مشکلات جدیدترین اثر فورد کاپولا تمام نشد/ انتشار تیزر «مگالوپولیس» و عذرخواهی از منتقدان

مشکلات جدیدترین اثر فورد کاپولا تمام نشد انتشار تیزر مگالوپولیس

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، لاینزگیت جدیدترین تیزر فیلم حماسی «مگالوپولیس» به کارگردانی فرانسیس فورد کاپولا را منتشر کرد. از تعدادی از نقل قول های منفی منتقدان مشهور سینما در مورد فیلم های قبلی کاپولا استفاده کرد که اکنون جعلی بودند.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، سخنگوی لاینزگیت در بیانیه ای اعلام کرد: ما بلافاصله تیزر «مگالوپولیس» را تغییر می دهیم و از منتقدان فوق الذکر و فرانسیس فورد کاپولا بابت این اشتباه غیر قابل بخشش عذرخواهی می کنیم. ما به هم ریختیم و متاسفیم!

آن تیزر که صبح چهارشنبه منتشر شد، آخرین فیلم کاپولا را تبلیغ کرد و هدف آن نشان دادن این بود که «مگالوپولیس» مانند شاهکارهای قبلی او، «پدرخوانده» و «اکنون آخرالزمان» که با مقاومت منتقدان مواجه شد، اثری هنری است.

این تیزر به نقدهای منفی بسیاری از منتقدان فیلم های قبلی کاپولا اشاره می کند، اما اکنون مشخص شده است که هیچ یک از این اظهارات در واقع متعلق به افرادی مانند راجر ایبرت و پائولین کیل نیست و چنین نقل قول هایی در هیچ نقدی یافت نشده است. .

Owen Gleiberman از Variety گفت: “حتی اگر از آن دسته افرادی هستید که منتقدان را دوست ندارید، باز هم اشکالی ندارد که کلماتی را در دهان خود قرار دهید که نگفته ایم.”

گلیبرمن درباره نقل قول های جعلی در تریلر گفت: “رسوایی این است که کل این تیزر بر اساس دروغ است.” منتقدان پدرخوانده را دوست داشتند، و اگرچه آخرالزمان اکنون موفقیت بزرگی بود، اما مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. و من دراکولای برام استوکر را “یک آشفتگی زیبا” نامیدم، اگرچه چنین انتقادی از آن فیلم اکنون مهربانانه به نظر می رسد.

مشخص نیست که بسیاری از نقل قول های ارائه شده در تیزر «مگالوپولیس» از کجا می آیند، و تنها اظهار نظر راجر ایبرت، که گفته می شود «پیروزی سبک بر ماهیت» است، دقیق است، که آن نیز از نقد سال 1989 او گرفته شده است. ربطی به «بتمن» و «دراکولا» کاپولا که در تیزر نشان داده شده نیست.

مشکلات این تیزر آخرین مورد از یک سری رسوایی هایی است که در جریان ساخت این فیلم 120 میلیون دلاری که تماما توسط کاپولا تامین مالی شده است، رخ داده است. ماه گذشته، ورایتی ویدئویی از پشت صحنه ساخت فیلم را به نمایش گذاشت که نشان می داد کاپولا با زنان سیاه پوست سر صحنه فیلم با احترام رفتار نمی کند و برخی از کارکنان تولید نیز این موضوع را تایید کردند.

گفته می شود که آنها بخشی از تلاش استودیوها برای دستیابی به توافق برای ساخت فیلم با سرمایه کاپولا هستند، در حالی که یکی دیگر از آنها توسط یکی از زنان سیاه پوست لشکر منتشر شد که همه این اظهارات را نفرت انگیز خواند و رفتار کاپولا را پدرانه و دوستانه دانست. و قرار نبود از آنها بگذریم.

World of Rail نیز در این باره نوشت: تنها چیزی که می خواهیم بدانیم این است که در واقع چه کسی مسئول نوشتن و برش تریلر است؟ این چیزی است که اهمیت دارد. نقل قول از پائولین کیل، وینسنت کانبی، رکس رید و راجر ایبرت چه کسی بود؟

این سایت اضافه کرد که این فقط یک نقص دیگر در مجموعه مسائل بی پایان پیرامون «مگالوپولیس» است، اما هنوز این احتمال وجود دارد که با توجه به بودجه تبلیغاتی ناچیز کاپولا و تیمش، این یک تاکتیک بازاریابی برای جلب توجه باشد. فیلم

«مگالوپولیس» 27 سپتامبر در آمریکا اکران می شود.

5655

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین