کاپولا ستایش تاد فیلیپس/دو کارگردان در یک کشتی

کاپولا ستایش تاد فیلیپسدو کارگردان در یک کشتی

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، در حالی که فیلم جدید کاپولا همچنان در گیشه شکست خورد، از تاد فیلیپس برای ساخت فیلم «جوکر: جنون مشترک» حمایت کرد که مانند فیلم خودش با مشکلاتی مواجه شد.

به گزارش مهر، ادامه فیلم «جوکر» که پنجشنبه شب اکران شد و امروز مشخص می شود در اولین آخر هفته اکرانش چقدر فروش داشته است، اولین فیلم کمیک بوکی هالیوود است که رتبه D را دریافت کرده و اکران شده است. بسیار کمتر از حد انتظار مشکل همچنین از این واقعیت ناشی می شود که موزیکال بودن فیلم جدید ترکیبی غیرعادی ایجاد می کند که احتمالاً طرفداران انتظار آن را نداشتند.

کاپولا در پیام خود به فیلیپس گفت که همیشه از فیلم هایش شگفت زده می شود و از آن لذت می برد. او همچنین گفت که تماشاگران سینما ممکن است برای فیلمی مانند «جوکر: جنون رایج» آماده نباشند.

وی افزود: از زمانی که نمایش بزرگ «خمری» همیشه یک قدم جلوتر از تماشاگران بوده و هرگز آن چیزی که انتظار داشتند را انجام نداده است.

کاپولا در اینستاگرام نوشت: «به خاطر «جوکر: جنون مشترک» تبریک می‌گویم.

کاپولا برای ساختن حماسه خود نتوانست پولی برای حمایت از فیلمش به دست آورد و هیچ استودیو بزرگی هم وارد عمل نشد، بنابراین کاپولا وارد عمل شد و هزینه ساخت 120 میلیون دلاری فیلم را تامین کرد. در حین پخش، لاینزگیت در آخرین لحظه وارد عمل شد و فیلم را توزیع کرد و فیلم در افتتاحیه هفته گذشته 4 میلیون دلار فروخت و ممکن است در این هفته که دومین هفته اکران فیلم است، به حداکثر فروش برسد. فروش 1 میلیون دلاری

«جوکر: جنون مشترک» یک فیلم موزیکال ضدقهرمانی با بازی واکین فینیکس و لیدی گاگا در سال 2019 اکران شد و «جوکر» با فروش جهانی یک میلیارد دلاری و نامزدی اسکار نامزد دریافت جایزه اسکار شد. او برای بازی در فیلم ققنوس برنده جایزه بهترین بازیگر مرد شد. اگرچه هیچ مشکلی برای تولید فیلم دوم وجود نداشت و جوکر اول 55 میلیون دلار قبل از هزینه های بازاریابی هزینه داشت، اما ساخت دنباله آن 190 تا 200 میلیون دلار هزینه داشت که به میزان قابل توجهی ریسک را بالا برد.

سه هفته پیش، جوکر 2 در اولین آخر هفته اکران خود 70 میلیون دلار در باکس آفیس تخمین زده شد. در حالی که اولین فیلم افتتاحیه داخلی 96 میلیون دلاری داشت، اما درآمد 70 میلیون دلاری آن هنوز رقم قابل توجهی بود. با این حال، با شروع بررسی‌ها درباره اثربخشی فیلم، علاقه‌مندی‌ها کاهش یافت و کاهش قابل توجهی در ارزیابی‌ها مشاهده شد و احتمال فروش 50 تا 60 میلیون دلاری این فیلم به چشم می‌خورد.

اکنون با 20 میلیون دلار در روز جمعه، به نظر می رسد «جنون مشترک» به طور متوسط ​​40 میلیون دلار فروش افتتاحیه داشته باشد.

حضور در باشگاه D CinemaScore تنها وجه اشتراک کاپولا و فیلیپس در فیلم‌های جدیدشان نیست. کاپولا در پستی در اینستاگرام گفت که از اینکه لارنس شر، فیلمبردار «جوکر ۲» گفت که موزیکال ۱۹۸۱ کاپولا (که یک شکست انتقادی و تجاری بود) الهام‌بخش جوکر ۲ بود، خوشحال است.

منتقدان «مگالوپولیس» و «جوکر 2» را نادیده گرفتند و این دو فیلم به ترتیب 46 درصد و 33 درصد از منتقدان راتن تومیتوز امتیاز گرفتند.

245245

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین