زندگی، عکس ها و بیوگرافی الهام پاوه نژاد (عکس)

زندگی، عکس ها و بیوگرافی الهام پاوه نژاد عکس

الهام پاوه نژاد از 19 سالگی به صورت حرفه ای پا به عرصه بازیگری گذاشت و تا امروز این حرفه را ادامه می دهد. این بازیگر در دهه 70 ازدواج کرد و پدر یک دختر شد. او در مصاحبه های مختلف از زندگی شخصی و تربیت فرزندش صحبت کرده است. الهام پاوه نژاد کارگردانی، نویسندگی و تدریس در طول دوران کاری خود را بر عهده داشته است. اگر شما هم به این بازیگر علاقه دارید و می خواهید درباره بیوگرافی او بیشتر بدانید، با ما همراه باشید!

27

بیوگرافی الهام گرفتن نژاد را باز کن

الهام پاوه نژاد در ششم شهریور 1350 در تهران متولد شد و از 19 سالگی یعنی از سال 1369 به صورت حرفه ای وارد عرصه بازیگری شد. او نیز مانند بسیاری از بازیگران حرفه ای بازی را از روی صحنه تئاتر آغاز کرد. اولین نمایش او به نام «ساهره سوزان» به کارگردانی اکبر زنجانپور در سال ۱۳۷۰ روی صحنه رفت. او در سال ۱۳۷۳ با سریال همسران وارد تلویزیون شد و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. او در این سریال در کنار فرهاد جم بازی کرد. او همچنین در سال ۱۳۹۵ برای اولین بار تئاتری به نام کافه پولشری را کارگردانی کرد.

آموزش سنگ فرش نژاد

وی دارای مدرک کاردانی بازیگری و کارگردانی از دانشگاه نیاوران (دانشگاه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) در سال ۱۳۷۱ است.

ازدواج الهام گرسنه نژاد و همسرش

الهام پاوه نژاد در دهه 70 ازدواج کرد. او عکسی از همسرش در شبکه های اجتماعی منتشر نکرده است و شایعاتی مبنی بر جدایی او از همسرش شنیده می شود که از سوی او تایید یا تکذیب نمی شود.

28

دختر الهام گرفتن نژاد را باز کن

الهام پاوه نژاد در سال ۱۳۷۹ صاحب فرزندی شد و نام او را «کردیا» گذاشت. پاوه نژاد در مصاحبه ای اعلام کرد که رابطه اش با دخترش بسیار خوب است و با هم زیاد سفر می کنند. وی همچنین اظهار داشت که به رابطه صرفاً دوستانه با کودک اعتقادی ندارد، رابطه مادر و فرزند باید شامل همه چارچوب ها و احساسات باشد و نباید صرفاً به رابطه دوستی یا رابطه مادر و فرزند خلاصه شود. رابطه

29