7 اشتباه رایج و مکرر در بسته بندی چمدان

7 اشتباه رایج و مکرر در بسته بندی چمدان

در فصل تابستان و فصل سفر، آمادگی کافی و آگاهی از اشتباهات رایج در چمدان‌ها ضروری است تا از آنها دوری کنید و سفری دلپذیر و بدون خستگی و ناراحتی داشته باشید که در وهله اول می‌تواند لذت سفر را از بین ببرد. .

این یک کار پیچیده است

به گزارش خبرآنلاین، بسته بندی وسایل و تهیه چمدان های مسافرتی در صدر فهرست استرس هایی است که با آمادگی برای سفر همراه است. لیدیا منسل، کارشناس گردشگری، می‌گوید که ریشه اختلاف نظر در مورد بسته‌بندی در سفر اساساً ندانستن چمدان‌هاست.

منسل در مقاله‌ای در وب‌سایت Travelland Leisure گفت که عدم اطمینان در بسته‌بندی اغلب می‌تواند طاقت‌فرسا شود و مسافر را فلج کند. ممکن است هنگام بسته بندی مواد اغراق آمیز باشد. از سوی دیگر، کسانی هستند که لوازم کافی حمل نمی کنند، زیرا دقیقاً مطمئن نیستند که در مقصد به چه چیزی نیاز دارند.

مانسیل تاکید می کند که بسته بندی زیاد باعث ایجاد مزاحمت برای مسافر می شود و هر گونه ناراحتی در این زمینه از لذت سفر می کاهد.

اشتباهات رایج

برخی از اشتباهات رایج مردم هنگام بسته بندی وجود دارد:

1- زمان بندی اشتباه

زمان بندی یک اصل بسیار مهم در بسته بندی است. شروع خیلی زود ممکن است فرد را مجبور کند که از برخی اقلام استفاده نکند، زیرا از قبل در کیف هستند. دیر شروع کردن نیز احتمال فراموشی برخی از مواد مهم را افزایش می دهد.

بهترین زمان برای بسته بندی یک هفته قبل از سفر است. این به شما زمان کافی برای آماده سازی و تمرکز بر روی بسته بندی نیازهای سفر خود می دهد.

2- چمدان نامناسب

عدم انتخاب اندازه و نوع چمدان مناسب برای سفر می تواند استرس بیشتری را برای مسافر ایجاد کند. مهم است که چمدانی مناسب برای نوع حمل و نقلی که استفاده می کنید، چه با هواپیما، قطار یا ماشین انتخاب کنید. همچنین باید با ماهیت سفر مطابقت داشته باشد، خواه پیاده روی باشد یا جاده های سخت که در آن چمدان های چرخدار ترجیح داده نمی شود.

اندازه چمدان هنگام آماده شدن برای سفر نیز مهم است، زیرا چمدان بیش از حد بزرگ می‌تواند منجر به بسته‌بندی بیش از حد شود، در حالی که کیسه‌ای که خیلی کوچک باشد به جای تا کردن، اقلام را له می‌کند.

3- موارد خود را لیست نمی کنید

وقت گذاشتن برای نوشتن چیزهایی که نیاز دارید و مرور چیزهایی که نیاز دارید می تواند در زمان و مکان شما صرفه جویی کند. عدم استفاده از لیست و بررسی آن پس از بسته بندی، احتمال فراموشی اقلام را افزایش می دهد. این فهرست همچنین به تعیین اینکه چه چیزی در روز بپوشد کمک می کند تا مسافر از بسته بندی بیش از حد وسایل غیر ضروری خودداری کند.

طبق مقاله ای که در وب سایت مارتا استوارت منتشر شده است، شما باید فهرستی دقیق از همه چیز از تعداد جفت جوراب گرفته تا داروها و مسکن های مورد نیاز در جعبه کمک های اولیه خود تهیه کنید و حتی شارژر گوشی شما نیز باید در لیست باشد. .

این مقاله بیان می کند که بزرگترین مزیت تهیه لیست قبل از سفر این است که به راحتی می توانید هر چیزی را که می خواهید به لیست اضافه کنید و در صورت نیاز به خرید چیزی برای سفر، به راحتی به خاطر سپرده می شود زیرا در لیست است.

4- لباس تاشو

هنگام بسته بندی لباس ها، تا کردن آنها می تواند فضای زیادی را اشغال کند. تا کردن لباس راه بهتری برای استفاده حداکثری از فضای چمدان است.

5- عدم بررسی محدودیت وزن و سایز

گاهی اوقات به دلیل عدم اطمینان مسافر، بارگیری بیش از حد اتفاق می افتد. اضافه وزن می تواند منجر به هزینه های بیشتر شود.

تعدادی ترازو دیجیتال ارزان قیمت در دسترس است تا مسافران بتوانند تعیین کنند که آیا چمدانشان از حداکثر وزن بیشتر است یا خیر. این به او فرصتی می دهد تا قبل از پرداخت هزینه اضافی دوباره پر کند.

در واقع در برخی از پروازهای بین‌المللی، چمدان‌های دستی وزن و اندازه‌گیری می‌شوند و شرکت‌های هواپیمایی باید بارها وزن و حتی اندازه چمدان‌ها را بررسی کنند تا از پرداخت هزینه‌های اضافی و یا مواجهه با مشکلات دیگر جلوگیری کنند.

6- کفش زیاد

برخی افراد در سفر بیش از یک جفت کفش می پوشند که بسیار سنگین است و فضای بار زیادی را اشغال می کند. حمل و نقل کفش ها به خصوص سخت است زیرا سنگین هستند و نمی توان آنها را تا کرد. بهتر است مسافر علاوه بر کفشی که در طول سفر به پا می‌کند، تعداد کفش‌های محدودی که بیشتر از 3 جفت نباشد انتخاب کند.

برای کاهش وزن و فضای مورد استفاده در چمدان در سفر، مسافر باید کفش های ساده ای را انتخاب کند که با تمام لباس هایش هماهنگ باشد و بزرگ ترین یا سنگین ترین کفش های خود را بپوشد.

7- فضای اضافی باقی نمی گذارید

یک مسافر به فضای اضافی در چمدان خود نیاز دارد تا بتواند از کشور یا مکان هایی که بازدید می کند هدیه بخرد. قرار دادن اقلام زیاد در چمدان باعث کاهش فضای خالی می شود و مسافر ممکن است مجبور شود از خرید سوغاتی صرف نظر کند. اگر مسافر قصد دارد به خرید برود یا برای دوستان سوغاتی بخرد، هنگام بستن چمدان باید این را در نظر داشته باشد.