تامین رضایت مردم در سایه رضایت کارکنان

وزیر بهداشت اگر به بحران جمعیت توجه نکنیم به قدیمی

انتخابتو و به نقل از و به نظر می رسیدمحمدرضا ظفرکندی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در اولین دیدار خود با کارکنان این وزارتخانه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: پرسنل بهداشت و درمان کشور در تمام بحران ها از جمله بحران در دوران دفاع هستند. دوره مقدس، دوره کرونا، سیل و زلزله. ایشان در خط مقدم خدمت به مردم عزیز هستند و کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته اند.

وی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به نیروی انسانی در حوزه سلامت افزود: هدف نهایی وزارت بهداشت تامین رضایتمندی عموم مردم است اما این هدف در سایه رضایت کارکنان محقق می شود. ; وظیفه مدیران در هر سازمانی این است که کارکنان از شرایط معیشتی، سلامت جسمانی، سلامت روان، موقعیت در سازمان و محل کار، احترام و عدالت برخوردار باشند.

وزیر بهداشت تاکید کرد: جلسات مدیران و کارکنان برای تبادل نظر برگزار شود و پیشنهادات و دغدغه های آنها در فضایی دوستانه و با احساس سازش و همدلی شنیده شود.

شایان ذکر است اولین جلسه با حضور معاون توسعه وزارت بهداشت و کارکنان وزارت بهداشت و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مشاور عالی وزارت بهداشت برگزار شد. معاون وزیر بهداشت، درمان و توسعه مدیریت و منابع و بسیاری از کارکنان در سالن امام جواد تجمع کردند.الف) در وزارت بهداشت برگزار شد.