بازیگر سریال اوشین درگذشت – انتخابتو

بازیگر سریال اوشین درگذشت انتخابتو

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، همزمان با پخش مجدد سریال اوشین خبر درگذشت بازیگر این سریال منتشر شد اما ماجرای واقعی چه بود؟ اوشین مرده یا بازیکن مقابلش؟

سریال اقیانوس که در دهه 60 و 70 از تلویزیون ایران پخش می شد، هم اکنون از شبکه تماشا بازپخش می شود. اما خبر درگذشت یکی از بازیگران این سریال رسید.

اختازانیوز نوشت: هارو آکاگی بازیگر نقش Hiza Hanım در این سریال درگذشت. این بازیگر که در سه سال اخیر با پوکی استخوان و بیماری پارکینسون دست و پنجه نرم می کند. او در نهایت به دلیل نارسایی قلبی در بیمارستانی در توکیو درگذشت.

هارو آکاگی که در سال 1924 در منچوری به دنیا آمد، اولین بار در سال 1940 جلوی دوربین رفت و با بازی در مجموعه تلویزیونی محبوب «اوشین» به شهرت رسید.

سریال «اوشین» در حدود 70 کشور جهان و همچنین ژاپن (از جمله ایران در شبکه دو با نام «سال‌های دور از خانه») پخش شد و توجه زیادی را به خود جلب کرد.

این بازیگر محبوب حتی در سن 60 سالگی به فعالیت خود در عرصه بازیگری ادامه داد و در سال 1392 در سن 88 سالگی در نقش اول یک فیلم سینمایی جلوی دوربین رفت. بدین ترتیب نام خود را به عنوان مسن ترین بازیگر برجسته تاریخ سینما در کتاب رکوردهای گینس ثبت کرد.

22055

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین