کنسرو هانی گیلانی با گوشت

کنسرو برنج با گوشت گیلانی - 350 گرم

مهارت شخم زدن مشاهده محصول در دیجی کالا

کابلی پولو یا کابلی پولو یکی از غذاهای سنتی کشور همسایه افغانستان است. مواد اصلی آن برنج، گوشت، هویج، کشمش، خلال بادام و خلال بادام زمینی و البته ادویه های مختلف است. کابلی پولو غذای ملی افغانستان است و در کشورهای آسیای میانه از جمله ازبکستان نیز رایج است. امروزه افغان ها با افتتاح رستوران در کشورهای اروپایی این غذا را در سراسر جهان معروف کرده اند. زادگاه این غذا کابل پایتخت افغانستان است و با طعم خاصی تهیه می شود. کابل پولو از نام کابلی پولو و نام کابلی پولو از کابل پایتخت افغانستان گرفته شده است.

۷ غذای سنتی ایرانی را بهتر بشناسید

کنسرو؛ سریع و خوشمزه

اگر عاشق غذاهای شیرین هستید و زمان زیادی برای پخت و پز ندارید، سوپرمارکت دیجی کالا 350 گرم کنسرو گابی پلو با گوشت گیلانی را به شما پیشنهاد می کند. امروزه، با روند رو به افزایش کار همه اعضای خانواده، اکثر مردم در سراسر جهان تمایل دارند زمان کمتری را برای تهیه غذا صرف کنند. به همین دلیل، تولیدکنندگان هر روز کنسروهای جدید را با توجه به نیاز بازار تولید و به دست مصرف کنندگان می‌رسانند. کنسرو یکی از محصولات درجه یک گیلانی است که نیاز شما به غذاهای خوشمزه و با کیفیت را به سرعت و در عین حال برطرف می کند. برای تهیه این کنسرو خوشمزه می توانید از طریق سوپرمارکت دیجی کالا از لینک زیر استفاده کنید. برای نوشیدن!

انتخابتو تلنت پلتفرمی برای کشف، توسعه، به دست آوردن و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که مهارت ساخت انواع ویدیوها را در «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر» برای دیجی کالا دارند. افرادی که در پروژه استعدادیابی هستند با ساختن ویدیو برای دیجی کالا مستقیماً از دیجی کالا درآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی به محصولات را برای افرادی که مهارت ساخت ویدیوهای حرفه ای دارند، فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، استعداد، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، با انتخابتو تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره انتخابتو تلنت

گردآوری شده از رسانه دیجیکالا