حمیدرضا پگاه: هرچه فضای کار بیشتر باشد، سینما غنی‌تر می‌شود

حمیدرضا پگاه هرچه فضای کار بیشتر باشد، سینما غنی‌تر می‌شود

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، حمیدرضا پگاه گفت: در مورد سینما، امیدوارم هرکسی که می خواهد فیلم بسازد، بتواند این کار را انجام دهد و همه فیلم ها اکران شود و مردم انتخاب کنند که چه چیزی را تماشا کنند.

وی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هرچه دامنه کار بیشتر باشد، محدودیت ها کمتر باشد، سلیقه های مفید بیشتر باشد، گزینه های مردم و مخاطبان بیشتر شود که به رونق سینما کمک می کند.

پگاه می گوید اعتقادی به جدایی بازیگری در سینما، تئاتر و تلویزیون ندارد. بازیگر باید آنجا باشد، کارش را انجام دهد، هر جا که فکر می‌کند می‌تواند سازنده باشد، کارش را پیش ببرد و مفید باشد، تجربه کند و لذت ببرد.

این بازیگر درباره تفاوت بازیگری تئاتر با فیلم های کوتاه و بلند نیز اینگونه توضیح داد: هر کاری سختی های خاص خودش را دارد و شاید گاهی اوقات یک فیلم کوتاه سخت تر و پر استرس تر از یک فیلم بلند باشد.

وی در عین حال گفت که با پیشرفت در هنر، می توانید دیدگاه خاص تری داشته باشید، موضوعات هنری را از زوایای مختلف نگاه کنید و از آنجایی که از دیدگاه نقاش نیز استفاده می کنید، ابعاد جدیدی به شما می دهد. بگذارید هنر شما را به روی دیدگاه های جدید باز کند.

۵۷۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین