تغییر نام انجمن تجاری مدیران و دستیاران تدارکات سینما

تغییر نام انجمن تجاری مدیران و دستیاران تدارکات سینما

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، مجمع عمومی فوق العاده و عادی انجمن مدیران و دستیاران تدارکات سینما (در حال حاضر انجمن مدیران حمایت از تولید) با حضور جمعی از اعضای انجمن و همچنین نماینده وزارت امور خارجه، احمد کلاته. تعاون، کار و رفاه اجتماعی در 17 مهر 1403 در تئاتر سیف الله داد خانه برگزار شد.

به گزارش مهر، در ابتدای جلسه مجمع عمومی فوق العاده که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، پیشنهاد تغییر بسیاری از مواد اساسنامه و مهمترین قسمت قانون مطرح شد که به تصویب حاضران رسید. برای تغییر نام انجمن به انجمن حمایت از تولیدات و مدیران تولید سینما توافق شد و با مشارکت 100 درصدی محقق شد. با بیان اینکه نام مدیران خرید این انجمن که حدود 30-35 سال پیش توسط هیئت موسس به خرید تغییر یافته است، نام قدیمی و واقعی آن است.

همچنین در ادامه جلسه مجمع عمومی عادی، انتخابات هیات مدیره و هیات نظارت برگزار و 289 نفر رای دادند.

بر اساس این رای مجید امانی زاده با 268 رای، علیرضا احمدی کیا با 197 رای، جواد راهزنی با 140 رای، پرویز کاظم لو با 96 رای و یوسف آقایی با 90 رای به عنوان اعضای عادی، حسن محمدی آرش با 84 رای و مجید ل انتخاب شدند. سانجیان با 72 رای به عنوان عضو علی البدل. همچنین مسعود شرفی‌کیا به‌عنوان بازرس اصلی با ۱۹۶ رأی و سعید نظری به‌عنوان بازرس ذخیره با ۳۸ رأی توسط انجمن صنفی مدیران تولید سینما تهیه و مورد حمایت قرار گرفتند.

با تکمیل مراحل قانونی و صدور مجوز از سوی نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اولین جلسه داخلی هیئت مدیره در تاریخ 3 مهرماه، مجید امانی زاده به عنوان رئیس هیئت مدیره منصوب شد. جواد راهزنی به عنوان خزانه دار انجمن برای دوره چهارم، علیرضا احمدی کیا به عنوان نایب رئیس برای دوره دوم، پرویز کاظملو به عنوان سخنگوی انجمن برای دوره سوم و یوسف آقایی و مسعود شرفی کیا به عنوان سخنگوی انجمن منصوب شدند. به عنوان منشی منصوب شد. وی برای سومین دوره به عنوان بازرس انجام وظیفه کرد و از این تاریخ به بعد مقتضی تشخیص داده شد که کلیه قراردادهای اداری و مکاتباتی، نمایندگی و مسئولیت تحت عنوان انجمن جدید مدیران تولید تهیه و پشتیبانی شود.

۲۴۳۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین