چشم های مختلف نیاز به آرایش متفاوت دارند! – انتخابتو

چشم های مختلف نیاز به آرایش متفاوت دارند!  - مجله سلامت و زیبایی

آرایش چشم نقش بسیار مهمی در زیبایی صورت دارد. اگر چشمان گرد دارید؛ برای آرایش بهتر است با خط چشم شروع کنید. یک خط مستقیم از قسمت داخلی چشم به قسمت بیرونی چشم بکشید. در صورت تمایل نوک خط چشم خود را کمی بلند کنید. در مرحله بعد استخوان ابرو را با سایه روشن هایلایت کنید. یک رنگ خنثی (نه خیلی تیره، نه خیلی روشن) روی پلک خود بزنید تا تضاد رنگی را نشان دهد. و در مرحله آخر قسمت بیرونی چشم را با رنگ تیره تیره کنید اما زیاد دور نشوید. سایه ها را از قسمت بیرونی چشم تا وسط ترکیب کرده و به چشمان خود فرم دهید.

چشم بادامی

چشم های بادامی از زیباترین چشم ها برای آرایش این نوع چشم ها همین مدل آرایش را برای چشم های گرد توصیه می کنیم اما به دلیل بلندی فرم چشم هایتان سایه را کمی کج کنید. از گوشه بیرونی چشمانتان به سمت بیرون.

چشم های افتاده

چشم های افتاده باید کمی بلند شوند تا زیباتر به نظر برسند. مانند دو مدل چشم قبلی، زیر استخوان ابرو سایه روشن بزنید، تنها تفاوت این است که باید از خط چشم سنگین تری استفاده کنید. در نهایت، خط چشم خود را به سمت بالا حرکت دهید تا ظاهری جذاب تر داشته باشید.

چشم های توخالی

برای این فرم چشم هم همین روش آرایش را برای چشم های گرد توصیه می کنیم اما این بار از رنگ های تیره کمتر استفاده کنید. حلقه های تیره چشمان شما را تیره نشان می دهد، اما می توانید با استفاده از رنگ های تیره کمتر این تاثیر را کاهش دهید.

چشم ها به هم بسته

برای اینکه این نوع چشم ها دورتر به نظر برسند، از سایه روشن زیر استخوان ابرو استفاده کنید، اما سایه متوسط ​​را از مرکز پلک بزنید و کمی به سمت بیرون حرکت کنید. همچنین از سایه تیره کمی بیرون چشم استفاده کنید. خط چشم خود را از وسط پلک خود بزنید و به سمت بیرون چشم ادامه دهید.

چشمان با پلک بسته شده است

این نوع چشم دارای یک لایه اضافی است که پلک ها را نازک تر نشان می دهد و چین و چروک چشم را می پوشاند. در ابتدا باید گفت که نیازی به استفاده از رنگ روشن زیر استخوان ابرو نیست، فقط قسمت داخلی چشم را کمی روشن کنید و از تن رنگ بیشتری استفاده کنید. سپس سایه تیره تری را در اطراف چین چشم بزنید تا جلوه ای گرد به چشمانتان بدهد. و در مرحله آخر خط چشم خود را به سمت بیرون چشم ادامه دهید.

چشم های آسیایی

از آنجایی که این چشم ها پلک ندارند، می خواهیم در این مدل تصور چشم های درشت مانند افتادگی پلک را ایجاد کنیم. قسمت داخلی چشم خود را با سایه روشن سایه بزنید. رنگ متوسط ​​را به صورت دایره‌ای در قسمت بیرونی و بالای چشم اعمال کنید و از رنگ تیره به آرامی در همان حالت استفاده کنید تا چشم‌ها را حجاری کنید. و در نهایت یک خط چشم بسیار باریک بزنید.

چشم های برجسته

در این نوع چشم ها نیازی به سایه روشن در قسمت داخلی چشم نیست، فقط یک نور کم روی استخوان ابرو کافی است. اما با خیال راحت از رنگ خنثی استفاده کنید و از سایه هم روی چین و چین استفاده کنید، اما مهم ترین قسمت این است که خط چشم خود را از داخل کمی ضخیم تر از حد معمول بزنید و البته از آن استفاده کنید. یک خط مستقیم