کاهش تصادفات جاده ای منوط به اطمینان از برنامه های اولویت دار دستگاه های اجرایی است

کاهش تصادفات جاده ای منوط به اطمینان از برنامه های

انتخابتو و به نقل از و به نظر می رسیدمحمد اسماعیل مطلق در جلسه کارگروه تخصصی حوزه سلامت بررسی و نهایی شدن ارزیابی اولیه نویسنده مصوبات سلامت و ایمنی ترافیک ضمن تسلیت شهادت سردار شهید آیت الله رئیسی و یارانش، با اشاره به سخنان رئیس جمهور شهید در شانزدهمین جلسه شورای عالی سلامت و ایمنی غذا، بیان داشت: راه و ترافیک. حوادثی که یکی از عوامل مهم آسیب، ناتوانی و مرگ هستندمیر این موضوع به یکی از موضوعات مورد توجه او در کشور تبدیل شده است.

وی افزود: از آنجایی که تغییر و کاهش تصادفات رانندگی در کشور نیازمند همکاری همه نهادها و سازمان ها است، زی نکش بله، ارائه پیش نویس ها و برنامه های مورد نیاز در این خصوص به شورای عالی سلامت و ایمنی مواد غذایی این دولت در دستور کار این دبیرخانه قرار دارد.

در ادامه این جلسه، همایون صادقی، رئیس کمیته فنی ایمنی و سلامت ترافیک و مرجع بهداشت و ترافیک، به فعالیت های انجام شده در دو سال گذشته از زمان پیشنهاد این برنامه به دبیرخانه اشاره کرد. شوراي عالي بهداشت و ايمني غذا در اين مصوبات اقدامات ويژه اي را در اين زمينه تعيين و راهبردهاي مديريتي را در محدوده وظايف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي ارائه كرد.

به گزارش ایمنا، جلسه کارگروه تخصصی معاونت بهداشتی با حضور رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و ایمنی مواد غذایی با موضوع بررسی و نهایی شدن پیش نویس مصوبه بهداشت و درمان برگزار شد. ایمنی ترافیک. و نمایندگان اعضای کمیته دائمی وابسته به این شورا.

بر اساس این گزارش، پس از بررسی راهکارهای مورد بحث و تبادل نظر در این جلسه، پیش نویس مصوبات ارسالی به شورای عالی سلامت و ایمنی مواد غذایی مورد بررسی قرار گرفت و اعضای حاضر در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

در این جلسه اعضای کمیسیون دائمی شورای عالی سلامت و ایمنی مواد غذایی و نمایندگانی از سایر دستگاه ها حضور داشتند. زی نکش شامل پلیس راهنمایی و رانندگی، ستاد کل نیروهای مسلح، سازمان اورژانس، سازمان پزشکی قانونی، وزارت راه و شهرسازی، سازمان اداری و استخدامی و مرکز علمی ضربه در دسترس بود