Mahsa Bahadori: در روز چهارم جشنواره ، وی به آهنگساز فیدون şahbazian داده شد. امروز ، علاوه بر فیلم های مسابقه سینمای و انیمیشن ایران ، جشنواره معلول در پردیس سینمای Hahçe آغاز شد. به گفته علی اشتیانیپور ، مدیر این بخش در روند رای گیری شرکت نخواهد کرد و مخاطب هیچ تاثیری در انتخاب بهترین فیلم نخواهد داشت.
تغییر اتومبیل و ساخت فیلم تغییر کرده است
روز چهارم جشنواره با نمایش “لولی” به کارگردانی رضا فراهمان آغاز شد. در سند فیلمساز راث ، این فیلم شاهد حضور عوامل فیلم و دیالوگ های مربوط به سبک و محتوای کار بود.
محمد رضه مغادامیان و جلسه سؤال و لولی سؤال و رضه فراهماند (کارگردان) ، جیلیل اکبری صحات (تهیه کننده) ، رامین محمدیان (طراح صحنه) ، علی شهیدا (تهیه کننده فیلم) ، سوداب خسرووی (طراح فیس بوک) ، حسن محدوی (طراح فیس بوک) صدا و سیما) و جیلا آل رشاد و داریوش امینی (بازیکن) ساخته شدند.
“ما مجبور شدیم از ساخت ماشین تقلید کنیم ، اما ما از نظر تقلید از آن در تولید فیلم تقلید کردیم.” گفت ما فرهنگ عمیقی بر اساس تاریخ و ادبیات داریم. بازی سینمای مستقل و فرهنگ ایرانی با نام روشنفکرانه یا نام دیگر واقعاً بی رحمانه است. فیلم ما می تواند یک فیلم فکری باشد زیرا روشنفکری ملی یا دینی است. “سینما تنها مکانی است که ما اصالت خود را از دست نداده ایم.”
حامد بهاداد مهدولیا شد
روز دوم این جشنواره به فیلم انیمیشن “ژولیت و شاه” به کارگردانی اشکان رضزار اختصاص یافت.
در جلسه سؤال و پاسخ فیلم ، کارگردان دوبله امین غازی در مورد انتخاب انتخاب حامد بهاد برای مهد کودک گفت: “این پیشنهاد برای اولین بار توسط کارگردان جمع آوری شد و برای همه ما غیر منتظره بود ، اما این انتخاب ویژه جذابیت را به طور مؤثر انجام دهید او به خودم گفت که می خواهد من شخصیتی به او بدهم.
حامد بهاداد ، یکی از صداهای فیلم ، یک فتوکال داشت ، اما در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت نکرد.
فیلم و در جشنواره امی آقائی
در جلسه سوم ، فیلم سوم حمید رضا زارجرگاد “شمال از جنوب غربی”. این فیلم که یک ژانر دفاعی مقدس است ، مورد استقبال روزنامه نگاران و منتقدین قرار گرفت و اتاق جلسات پر از جمعیت بود.
مأمورین در جلسه سؤال و پاسخ فیلم شرکت کردند و به سؤالی در مورد داستان داستان پاسخ دادند ، “ما سعی کردیم یک کار انجام دهیم تا مخاطب را غافلگیر کنیم.” در این جلسه ، این جلسه بین امیر رضا دلاوری و حمید گاررگنجاد مورد بحث قرار گرفت.
با این حال ، بازگشت بازگشت امیر رضا دلاوری بیشتر از نقش قابلیت اطمینان وی بود و پاسخ داد: شما نباید فکر کنید که سینما بی رحمانه است و پروژه یا دیگران.
زرگاجاد همچنان گفت که باید در طول فیلم در یک پروژه دیگر قرار بگیرد ، اما پس از یک ماه آموزش ، وی با یک پروژه دیگر قرارداد بست و نقش او را کوتاه می کند.
وی اعلام کرد که من نمی توانم یک گروه چهار نفره را برای یک بازیگر به تأخیر بیندازم.
دلاوری افزود: “متاسفم که این بحث ممکن است هماهنگ باشد ، اما حاشیه نشینی لبه ها برای رسانه ها خوب است ، اما دشواری یک گروه بزرگ به حاشیه رانده شده است.”
Zargarnejad ادامه داد: هیچ مذاکره ای در این داستان وجود نداشت. شما یک قرارداد دیگر داشتید و من یک بار به شما اعتراض نکردم.
این بحث به حدی بود که امیر آقائی امیر رضا دلاوری را به سکوت دعوت کرد ، اما امیر رزا سخنان خود را ادامه داد و گفت: این پروژه یا آقای زرگاجاد یا تهیه کننده ، اما من انرژی خود را از دست می دهم.
رفتاری که بیشتر شبیه خود بود و به فیلم آسیب رساند سرانجام مشخص نبود ، اما در پایان شب ، کارگردان و تهیه کننده بسیار اندک بودند.
در جلسه چهارم ، فیلم “چشم بدن” به کارگردانی ابراهیم امینی اسکن شد. نمایندگان و خبرنگاران نیز در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کردند.
برخلاف جلسه فیلم قبلی ، حاشیه ویژه ای با کنفرانس مطبوعاتی “چشم چشم” همراه نبود. بیشتر سؤالاتی که خبرنگاران در این جلسه پرسیده بودند ، دو راوی فیلم بودند و ابراهیم امینی بر واقعیت این درام تأکید کرد.
“لاک پشت” در بازی خصوصی
روز چهارم جشنواره فیلم FAJR به نمایش ویژه “لاک پشت” که توسط باهمان کامر تولید و اداره می شود ، اختصاص یافته است.
اجراهای ویژه جشنواره روزانه اعلام می شود و این بخش فرصتی برای دیدن آثار مختلف سینمای ایران در این دوره از جشنواره است.
۲۴۵۲۴۵
گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین
ارسال پاسخ