کدام مدل ابرو به فرم صورت شما می آید؟ – انتخابتو

کدام مدل ابرو به فرم صورت شما می آید؟  - مجله سلامت و زیبایی

آیا تا به حال به فرم ابروهای خود توجه کرده اید؟ آیا فرم ابروهای شما با فرم صورت شما مطابقت دارد؟ اگر می خواهید بدانید کدام مدل ابرو به چهره شما می آید، نگاهی به انتخابتو جهان گستر بیندازید.

مدل ابرو مناسب صورت گرد

افرادی که صورت های گرد دارند، طول پیشانی و چانه یکسانی دارند. همچنین صورت آنها گرد است، یعنی هیچ زاویه ای دیده نمی شود.

برای این فرم صورت، ابروها باید در حالت عمودی باشند، یعنی دارای قوس بلند باشند. در این حالت قوس ها باعث بلندتر نشان دادن صورت شده و از گردی آن تا حدودی می کاهد. همچنین از ابروهای خیلی نازک خودداری کنید زیرا در ابروهای خمیده ظاهر خوبی ندارند.

مدل صورت مربعی و ابرو

صورت مربعی نسبت به صورت گرد دارای زاویه است. آرواره ها به جای گرد، صاف و مربع هستند.
برای ایجاد تعادل در این صورت ها باید ابروها کمی خمیده باشند. البته طول ابروها هم مهم است. ابروهای کوتاه پهنای صورت را نشان می دهند و بر شکل مربعی آن تاکید می کنند، پس بهتر است طول ابروها را بلند کنید.

آرایش ابرو روی صورت قلب

صورت های قلبی شکل، چانه های کوتاه و فشرده و پیشانی های پهن دارند. بسیاری از مردم این شکل صورت را با یک مثلث معکوس مقایسه می کنند.

برای این فرم صورت قطعا باید از ابروهای زاویه دار اجتناب کرد زیرا بر باریکی چانه و پهنای پیشانی تاکید می کند. بهترین حالت ابرو برای این صورت، ابروهای صاف است.

آرایش ابرو برای صورت های بیضی شکل

صورت بیضی درست مانند صورت گرد است، با این تفاوت که کمی بلندتر است. در این فرم صورت هیچ زاویه ای وجود ندارد، در عوض کشیدگی بیشتری وجود دارد.

از آنجایی که اجزای صورت های بیضی متعادل هستند، نیازی به برقراری این تعادل نداریم. اگر فرم صورت یکسانی دارید، بهترین فرم را برای ابروهای خود پیدا کنید و اجازه دهید شکل طبیعی خود را حفظ کنند. بنابراین می توانید هر مدل ابرویی را که می خواهید امتحان کنید.