گلایه اهالی سینما از بازیگران با استعداد، از من خبری نیست!

گلایه اهالی سینما از بازیگران با استعداد، از من خبری

ناصر شهریاری بازیگر معلول سینما و تلویزیون بازیگر سریال «وضعیت سفید» در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب گفت: این روزها در خانه هستم و حال روحی و روانی ام خوب نیست. . از همکارانم در سینما و تلویزیون گلایه دارم چون در این شرایط سخت هیچکس به فکر من نیست.

این بازیگر که آخرین بار در فیلم «شادروان» به کارگردانی حسین نمازی بازی کرده است، گفت: انتظار دارم جامعه سینما در صورتی که نمی خواهند نقشی را به من پیشنهاد دهند، از من بپرسند من دیگر!

ناصر شهریاری اولین بار توسط کیانوش عیاری به تلویزیون معرفی شد و در مجموعه تلویزیونی «هزاران چشم» جلوی دوربین رفت. شهریاری پس از آن در مجموعه های تلویزیونی راه شب به کارگردانی داریوش فرهنگ، فرزند افیون به کارگردانی مجید جوانمرد و فریدون مهربان ایست به کارگردانی حمید نعمت الله نیز بازی کرد. اما شاید اغلب او را با شخصیت دوست داشتنی ناصر در سریال «وضعیت سفید» حمید نعمت الله به یاد می آورند.

ناصر شهریاری علاوه بر بازیگری، فیلم کوتاه «24 ساعت تعطیلی» را در سال 1389 با بازی ایمان صفا، سمیرا مسلمی، مالک شریعت پناهی، حسین شهریاری احمدی و علی فروزان مهر جلوی دوربین برد.

۲۴۳

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین