بهترین درام کره ای با اجرای عالی «پارک شین هی»

بهترین درام کره ای با اجرای عالی پارک شین هی

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، پارک شین هی یکی از مطرح ترین و مشهورترین بازیگران زن صنعت سرگرمی کره است. او اولین بار در سال 2003 به عنوان بازیگر کودک در سریال معروف پلکانی به بهشت ​​ظاهر شد و به شهرت رسید. بازی منحصر به فرد او در نقش هان جونگ سو توجه زیادی را به خود جلب کرد که راه را برای موفقیت حرفه ای او در سال های بعد هموار کرد.

به گزارش فرادید؛ از آن زمان پارک شین هی به دلیل ظاهر جذاب و سبک بازیگری خود بارها در درام های موفق کره ای ظاهر شد و به یکی از بازیگران مطرح و شناخته شده این کشور در سطح بین المللی تبدیل شد. در اینجا لیستی از بهترین درام های کره ای با حضور این بازیگر مشهور را مشاهده می کنید.

شما زیبا هستی

پارک شین هی در این درام نقش برادر و خواهر دوقلو به نام های گومی نام و گومی نیو را بازی می کند. می نیو دختری شیرین و جذاب است که آرزوی راهبه شدن را دارد. Mi-Nam همچنین عضو یک گروه پاپ است. وقتی می‌نام باید برای جراحی پلاستیک به آمریکا برود، می‌نیو وکالت برادرش را برای یک ماه می‌پذیرد. داستان این سریال در فضایی طنز و گرم روایت می شود و محور اصلی داستان، مشکلاتی است که مای نیو برای محافظت از هویت مخفی خود با آن روبرو می شود.

اصابت

در این درام متمرکز بر موسیقی، پارک شین های نقش لی کیو وون را بازی می کند. او با یک خواننده و گیتاریست به نام لی شین (با نوازندگی جونگ یونگ هوا)، دانشجوی موسیقی سنتی، رابطه عاشقانه ای برقرار می کند. این سریال هماهنگی بین عشق، اشتیاق به هنر و دنبال کردن رویاها را بررسی می کند. Shin Hye برای بازی در این درام جوایز زیادی از جمله محبوب ترین جایزه بازیگر زن تلویزیون در جوایز Baxeng Arts 2012 دریافت کرد.

1721627100 410 بهترین درام کره ای با اجرای عالی پارک شین هی
آدم باحال

پارک شین هی در این درام نقش Go Deok Mi را بازی می کند. او دختری منزوی و خجالتی است که عادت دارد در آپارتمانش تنها بنشیند و از پنجره همسایه ها را تماشا کند. اما وقتی یک پسر خوش تیپ قلب او را می دزدد، گو دئوک می مجبور می شود بر کمرویی و اضطراب خود غلبه کند و خانه را ترک کند. این سریال یک کمدی عاشقانه جذاب است که هم با بازی های لذت بخشش و هم با فضای طنز و سرگرم کننده اش قابل تماشا است.

وارثان

پارک شین هی در این درام نقش چا یون سونگ را بازی می کند. دختری از یک طبقه اجتماعی نسبتاً فقیر که مجبور است برای تأمین مخارج خود و مادرش یک کار نیمه وقت کار کند. او همچنین در مدرسه ای تحصیل می کند که فرزندان ثروتمندترین خانواده های سئول نیز در آن تحصیل می کنند. چا یون سانگ در حالی که برای به دست آوردن قلب دو مرد جوان از خانواده های بسیار ثروتمند رقابت می کند، خود را در وسط یک مثلث عشقی می بیند. این یکی از معروف ترین درام های پارک شین های است که برای آن جوایز بسیاری از جمله جایزه محبوب ترین بازیگر زن (تلویزیون) در پنجاهمین دوره جوایز باکسانگ در سال 2014 به دست آورد.

پینوکیو

پارک شین هی در این درام محبوب و فانتزی نقش چوی این ها را بازی می کند. دختری با یک بیماری منحصر به فرد که هر وقت دروغ می گوید باعث سکسکه می شود! این ویژگی زمانی که او روزنامه نگاری را شروع می کند جالب تر می شود. این مجموعه به بررسی موضوعات مختلفی از جمله قدرت و پیامدهای دستکاری رسانه ها می پردازد.

پزشکان

پارک شین هی در این درام نقش یو هی جونگ را بازی می کند. او یک جراح مغز و اعصاب قوی و مصمم با شخصیتی خشن و سرد به دلیل گذشته اش است. اما ملاقات و آشنایی با یک مربی منحصر به فرد به هاجونگ اجازه می دهد تا به تدریج تبدیل به یک دکتر دلسوز و موفق شود. این مجموعه موضوعاتی مانند پشتکار و رشد شخصی را بررسی می کند.

1721627100 665 بهترین درام کره ای با اجرای عالی پارک شین هی
الحمرا

این یکی از “زیباترین” درام های کره ای محسوب می شود. سریالی که در آن دنیای واقعی و دنیای بازی های ویدیویی با هم ترکیب می شوند. پارک شین هی در این درام نقش جونگ هی جو را بازی می کند. او گیتاریست سابق و صاحب یک مهمان خانه در گرانادا، اسپانیا است. او خواهر یک نابغه جوان است که موفق به ساخت یک بازی بر اساس واقعیت افزوده شده است. داستان این بازی در مورد نبردهای قرون وسطایی در کاخ الحمرا است. پس از اینکه صاحب یک شرکت بزرگ (با بازی هیون بین) برای یافتن سازنده بازی به اسپانیا می آید، با جونگ هی جو آشنا می شود و با هم درگیر ماجراهای مرموز می شوند که مرز بین واقعیت و بازی را محو می کند.

اسطوره سیزیف (2021)

پارک شین هی در این درام فانتزی نقش کانگ سو هی را بازی می کند. این درام داستان یک مهندس را دنبال می کند که تلاش می کند یک توطئه مرموز را کشف کند و سو هه زنی زیبا از آینده است که قصد دارد دنیای جنگ زده را از نابودی نجات دهد.

1721627101 809 بهترین درام کره ای با اجرای عالی پارک شین هی
سقوط – فروپاشی

این آخرین درام پارک شین هی است که در آن نقش Nam Ha Neul را بازی می کند. دانشجوی ممتازی که پس از چالش های فراوان متخصص بیهوشی شد، اما پس از مواجهه با بحران، بیمارستان را رها کرد و کار خود را رها کرد. او در اتاق زیر شیروانی با یو جونگ وو (با بازی پارک هیونگ سیک)، جراح پلاستیک معروفی که او نیز دچار اختلال شده است، زندگی می کند.

22055

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین