نقشه هوشمندانه ضیا حتی با کمک حیدرزاده هم جواب نداد

نقشه هوشمندانه ضیا حتی با کمک حیدرزاده هم جواب نداد

حالا که علی ضیا از رادیو و تلویزیون خارج شده است، طبیعتا تجربیات مختلفی را امتحان می کند، پس از مصاحبه علی ضیا با شش (رپر معروف ایرانی) که توجه بسیاری را به خود جلب کرد و محبوب شد، به سرعت به سراغ مریم حیدزاده شاعر رفت. محبوب ترانه سرایان دهه 70 و 80 رفته اند.

انتخابتو: حالا که علی ضیا از صدا و سیما جدا شده، طبیعتا تجربیات مختلفی را امتحان می کند. پس از مصاحبه علی ضیا با شش (رپر معروف ایرانی) که بسیار مورد توجه قرار گرفت و مورد استقبال مردم قرار گرفت، او با چرخشی ناگهانی به سرعت به سمت مریم چرخید. حیدزاده شاعر و ترانه سرای محبوب دهه 70 و 80 درگذشت.

شاعری که بیش از یک دهه است که اشعار خاطره انگیزش مورد تحسین و اعتماد طرفدارانش قرار گرفته است.

به بهانه مصاحبه علی ضیا با مریم حیدرزاده درباره جزییات برنامه گفتیم:

با ضیا احتمالا هیچ رازی ناگفته باقی نخواهد ماند

شاید مهم ترین و جالب ترین قسمت مصاحبه علی ضیا با مریم حیدزاده، افشای سرقت علمی بسیاری از نام های معروف بود. علی ضیا با اصرار خودش پای شادمهر عقیلی را به این برنامه باز کرد. آن طور که ماجرا از این قرار است، مریم حیدرزاده چند سال پیش شعر دو آهنگ معروف مهستی را برای شادمهر سروده بود و با بی ادبی و بی ادبی شادمهر مواجه شد که نام او را نبرد.

شادمهر، علی ضیا و مریم حیدرزاده که این روزها در اوج محبوبیت به سر می برند، هوشمندانه توجه خود را به او معطوف کردند و نام خود را در کنار این خواننده معرفی کردند.

علی ضیا در مقابل حیدرزاده ناگهان مهران مدیری شد!

شاید یکی از نقاط ضعف مصاحبه علی ضیا با مریم حیدزاده ضعف او در گفت وگو بود. علاقه ضیا به پرسیدن چند سوال پیش پا افتاده ممکن است مخاطب را عصبی کند. سوالاتی از قبیل ماه تولد، خواسته ها و علایق شخصی ممکن است مخاطب را به یاد مهران مدیری در دورهمی بیاندازد. چون مدیر برنامه را با چند سوال از مهمانش قطع کرد.

از طرفی سؤالات ضیاء در این برنامه به اندازه کافی چالش برانگیز نبود و بیشتر با هدف گفتگوهای دوستانه و ساده بود تا بحث های عمیق و تحلیلی. او در گفت و گو با مریم حید زاده چندان تمایلی به یادگیری درست شعر و مسائل فنی مریم حیدرزاده نداشت و بحث را در اوج خود خفه کرد.

داریوش و ابی و..; مهمانان علی ضیا

علی ضیا سعی می کند آزادانه تری به موضوعات بپردازد، اما صحبت از داریوش، ابی و دیگران دیگر نوعی آزادی نیست، مدت هاست که آثار این عزیزان را روی سکوها می شنویم، راه ورود است و چت کردن شاید تعیین رویکرد باید در اولویت ضیاء باشد. از چه زاویه ای می توان به داریوش نزدیک شد که دیگر چیز خاصی نیست. برای ساختن یک چیز جدید کافی است.

اما مریم حیدزاده به دلیل رابطه خوبش با ضیا حقایق جالبی را فاش کرد و فاش کرد که به دلیل همکاری با خوانندگان لس آنجلسی ۱۲ سال از فیلمبرداری محروم شده است. اما ضیاء برگ برنده ای نداشت.

گفتگو با مریم حیدزاده در اخبار روز

ضیاء که در قسمت قبلی برنامه خود با افراد محبوب مصاحبه کرده و نسل جدید را نیز حضور داشت، امروز میزبان مریم حیدزاده بود. اگرچه او متاسفانه قدرت کافی برای استفاده از ظرفیت شهید و حیدرزاده را نداشت، اما در واقع این خود سوژه ها بودند که به پخش برنامه ضیاء کمک کردند.

مریم حیدزاده در این برنامه نشان داد که تفاوت چندانی با دنیای شعر ندارد و همچنان همان دختر احساسی است که از عشق می گوید که در یک رابطه عاشقانه است و ضیا حتی نمی تواند این موضوع را به الف تبدیل کند داستان جنجالی و به اصطلاح سوژه می سوزد

به گزارش رسانه انتخابتو