داریوش ارجمند: جنبش مقاومت ادامه دارد

داریوش ارجمند جنبش مقاومت ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، داریوش ارجمند در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا، شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت و اظهار داشت: نظر من در خصوص شهادت سید حسن نصرالله و اتفاقات رخ داده همین است. . به ویژه حوادث اخیر علیه نیروهای مقاومت در لبنان، اقدامات اخیر علیه محور مقاومت را فشار جهانی ارزیابی می کند.

به گزارش ایرنا، وی افزود: فشار بر حزب الله لبنان یک فشار جهانی است. این ظلم است و ادامه خواهد داشت، اما شهادت رهبران حزب الله تاثیری در مقاومت نخواهد داشت.

این هنرمند با بیان این مطلب تصریح کرد: ظلم و ستم رژیم صهیونیستی بر مردم فلسطین و لبنان پایان ناپذیر است اما نیروهای مقاومت نمی توانند جلوی مقاومت آنها را بگیرند.

ارجمند تاکید کرد: نهضت مقاومت تا پیروزی کامل بر رژیم صهیونیستی و حامیان آن ادامه دارد و ادامه خواهد داشت.

در پی حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه به محله مسکونی حره حریک در حومه بیروت پایتخت لبنان، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان و بسیاری از فرماندهان جبهه مقاومت به شهادت رسیدند. به شهادت رسید.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به حومه جنوبی بیروت همزمان با 8 تا 12 جنگنده و استفاده از بمب خمپاره 2 هزار پوندی آمریکایی انجام شده است.

این منابع تاکید کردند که یکی از بمب های مورد استفاده در این حمله برای اولین بار توسط نیروی هوایی اسرائیل مورد استفاده قرار گرفت.

در پی این حمله تروریستی، وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که بر اساس آمار اولیه، اجساد 6 شهید و 91 مجروح از زیر آوار این ساختمان خارج شده است.

۲۴۵۲۴۵

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین