آموزش تصویری تهیه پاستا گوجه فرنگی

آموزش تصویری تهیه پاستا گوجه فرنگی

هرکسی که قدم در مسیر آشپزی بگذارد، ناگزیر با غذاهای ایتالیایی روبرو خواهد شد. یکی از سبک های آشپزی است که به دلیل استفاده از طعم های مختلف و نوآوری های فراوان در آشپزی شناخته شده است و به همین دلیل در مدت زمان بسیار کوتاهی جهانی شده است. یکی از غذاهایی از غذاهای ایتالیایی که خانه های مردم سراسر جهان را تسخیر کرده است، پاستا است. رشته های نازک که در سس وسوسه انگیزی آغشته شده اند و با کمک پنیرهای مختلف طعم خاصی پیدا می کنند. اگر از دوستداران پاستا هستید یا می خواهید برای اولین بار پخت این غذا را تجربه کنید، این ویدیو را از دست ندهید. در اینجا طرز تهیه ماکارونی خوشمزه با گوجه فرنگی و ریحان را آماده کرده ایم. با ما بمان.

فهرست

مواد میزان
پاستا 200 گرم
پیاز 1 عدد کوچک
سیر یک قرص
گوجه گیلاسی یا گوجه فرنگی انگور 350 گرم
فلفل سیاه
نمک
پونه کوهی عدم
ریحان ایرانی یا ایتالیایی
پنیر خامه ای یک قاشق غذا خوری
پنیر پارمسان مقداری

مواد لازم را از دیجی کالا خریداری کنید

طرز تهیه پاستا گوجه فرنگی

۱.
اولین قدم در تهیه پاستا گوجه فرنگی جوشاندن آب و نمک است. سپس پاستا را اضافه کنید و بلافاصله مخلوط کنید تا به هم نچسبند. در ادامه این دستور طرز تهیه پاستا گوجه فرنگی و سیر را خواهید آموخت.
۲.
مرحله دوم در تهیه پاستا گوجه فرنگی این است که پیاز را ریز خرد کنید. در مقداری روغن سرخ کنید تا طلایی شود. سیر را پوره کرده به پیاز اضافه کنید و تفت دهید تا بوی سیر گرفته شود. سپس گوجه گیلاسی یا گوجه فرنگی انگوری را در تابه بریزید. بهتر است از گوجه فرنگی معمولی استفاده نکنید، زیرا طعم این گوجه ها باعث می شود تا پاستا طعم بهتری پیدا کند. حرارت باید زیاد باشد تا گوجه فرنگی ها قهوه ای و نرم شوند. فراموش نکنید که پاستا با گوجه فرنگی و پنیر یکی از محبوب ترین دستور العمل های ایتالیایی است. حالا فلفل سیاه و نمک را به مخلوط اضافه کنید. وقتی گوجه ها نرم شدند، پشت قاشق آن ها را پشت قاشق له کنید.
۳.
نیازی به آبکش ماکارونی پخته نیست. آنها را بردارید و به سس اضافه کنید. مخلوط کنید و مقداری آب پاستا اضافه کنید. مقداری آویشن به ماکارونی خود اضافه کنید که طعم و عطر فوق العاده ای به آن می دهد. از آنجایی که پاستا گوجه فرنگی و ریحان طرفداران زیادی دارد، مقداری برگ ریحان ایرانی یا ایتالیایی به پاستا اضافه کنید و مخلوط کنید. در آخر مقداری پنیر خامه ای به ماکارونی اضافه کنید تا بافت خامه ای پیدا کند. همچنین می توانید از پنیر پارمزان روی پاستا استفاده کنید.

شما به تازگی طرز تهیه پاستا گوجه فرنگی را یاد گرفتید. امیدواریم هر چه زودتر این پاستا گوجه فرنگی را بپزید و از آن لذت ببرید.

انتخابتو استعداد این بستری برای کشف و توسعه استعدادهای تولید محتوای ویدیویی، کسب درآمد و مشهور شدن است. برای دیجی کالا، بستری برای افرادی است که مهارت ساخت انواع ویدیو با «محتوای حرفه ای و استانداردهای بصری» را دارند. افرادی که در پروژه استعدادیابی هستند با ساختن ویدیو برای دیجی کالا مستقیماً از دیجی کالا درآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی آسان به محصولات را برای افراد دارای مهارت فیلمبرداری حرفه ای فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، استعداد، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، با انتخابتو تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره انتخابتو تلنت

گردآوری شده از رسانه دیجیکالا