ده نکته به بهانه جشنواره فیلم فجر

فرصتی برای احیای هویت پایدار به بهانه انتخاب سعید شهسواری

2. امسال ، شکل اجرایی جشنواره فیلم FJR آرام تر و هیجان انگیز تر از سال گذشته بود. سال گذشته ، عدم وجود هنرمندان و موجی از عصبانیت بسیار برجسته و تنش بین هنرمندان و مقامات جشنواره بود. مدیران زمان صدایی را اضافه کردند که به طور کلی بدون پاسخ به این تنش ها قابل کنترل نیست. در زمانی که حاکمیت برای اجرای برنامه های CO به دلیل ده سال برنامه به صلح عمومی نیاز دارد. امسال ، تیم سینما با انتخاب شخصی از سینمای Pishott به عنوان دبیر جشنواره فیلم FJR ، اولین قدم برای استراحت و کاهش تنش را آغاز کرد. در این فرصت کوتاه ، همه به طور طبیعی اشتباه نیستند ، آنها سعی در حفظ صلح و تنش داشتند و برخی از اشتباهات و اشتباهات وجود داشت. اما به طور کلی ، مثبت ، شریف و قابل توجه بود.

2. جشنواره فیلم فجر اموال خود را با نیازهای واقعی و ویژه از دست داده است ، باید در اهداف و روش ها تجدید نظر شود ، هیچ تغییری در ضعف و عقب نشینی وجود ندارد. در مقابل ، پیدا کردن یک روش جدید برای پایدارتر شدن اهداف است.

2- جشن سینمای ایران به پایان رسید. مجموعه مقامات سینمایی نیز یکنواخت بود. ساکنان سینما اکنون منتظر یک برنامه چاه و کارآمد برای آینده سینمای ایران برای ارزیابی عملکرد هستند.

2- برخورد دانشگاهیان ، منتقدین و به ویژه مخاطبان در این جشنواره و سخنرانی های ایجاد شده نشان می دهد که انتظارات و انتظارات آنها فراتر از وضعیت سینمای ایران بوده است.

2. به عنوان شخصی که سال آینده تولید سینمای ایران را دید ، از سقوط سینمای ایران پشیمان می شوم. آنها باید گرد هم بیایند و یک فیلمساز یا تهیه کننده داشته باشند و به ویژه مقامات دولت ، آنها باید بدون رمانتیسم آسیب شناسی بسازند و اگر فکر نکنند ، ضربه ای جبران ناپذیری برای سینمای ایران تجربه می کنند.

توانایی فیلمسازان ایرانی نباید نادیده گرفته شود. خیر فیلم ها و شر هیچ ارتباطی با مدیر جشنواره ندارند ، زیرا آنها این فیلم ها را تولید نمی کنند! برعکس ، زمینه قبل از تولید ، یعنی سیاست گذاری یا سیاست مجوز بازی ها ، نباید از روح و عزت نفس هنرمند ناراحت کننده باشد. هنگامی که روح امید و صلح به فیلمساز تزریق نمی شود ، فیلمی جذاب تولید نمی شود.

از انتخابات عصبانی نشوید ، در اولین مراحل انتخابات یا در مرحله قضایی ، با تمام چارچوب های فردی که در ذهن دارید ، به هیچ جشنواره شک نکنید. دنیای سینما بسیار رایج شده است و دیگر نمی توان برای یک قاب ثابت تنظیم کرد.

من یک انتقاد درون گروهی دارم ، جریان ها یک سازمان جامع رسانه ای را راه اندازی کرده اند که از انتقاد فیلم خوشحال بود. با این حال ، قبل از آموزش انتقاد فیلم ، فیلم سازی باید بدون منفعل و بدون سردرگمی و نگرش جناح و ایدئولوژیک ، بدون انجمن های انتقادی یا روزنامه نگاران ، آموخته شود.

2. لطفاً از سر و صدای فروش فیلم خودداری کنید ، این یک روش منحرف به تعداد تماشاگران به جای چهره های ریالی است. در آن زمان ، شما می فهمید که مخاطبان ایرانی علاقه چندانی به سینمای ایران ندارند ، به این معنی که آنها سرگرمی ، سرگرمی ، فکری و اندیشه خود را از مکان دیگری تغذیه می کنند.

۵۷۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین