«پروتکل آمریکایی» با بازی شهاب حسینی در لس آنجلس

پروتکل آمریکایی با بازی شهاب حسینی در لس آنجلس

به گزارش خبرگزاری انتخابتو به نقل از روابط عمومی فیلم از پایگاه خبری هالیوود پرس، شهاب حسینی، شیرزاد رفیعی، اریک رابرتز، مایکل مدسن و فرانچسکا آمیکر در فیلم سینمایی «پروتکل آمریکایی» جدیدترین ساخته علی عطشانی بازی می کنند و فیلمبرداری آن ادامه دارد. این فیلمبرداری به زودی در لس آنجلس آغاز خواهد شد.

«پروتکل آمریکایی» چهارمین فیلم هالیوودی علی عطشانی است که هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد و فیلمبرداری آن از اواخر سال ۲۰۲۴ در لس آنجلس آغاز می شود.

فیلمنامه اصلی این اثر توسط عطشانی و امیرعلی محسنین نوشته شده و دیوید لوین آن را بازنویسی کرده است. مایکل مدسن که به خاطر نقش‌های فراموش نشدنی‌اش در فیلم‌های «بیل را بکش» و «سگ‌های انبار» کوئنتین تارانتینو شناخته می‌شود، در رقابت فرمانداری کالیفرنیا نقش یک حریف سیاسی را بازی می‌کند. زندگی حرفه ای مدسن ده ها سال را در بر می گیرد و بازی او در فیلم هایی مانند تلما، لوئیز و دانی براسکو او را به یکی از شناخته شده ترین نام های فیلم های اکشن و جنایی هالیوود تبدیل کرده است.

اریک رابرتز، یکی دیگر از بازیگران کهنه کار هالیوود با کارنامه افتخارآمیز، نقش نامزد فرمانداری را بازی می کند. رابرتز که برای فیلم «قطار فراری» نامزد جایزه اسکار شد و به خاطر بازی در فیلم‌هایی مانند «شوالیه تاریکی» و «دهکده پاپ گرینویچ» شناخته شد، در بیش از 600 فیلم سینمایی و تلویزیونی ظاهر شد و او را به یکی از بهترین بازیگران صنعت سینما تبدیل کرد. بازیگران پرکار و متنوع

شهاب حسینی که با بازی تحسین برانگیزش در فیلم های «جدایی نادر یاز سیمین» و «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی به شهرت جهانی دست یافت، بار دیگر با فیلم «پروتکل آمریکایی» در صحنه بین المللی حضور یافت. کارنامه حسینی با جوایز جشنواره کن و اسکار مزین شده است و او را یکی از موفق ترین بازیگران ایران می دانند.

منبع: هالیوود پرس

243

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین