شرکت باران کوستری ممنوع شد!

شرکت باران کوستری ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، احمد بهرامی کارگردان شهرکاشم در میزگرد تحلیلی این فیلم گفت: طرحی داریم که جرأت ثبت آن را در فیلم نداشتم و به فکر بدلکاری بودیم و دوست نداشتم. که باران کوستری در آن موقعیت قرار گرفت اما باران در موقعیت خطرناکی قرار گرفت و او شجاعانه ایستاد و ما یک بار دیگر این وضعیت را تکرار کردیم.

به گزارش اعتماد، وی افزود: متاسفانه امروز باران کوثری ممنوع الکار شد، در همان زمان به من اعلام کردند که وی نیز ممنوع الکار شده است. من به پزشکان امید دارم و دوبار به او رای دادم و به امید تغییر روی رای خود ایستادم. ما سه پوستر طراحی کردیم که ارشاد آنها را پایین آورد و در نهایت یک پوستر دیگر ساخت و بیلبوردها را گم کرد. اولین بار بود که با بازیگری در این سطح کار می کردم و او یک ساعت قبل از من روی صحنه آمد.

طهماسابی با جلب توجه به بازی خوب باران کوثری در شهر خاموش گفت: حضور باران کوثری در شهر خاموش یکی از اجراهای او محسوب می شود. چهره ای آشناتر برای مخاطب است و ممکن است مخاطب را به تماشای بیشتر این گونه آثار ترغیب کند.

در واقع حضور چنین چهره هایی در چنین آثاری مهمتر از حضور آنها در تئاتر است. بسیاری از تماشاگران سینما فیلم های خود را بر اساس بازیگران انتخاب می کنند.

۲۴۵۲۴۵

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین