بهترین درام های کره ای 2024 (تا کنون) بر اساس رتبه بندی IMDb

بهترین درام های کره ای 2024 تا کنون بر اساس

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، محبوبیت جهانی درام های کره ای با داستان های منحصر به فرد و شخصیت های جذاب و همدلشان همچنان در حال افزایش است. در حالی که سال 2023 تجربه خوبی از تماشای سریال هایی با سریال های درجه یک و محبوب مانند “بدترین شیطان” به ما داد، سال 2024 نیز عالی شروع شد.

به گزارش فرادید؛ ما بالاترین امتیاز درام های کره ای را امسال تماشا کردیم. از اقتباس‌های عاشقانه مانند «با شوهرم ازدواج کن» تا فیلم‌های هیجان‌انگیز مانند «دنیای شگفت‌انگیز».

در اینجا لیستی از ده بهترین درام کره ای در چند ماه اول سال 2024 بر اساس رتبه بندی آنها در وب سایت IMDb آورده شده است.

1. امتیاز دونده زیبا 9.1

با بازی بیون وو سوک، کیم هئون و سونگ گان هی

خلاصه داستان : ستاره محبوبی به نام ریو سون جائه به طرز غم انگیزی می میرد. اما طرفدار شماره یک او، Im Sol، به طور معجزه آسایی در زمان سفر می کند تا از مرگ او جلوگیری کند.

ژانر: فانتزی، عاشقانه، سفر در زمان

2. امتیاز دنیای شگفت انگیز 8.4

با بازی کیم نام جو، چا یون وو، کیم کانگ وو و لیم سه می

داستان: استاد روانشناسی سو هیون پسرش را در تصادفی که توسط گروهی از مردان خطرناک ایجاد شده است از دست می دهد. وقتی قانون به او کمک نمی کند، سو هیون تصمیم می گیرد خودش انتقام مرگ پسرش را بگیرد.

بهترین درام های کره ای 2024 (تا کنون) بر اساس رتبه بندی IMDb

ژانر: جنایی، معمایی

3. ملکه اشک امتیاز 8.3

بازیگران کیم سو هیون، کیم جی وون، پارک سانگ هون و کواک دونگ یون

خلاصه داستان: در ظاهر، وارث کوئینز، هونگ هه این و مدیر حقوقی گروه، بک هیون وو، زوجی خوشبخت به نظر می رسند. با این حال، داستان های پشت صحنه زندگی آنها متفاوت است. هنگامی که یک بحران بزرگ به وجود می آید، زن و شوهر باید برای نجات شرکت با یکدیگر همکاری کنند.

ژانر: درام، عاشقانه

4. A Shop for Murderers امتیاز 8.1

لی دونگ ووک، کیم هه جون و سو هیون وود بازیگران اصلی این فیلم هستند

خلاصه داستان : جونگ جی آن پس از مرگ پدر و مادرش زیر نظر عمویش بزرگ می شود. پس از دریافت تماس پلیس مبنی بر خودکشی عمویش، جی آن برای کشف حقیقت به خانه بازمی گردد. در همین حین با گروهی از قاتلان مواجه می شود که می خواهند او را بکشند.

ژانر: هیجان انگیز، جنایی

5. عروسی غیرممکن امتیاز 8.1

جون جونگ سو، کیم دووان، مون سانگ مین بازیگران

داستان: نا آه جونگ و لی دوهان بهترین دوستانی هستند که مخالف ازدواج هستند. با این حال، هنگامی که خانواده ثروتمند دو-هان او را مجبور به ازدواج می کنند، دو-هان از آه-جونگ می خواهد که نقش همسرش را بازی کند. آیا این رابطه جعلی می تواند دیدگاه زوج را نسبت به عشق و تعهد تغییر دهد؟

بهترین درام های کره ای 2024 (تا کنون) بر اساس رتبه بندی IMDb

ژانر: کمدی، عاشقانه

6. Chief Detective 1958 (Chief Detective 1958) امتیاز 8

بازیگران: لی جائه هون، لی دونگ هوی، چوی وو سونگ، یون هیون سو

داستان: کارآگاه پارک یانگ هان به داشتن بالاترین نرخ دستگیری مجرمانه در بین همکارانش مشهور است. اما وقتی یونگ هان با سه کارآگاه دیگر (سانگ سان، کیونگ هوان و هو جونگ) همکاری می‌کند، به سختی می‌تواند خود را با حالات آنها تطبیق دهد. با گذشت زمان متوجه می شود که باید در مبارزه با فساد همکاری کند.

ژانر: جنایی، معمایی

7. خارپل و کارآگاه فلکس ایکس کپ امتیاز 7.9

بازیگران آن بو هیون، پارک جی هیون، کانگ سانگ جون

داستان: زنجیر ایل سو، پسر یک خانواده ثروتمند، به اداره پلیس می‌پیوندد و به جوخه جنایات خشونت‌آمیز به رهبری افسر پلیس صادق لی گنگ هیون می‌پیوندد. گنگ هیون خیلی زود متوجه می شود که ایل سو از پول و نفوذش برای تحقیقاتش استفاده می کند و از او متنفر است. اما ایل سو به سختی می تواند گنگ هیون را خشنود کند وقتی این دو در یک پرونده مهم با هم متحد می شوند.

ژانر: جنایی، کمدی

8. با شوهرم ازدواج کن 7.9 امتیاز

بازیگران: پارک مین یانگ، نا این وو، لی یی کیونگ، سونگ ها یون

داستان: کانگ جی وون متوجه می شود که همسرش پارک مین هوان با بهترین دوستش جونگ سو مین رابطه دارد. جی وون هنگام رویارویی با دو نفر کشته می شود. با این حال، در یک چرخش عجیب از وقایع، جی وون یک شانس دوباره برای زندگی پیدا می کند و تصمیم می گیرد به گذشته برگردد تا مین هوان را افشا کند و او را به زندان بیاندازد.

ژانر: درام، عاشقانه

9. وارث غیرممکن امتیاز 7.9

بازیگران لی جائه ووک، لی جون یانگ، هونگ سو-زو

داستان: کانگ این ها فرزند مخفی رئیس یک شرکت بزرگ کره ای است. هنگامی که او از سهم خود در این شغل محروم می شود، این ها با دوست جاه طلب دوران کودکی خود هان ته اوه همکاری می کند تا آنچه را که فکر می کند حق اوست پس بگیرد.

بهترین درام های کره ای 2024 (تا کنون) بر اساس رتبه بندی IMDb

ژانر: درام، عاشقانه

10. شاه جذاب 7.8 امتیاز

بازیگران چو جونگ سوک، شین سه کیونگ، پارک یی یونگ، لی شین یونگ

داستان: یی یین پادشاه سلسله چینگ است. یک روز با کانگ هی سو، بازیکن با استعداد بادوک (شطرنج چینی) آشنا می شود و کاملا تحت تاثیر او قرار می گیرد. با این حال، چیزی که یی این نمی داند این است که هی سو می خواهد از او به خاطر اشتباهات گذشته اش انتقام بگیرد.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین