کباب گل ختمی bebto; طعم جدید

مارشمالو کبابی Bebto - 275 گرم

مارشمالو کبابی مشاهده محصول در دیجی کالا

حتما بارها در فیلم های خارجی ختمی را به سیخ کشیده و کبابی دیده اید. این غذای خوشمزه مارشمالو کبابی ببتو است، حالا وقت آن است که طعم آن را امتحان کنید. گل ختمی کبابی نوعی دسر با بافت اسفنجی و بسیار نرم است. این غذا برای مهمانی ها و سفرهای آخر هفته انتخاب خوبی است زیرا سریع آماده می شود و همچنین خوشمزه است.

مواد اصلی مارشمالو کبابی ببتو شامل آب، شکر، شربت پخته شده و ژلاتین است. برای ایجاد بافت اسفنجی و نرم این غذا از حباب های بسیار ریز با تزریق هوا به شربت داغ استفاده می شود و تزریق هوای فشرده باعث صاف شدن بافت گل ختمی می شود. پاستیل گل ختمی کبابی Bebto یک غذای نسبتاً پرکالری است و حاوی مقدار نسبتاً بالایی شکر است. این ماده غذایی که ارزش غذایی آن 320 کیلوکالری در 100 گرم است، تقریباً حاوی 77 گرم کربوهیدرات، 68 گرم شکر، 4.5 گرم پروتئین و 0.04 گرم نمک است.

چگونه مارشمالو کبابی درست کنیم؟

درست کردن مارشمالو کبابی بسیار آسان است، کافی است مقداری از آن را روی سیخ، چوب یا چنگال بکشید و روی حرارت ملایم روی گریل قرار دهید. وقتی گل ختمی شما کمی قهوه ای شد و رنگ آن تغییر کرد، آماده خوردن است.

مارشمالو کبابی ببتو را می توانید از سوپرمارکت دیجی کالا از لینک زیر تهیه کنید.

انتخابتو تلنت پلتفرمی برای کشف، توسعه، به دست آوردن و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که مهارت ساخت انواع ویدیو برای دیجی کالا را در «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر» دارند. افرادی که در پروژه استعدادیابی هستند با ساختن ویدیو برای دیجی کالا مستقیماً از دیجی کالا درآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی به محصولات را برای افرادی که مهارت ساخت ویدیوهای حرفه ای دارند، فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، استعداد، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، با انتخابتو تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره انتخابتو تلنت

گردآوری شده از رسانه دیجیکالا