کیانو ریوز در برادوی با «در انتظار گودو» / بیل و دوباره تد

کیانو ریوز در برادوی با در انتظار گودو بیل

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، کیانو ریوز و الکس وینتر برای نمایش «در انتظار گودو» ساموئل بکت در برادوی با هم همکاری می کنند. در این سریال به کارگردانی جیمی لوید، ریوز در نقش استراگون و وینتر نقش ولادیمیر را بازی خواهند کرد.

این نمایش در پاییز 2025 در تئاتر ATG اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، بازیگران سریال «بیل و تد» در بیانیه‌ای مشترک گفتند: «ما از اینکه با هم در یکی از برنامه‌های مورد علاقه‌مان به روی صحنه بازگشته‌ایم و با جیمی لوید بزرگ کار می‌کنیم، هیجان‌زده هستیم».

ریوز و وینتر در سال 1989 در کمدی علمی تخیلی “ماجراجویی عالی بیل و تد” همکاری کردند. آنها این ماجراجویی را با بیل و تد وایلد راید در سال 1991 دنبال کردند و تقریباً سه دهه بعد در سال 2020 در بیل و تد: با موسیقی مواجه شدند، دوباره متحد شدند.

ریوز که با این سریال پا به برادوی گذاشت، یکی از باثبات ترین ستاره های هالیوود است که با سریال «جان ویک» و فیلم های «ماتریکس» درخشیده است. از دیگر فیلم های او می توان به «کنستانتین»، «آیداهوی خودم»، «رابطان خطرناک»، «هدیه»، «بودای کوچولو»، «کسی باید برید» و «47 رونین» اشاره کرد.

وینتر بازیگر، نویسنده و کارگردان اخیراً ساخت فیلم «بزرگسالان» را در کنار جاش گاد و کایا اسکودلاریو به پایان رساند. او فیلم‌های مستندی چون «افکت یوتیوب»، «زاپا»، «بچه‌های شوبیز» و «مقاله پاناما» را کارگردانی کرد و همچنین در نقش جان دارلینگ در تولیدات برادوی «پیتر پن» و لوئیس در سال ۱۹۷۹ بازی کرد. لئونس در فیلم «شاه و من» یکی از آنهاست.

از آثار لوید که کارگردانی بسیاری از نمایش‌های برنده جوایز را بر عهده داشت، می‌توان به «رومئو و ژولیت»، «بلوار غروب»، «تاثیر»، «خانه عروسک»، «مرغ دریایی»، «سیرانو دو برژراک»، «سیرانو دو برژرک» اشاره کرد. . “خیانت” و … کرد

5655

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین