کارگردانی سروش محمدزاده که شروع به کار کرد، بازیگری را کنار گذاشتم. تولید سال گذشته

وی درباره وضعیت این سریال و همکاری خود با کارگردان آن گفت: برخی از سکانس های سریال در ایام نوروز در ترکیه تصویربرداری شده و هم اکنون در مرحله تدوین است. من عاشق کار با سروش محمدزاده هستم، او یک کارگردان جوان خلاق و با کار خوب است.

هیچ نقشی برای من سخت نیست

میهمان درباره نقشش در این سریال، سختی ها و چالش هایش اینگونه گفت: خدا را شکر هیچ نقشی برایم سخت نیست، در ضمن دنبال نقش های چالشی و متفاوت هستم. اینجا هم نقش مادری را بازی می کنم که با مشکلاتی مواجه می شود که فکر می کنم با مشکلات مادران داستان های دیگر متفاوت است.

بازیگر سریال های «نرگس» و «مرگ تدریجی یک رویا» درباره استقبال از فیلمنامه و کم کاری این سریال گفت: بعد از تعطیلات فیلمنامه ای برای ارائه نداشتم و فکر می کنم. کار خیلی کم شده بسیاری از بازیگران می گویند فیلمنامه را دوست ندارند، اما حقیقت این است که سریال ها بیشتر در شبکه خانگی تصویربرداری می شوند و کمتر در تلویزیون کار می شود.

وی افزود: برخی می گویند مهیمان یکی از پربازده ترین هاست، بنابراین وقتی من کار نمی کنم به این معناست که پروژه ها بسیار کم است.

مهیمن عدم حضورش در سریال هوم را اینگونه توضیح داد: در این میان شبکه خانگی باز است و پرداخت بهتری دارد. سریال های تلویزیونی هم به من پیشنهاد شد اما آن ها را دوست نداشتم و نقش هایی که خواندم نقش هایی نبود که بتوانم با آنها ارتباط برقرار کنم.

تعداد کمی از نمایش ها در شبکه خانگی خوب هستند

وی با اشاره به کیفیت سریال های تلویزیونی یادآور شد: کمتر سریالی وجود دارد که واقعا داستان و ساختار خوبی داشته باشد. مثلا «آفی تهران» یکی از این سریال هاست، اتفاقاً قسمت های زیادی نداشت، اما تعداد قسمت هایی که دیدم را دوست داشتم.

بازیگر سریال وضعیت سفید افزود: بازی پیمان معادی و آزاده صمدی در این نمایش خوب بود. به ندرت پیش می آید که نمایشی در شبکه خانگی به خوبی اجرا شود.

وی درباره تولیدات مطرح شبکه خانگی گفت: احساس می کنم کم کم حساسیت خود را نسبت به کارهای باکیفیت و استاندارد از دست می دهیم و فقط به دنبال گرفتن مجوز ساخت و ساخت سریال های خانگی هستیم.

من حتی نیمی از استعدادم را نشان نداده ام

این بازیگر با اشاره به پولی که مردم برای سریال های تلویزیونی پرداخت می کنند، یادآور شد: شبکه خانگی تلویزیون رایگان نیست و مردم باید برای تماشای سریال ها در خانه هزینه کنند. بنابراین برای محصولات خوب باید مطالعات بیشتری انجام شود. باید طوری باشد که مخاطب بیشتر با آن ارتباط برقرار کند. یکی دیگر از سریال هایی که در ذهن من مانده و اثر زیبایی است، «پوست شیر» است که در هر پلان چیزی انتظار داریم. همه قسمت های کار با هم هماهنگی کامل داشتند.

میهمان با بیان اینکه دوست دارد در کارهای مختلف یا سریال های تلویزیونی از این دست بازی کند، گفت: در کارهای مختلفی بازی کرده ام اما همچنان فکر می کنم نمی توانم نیمی از استعدادم را در کارم آشکار کنم چون نقش ها متفاوت نیستند. مثلا خیلی دوست دارم در یک کمدی نجیب کار کنم اما توصیه نمی شود.

دوست دارم در یک کمدی نجیب بازی کنم

وی درباره تجربه بازی در کمدی گفت: در فیلم «نیش زنبور» بازی کردم که آن را دوست نداشتم و به بازی در یک کمدی آبرومند علاقه دارم. بازیگران در سراسر دنیا این شانس را دارند که در هر نقشی خود را محک بزنند و من انتظار دارم نقش های دیگری نیز پیشنهاد شود. سریال های مختلف ملودرام را هم دوست دارم اما نه سریال های خشن و خیلی تاریک، چون همیشه در ذهن مردم مثبت بوده ام و دوست ندارم این تصویر خراب شود.

میهمان با اشاره به اهمیت بازخورد مردم افزود: دستمزد یک عمر کار در سینما و تلویزیون برای من لطفی است که از مردم دریافت می کنم و همیشه در قبال مردم دریافت کرده ام. برایشان بسیار ارزشمند است که با دیدن من با عشق صحبت کنند یا به نقش هایم اشاره کنند و بگویند من دارم می میرم، با تو گریه کردیم.

بازیگر سریال های «پس از باران» و «باغ گیلاس» در پایان درباره این روزهای تلویزیون گفت: دوست دارم سریال غریبه جرقه ای باشد که بتواند مخاطب را به تلویزیون بازگرداند. برای این سریال هزینه های مادی و معنوی شده و همه بازیگران به سینما و شبکه خانگی کمک کرده اند.» به جای اینکه ببینم از بین می رود، دلم می خواهد تلویزیون به چند سال قبل برگردد.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین