ترور سلمان خان ستاره سینمای هند در کمین

ترور سلمان خان ستاره سینمای هند در کمین

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، بابا صدیقی، رئیس حزب کنگره ملی گرایان هند، شهردار سابق بمبئی، وزیر سابق ایالت ماهاراشترا و همچنین تاجر معروف شب گذشته (شنبه شب) به ضرب گلوله کشته شد. .

خبر قتل وحشیانه بابا صدیقی موجی از ترس و نگرانی را در هند به راه انداخت.

به گزارش ایرنا به نقل از سایت روزنامه «ایندیان اکسپرس»، پلیس هند نقش گروه گانگستری متشکل از لورنس بیشناوی (مظنون اصلی قتل سیدو موسواله خواننده هندی در سال 1401) را در قتل بابا صدیقی تایید کرد. . این گروه سابقه تهدید سیاستمداران، هنرمندان و تجار را دارد. برجسته‌ترین آنها سلمان خان، هنرپیشه مسلمان هندی بود که در آوریل امسال در خارج از خانه‌اش مورد اصابت گلوله قرار گرفت اما آسیبی ندید.

این موضوع نگرانی های جدی در مورد امنیت سلمان خان ستاره بالیوود ایجاد کرده و در پاسخ به تهدیدات و حملات متعدد، امنیت اطراف محل سکونت سلمان خان افزایش یافته و خانواده وی به شدت از این وضعیت نگران هستند.

با گزارش‌هایی که حاکی از دست داشتن لارنس در ترور بابا صدیقی است، امنیت سلمان خان و خانواده‌اش به یک نگرانی بزرگ تبدیل شده است.

پس از ملاقات سلمان خان با خانواده بابا صدیقی حوالی ساعت 03:00 شب، وضعیت امنیتی این بازیگر تقویت شد. یک منبع پلیس در پاسخ به این موضوع گفت: اقدامات مناسب در حال انجام است.

سلمان خان مدتی است که در لیست هدف لارنس بیشنوی قرار دارد. سلمان خان در 4 ژوئن در پی یک سری تهدیدها و حملات علیه خود و خانواده اش به پلیس بمبئی بیانیه داد.

وی گفت: معتقدم لارنس بیشنوی با کمک اعضای باندش در حالی که اعضای خانواده ام در خواب بودند تیراندازی را انجام داده و قصد کشتن من و اعضای خانواده ام را داشتند.

ارباز خان برادر سلمان خان نیز به این حادثه اشاره کرد و گفت: حادثه تیراندازی دو نفر ناشناس به یک موتورسیکلت در آپارتمان گلکسی محل زندگی خانواده سلمان خان اخیراً بسیار ناراحت کننده و نگران کننده است. خانواده ما از این حادثه تکان دهنده شوکه شدند. متأسفانه برخی از افرادی که ادعای نزدیکی به خانواده ما دارند و به عنوان سخنگو عمل می کنند، در رسانه ها اظهارات کذب می کنند و می گویند این یک ترفند تبلیغاتی است.

۵۷۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین