یک رئیس مافیا با دستان خونین آمریکا را تکان داد

یک رئیس مافیا با دستان خونین آمریکا را تکان داد

در این مقاله ابتدا سعی می کنیم حقایق این پرونده سنگین و جنجالی را مرور کنیم، سپس به شایعات می پردازیم و ببینیم در شبکه های اجتماعی درباره جنایات دیدی و سلبریتی های مرتبط با او چه می گویند.

انتخابتو – مهسا شفیعی: بعید است در مورد اتفاقات عجیب این روزها و هفته ها در صنعت موسیقی آمریکا چیزی شنیده باشید. سال‌ها وقایع در نهایت با دستگیری و کیفرخواست یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های هیپ‌هاپ آمریکا به اوج خود رسید و به دنبال آن گمانه‌زنی‌ها و شایعات زیادی از سوی روزنامه‌نگاران و طرفداران منتشر شد. اگر مطلع باشید باید این را هم بدانید که دامن پرطرفدارترین ستارگان موسیقی تجاری آمریکا درگیر این ویروس نیست و از بیانسه تا جی زی، از جاستین بیبر تا آشر نقش مهمی را ایفا می کنند. این شایعات

پس داستان این زلزله مهیب از کجا شروع شد؟ شخصیت اصلی داستان که می توان او را شرور یا شخصیت منفی اصلی نامید، اگرچه هنوز اتهامی علیه او ثابت نشده است، بدون شک غول هیپ هاپ آمریکایی شین جان کامبز یا همان طور که طرفدارانش او را می شناسند، می باشد. “پی. دیدی”. اگر بخواهیم در مورد نقش و تاثیر این رپر و تهیه کننده 54 ساله موسیقی در صنعت موسیقی آمریکا صحبت کنیم، این مقاله کافی نخواهد بود، بلکه کافی است در مورد موفقیت این خواننده رپ در رسیدن به ثروت صحبت کنیم. او بیش از یک میلیارد دلار درآمد داشته است و همچنین ستارگان بزرگ و سرشناس این صنعت مانند آشر، جاستین بیبر و مری جی را به مخاطبان معرفی کرده است.

یک رئیس مافیا با دستان خونین آمریکا را تکان داد

به هر حال ماجرایی که از مدت ها قبل شروع شده بود بالاخره هفته گذشته با دستگیری دیدی به یکی از نقاط عطف خود رسید و حالا این خواننده مشهور رپ باید با اتهامات بسیار سنگین و سنگینی مانند قاچاق انسان، تجاوز جنسی، آزار جنسی، باج گیری مواجه شود. ضبط ویدئویی و تجاوز جنسی و سوء استفاده جنسی از کودکان در دفاع از خود. در این مقاله ابتدا سعی می کنیم حقایق این پرونده سنگین و جنجالی را مرور کنیم سپس به شایعات می پردازیم و ببینیم در شبکه های اجتماعی درباره جنایات دیدی و سلبریتی های مرتبط با او چه می گویند.

او در نهایت وقتی متوجه شد دستگیر شد

یک رئیس مافیا با دستان خونین آمریکا را تکان داد

در 16 سپتامبر، کومبز در خانه ای در منهتن به اتهام حمل و نقل جنسی و قاچاق جنسی دستگیر شد. دادستان پرونده از گزارشی 14 صفحه ای خبر داد که در آن علاوه بر اتهامات مذکور، این خواننده رپ به فعالیت در عرصه موسیقی و همچنین تأسیس و اداره یک سازمان مجرمانه کامل نیز متهم شده است. دیدی در جریان این طومار نه تنها از تمام بخش های این سازمان برای دهه ها قاچاق انسان، آزار و اذیت و تهدید زنان و رفع نیازهای غیرجنسی آنها استفاده کرد، بلکه این امکانات باعث شد که این خواننده رپ برای چندین دهه و نزدیک به شهرت خود را حفظ کند. هر سال در برابر او خفه شو

یک رئیس مافیا با دستان خونین آمریکا را تکان داد

انتشار این طومار به سرعت تبدیل به برترین خبر در آمریکا شد و این به دلیل جدی بودن و تنوع اتهامات علیه دیدی (سایر اتهامات مانند آتش سوزی، رشوه، آدم ربایی و براندازی روند قانونی) و جزئیات است. این قضیه عجیب بود. به عنوان مثال، توجه داشته باشید که بیش از 1000 شیشه روغن بچه در یکی از خانه های دیدی کشف و ضبط شد. اگرچه این موضوع به سرعت تبدیل به منبع شوخی در اینترنت شد، اما خبرنگارانی که این موضوع را از نزدیک دنبال می کردند، می دانستند که واقعیت این هزار بطری روغن اصلا خنده دار نیست.

داستانی از عجایب و روغن بچه

یک رئیس مافیا با دستان خونین آمریکا را تکان داد

Freak-off نامی است که دیدی و دوستانش به وقایع جنایی که گهگاه در صورت لزوم رخ می دهد می دهند. در این مورد، دیدی و حلقه‌اش افراد مختلف (معمولاً زنان) را مجبور به برقراری رابطه جنسی و اعمال جنسی طولانی‌مدت، معمولاً با کارگران جنسی، در اتاق‌هایی پر از دوربین‌های باکیفیت کردند و تمام جزئیات این حادثه ضبط و بعداً منتشر شد. برای اعمال فشار بر قربانیان استفاده می شد. به گفته شاهدان عینی، هم قربانیان و هم کارگران جنسی در این حوادث به شدت تحت تأثیر مواد مخدر و الکل قرار گرفته اند و در صورت امتناع از همکاری با واکنش های خشونت آمیز مواجه می شوند.

شایان ذکر است که دیدی همانطور که انتظار می رفت تمامی این اتهامات را تکذیب کرد و توضیح داد که افرادی به خاطر پول آسان سعی در خدشه دار کردن آبروی او و آسیب رساندن به خانواده او دارند. اما با وجود تسلیم گذرنامه های او و فرزندانش و ارائه وثیقه 50 میلیون دلاری، قاضی پرونده درخواست دیدی را برای آزادی موقت رد کرد و او باید حداقل تا جلسه دادگاه در بازداشتگاه متروپولیتن بروکلین بماند.

یک رپر یا رئیس اوباش که دستانش خونی است

یک رئیس مافیا با دستان خونین آمریکا را تکان داد

به خاطر داشته باشید که جدای از شهرت، قدرت و نفوذ قابل توجهی که در صنعت موسیقی دارد، دیدی در دنیای واقعی نیز یک فرد بسیار قدرتمند است یا حداقل. او یک میلیاردر با صدها پولدار مسلح و جنایتکار است و اگر برخی از اتهامات تایید شود، حتی ممکن است یک رئیس اوباش منصف و صادق باشد. به همین دلیل در سال های گذشته هیچ شکایتی از دیدی صورت نگرفت و اگر هم بود در مدت بسیار کوتاهی یا با پول یا به زور فسخ می شد. با این حال، به نظر می رسد دستگیری دیدی باعث تشویق قربانیان شده است و تنها پس از کنفرانس مطبوعاتی دادستان درباره پرونده دیدی بود که 120 شاکی یا قربانی جدید با طرح شکایت موافقت کردند.

زن شجاعی که فاجعه بهمن را آغاز کرد

تقریبا یک سال از نامزدی خواننده پاپ آمریکایی کیسی ونتورا با دیدی می گذرد. در آن شکایت، دیدی به آزار و اذیت، تجاوز جنسی، و جرایم دیگر متهم شد، اما همانطور که انتظار می رفت، تنها یک روز پس از ثبت شکایت، کیسی با دیدی توافق کرد و پرونده هرگز به دادگاه نرسید. با این حال، اقدام شجاعانه کیسی باعث بهمنی از اقدامات علیه دیدی شد و به تدریج شاکیان جدید شروع به متهم کردن این شخص قدرتمند و خطرناک به جنایات مختلف کردند.

جدا از ادعاهای اثبات نشده، چه شایعاتی در مورد دیدی وجود دارد؟

یک رئیس مافیا با دستان خونین آمریکا را تکان داد

به خاطر داشته باشید که ما در حال حاضر در میانه یکی از بزرگترین رسوایی های موسیقی در آمریکا هستیم که شایعاتی در مورد دیدی و سایر افراد مشهور در رسانه های اجتماعی منتشر می شود. بد نیست نگاهی به برخی از این شایعات بیندازیم که بیشتر از بقیه مورد توجه قرار گرفته اند.

یک رئیس مافیا با دستان خونین آمریکا را تکان داد

بسیاری از کاربران آمریکایی بر این باورند که دیدی با میک میل خواننده مشهور رپ رابطه جنسی داشته و همچنین به دلیل رابطه نزدیک اشتون کوچر و دیدی، بسیاری از مردم فکر می کنند ازدواج کوچر و میلا کونیس تحت فشار دیدی و البته بسیاری از مردم همچنین فکر می کنند که جنیفر لوپز به نظر من دیدی دلیل رفتن او است و بن افلک نیز این را می داند. برخی از کاربران حدس می زنند که دیدی با مرگ بسیاری از افراد مشهور مانند عالیه، با استناد به آهنگ “او می داند” جی کول، مرتبط است. اگر این شایعات را که حداقل فعلاً هیچ مدرکی ندارند، نادیده بگیریم، با شایعاتی مواجه خواهیم شد که اگرچه اثبات آن دشوار است، اما کاملاً مبتنی بر حدس و گمان نیست.

مرگ مشکوک دیدی و مادر فرزندانش

یک رئیس مافیا با دستان خونین آمریکا را تکان داد

موضوع داغ دیگر مرگ مشکوک کیم پورتر بر اثر ذات الریه در سال 2018 است. کیم در آن زمان با دیدی رابطه داشت و مرگ ناگهانی او بسیاری را شوکه کرد. بسیاری بر این باورند که دیدی مادر فرزندانش را به دلیل تلاش برای انتشار زندگینامه و افشای بسیاری از حقایق کشته است. در زمان مرگ پورتر، فرزندانش و دیدی در یک پست اینستاگرامی این شایعه و اساسا وجود کتاب را تکذیب کردند.

داستان «میهمانی های سفید» و بیانسه و جی زی

یک رئیس مافیا با دستان خونین آمریکا را تکان داد

یکی دیگر از موضوعات پرطرفدار که باعث محبوبیت دیدی و بسیاری از سلبریتی های دیگر شد، موضوع پارتی های سفید است که توسط دیدی برگزار می شود. البته برای هیچ کس چندان عجیب یا جدید نیست که رپر ثروتمندی مانند دیدی علاقه زیادی به برپایی مهمانی های مجلل و پر از افراد مشهور داشته باشد. دیدی ظاهراً خود را با گتسبی در کتاب گتسبی بزرگ مقایسه کرد و افراد مشهور زیادی مانند بیانسه و همسرش جی زی مرتباً در این مهمانی ها شرکت می کردند. این رابطه نزدیک باعث شده است که بسیاری از کاربران دیدی و قدرت و نفوذ جنایتکارانه او را عامل موفقیت این زوج مشهور بدانند و معتقدند دیدی اجازه نداده است بسیاری از خواننده های زن با استعداد از نظر شهرت به سطح بیانسه برسند.

در نهایت چه اتفاقی خواهد افتاد؟

یک رئیس مافیا با دستان خونین آمریکا را تکان داد

باید توجه داشته باشید که ما با یکی از بزرگترین پرونده های قضایی در تاریخ صنعت سرگرمی آمریکا روبرو هستیم و مطمئناً ارزیابی همه ادعاها زمان زیادی می برد. بازبی اعلام کرد که در این مدت کوتاه علاوه بر 120 شاکی، تقریباً 3000 شخص حقیقی برای همکاری اعلام آمادگی کردند. بازبی اعلام کرد که اکثر قربانیان این حادثه زنان سیاهپوست و 25 نفر از قربانیان زیر سن قانونی هستند. بازبی افزود که قربانیان از 25 ایالت مختلف آمریکا بودند و یکی از قربانیان در زمان حادثه تنها 9 سال سن داشت.

به گزارش رسانه انتخابتو