اولین سریال پلیسی عاشقانه با بازی پژمان بازغی، حمید گودرزی و محیا دهقانی را تماشا کنید.

اولین سریال پلیسی عاشقانه با بازی پژمان بازغی، حمید گودرزی

با پایان تصویربرداری سریال «غریبا» به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی جواد فرهانی؛ این سریال به زودی جایگزین سریال سرزمین مادری می شود.

همشهری آنلاین: نوشت: سروش محمدزاده که پیش از این تولید چندین سریال تلویزیونی را در کارنامه خود دارد. آخرین آن مجموعه تلویزیونی «سوران» بود که در حال و هوای تاریخ معاصر تولید و به یکی از قهرمانان کرد کشور تقدیم شد. او همچنین سریال های «نوار زرد» و «همبازی» را کارگردانی کرد.
در سری جدید این کارگردان 45 ساله، پژمان بازغی، حمید گودرزی، اسماعیل محرابی، پوراندخت مهیمن، محیا دهقانی، رضا فیاضی و…
داستان این سریال درباره مصطفی کارشناس داروسازی است که در آستانه ازدواج است و بر اساس شواهد ناگهان احساس می کند همسر مرحومش که سه سال پیش در دریا غرق شده، زنده است. مصطفی در تعقیب این راز با داستان های تو در تویی مواجه می شود.
کارگردانی فیلم چهارشنبه و سریال سیاوش از کارنامه محمدزاده است.
هفته گذشته اختلافات عباس نعمتی نویسنده این سریال و وحید سلیلی معاون رسانه ملی مطرح شد. البته این اختلافات به سال 2018 برمی گردد. با وجود اینکه سلیلی اکنون در سازمان حضور دارد، اما نام نعمتی به عنوان نویسنده در تیتراژ سریال نیز دیده می شود.
دوره ای که نعمتی «بوی باران» را نوشت و محمود معظمی کارگردانی این سریال را برعهده داشت. این سریال توانست مخاطبان زیادی را به خود جلب کند اما همین سریال مورد هجمه های زیادی قرار گرفت و نوشته های جلیلی و نعمتی اوج گرفت. حالا بعد از گذشت بیش از 6 سال اثر دیگری از نعمتی در حالی منتشر می شود که خود سلیلی در سازمان حضور دارد.
در حالی که پخش این سریال خانوادگی- پلیسی به زودی آغاز می شود، جواد فرحانی درباره این سریال می گوید: این سریال اولین سریال عاشقانه و پلیسی است. یکی از لوکیشن های خارجی سریال ترکیه است.

22055

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین