بهترین درام کره ای با بازی شگفت انگیز و تاثیرگذار “Song Hye-kyu”

بهترین درام کره ای با بازی شگفت انگیز و تاثیرگذار

به گزارش انتخابتو، سونگ هی کیو بازیگر 42 ساله کره ای و یکی از مشهورترین بازیگران بین المللی این کشور است. شهرت و محبوبیت های کیو از اوایل دهه 2000 با بازی در درام هایی مانند “پاییز در قلب من” و “خانه کامل” آغاز شد و در سال 2016 با بازی در درام ماندگار و محبوب “نسل خورشید” به اوج خود رسید.

به گزارش فرادید؛ در سال 2017، مجله فوربس Song Hye Kyo را در رده هفتم فهرست 40 شخصیت مشهور کره ای قرار داد. در اینجا لیستی از بهترین درام ها با بازی سونگ هی کیو آمده است.

1. نوادگان خورشید

مهم نیست که طرفدار Hae-kyu هستید یا نه. راستی حتما نام سریال گونشین نسلی را شنیده اید. این سریال در سال 2016 منتشر شد و طوفانی به جهان زد. اگر داستان های عاشقانه خوب را دوست دارید، قطعا از این سریال لذت خواهید برد. اما برای رویارویی با احساسات متنوع و عمیق آماده باشید. در این درام شاهد تلاش یک کاپیتان (با بازی سونگ جونگ کی) و یک پزشک (با بازی های کیو) برای غلبه بر همه مشکلات خواهید بود.

2. پیروزی

این سریال تحسین شده درباره زنی است که به دنبال انتقام از قلدرهای دبیرستانی خود است. هیجان، خشم و غم احساساتی هستند که در ترکیبی جذاب در این سریال ارائه می شوند. این سریال به موارد واقعی قلدری اشاره می کند، مانند حادثه سال 2006 در چانگجو که سه دانش آموز کلاس نهم پوست همکلاسی خود را با اتوهای فر کننده سوزاندند. های کیو جایزه بزرگ اژدهای آبی ۲۰۲۳ را برای بازی در این درام دریافت کرد.

1720590050 424 بهترین درام کره ای با بازی شگفت انگیز و تاثیرگذار

3. اکنون می رویم

حتی اگر به داستان های عاشقانه علاقه ای ندارید، این سریال با سیاست های تجاری روزمره خود شما را مورد توجه قرار می دهد. داستان این درام درباره مدیر بخش طراحی یک شرکت مد (با بازی Hae-kyu) و یک عکاس آزاد (با بازی Jang Ki-young) است که تاریخچه عاطفی پیچیده ای با هم دارند.

4. پاییز در قلب من

این یکی از غم انگیزترین درام های کره ای است که می توانید تماشا کنید. داستان در مورد عشق بین های کیو و سونگ سونگ هیون است. بعد از اینکه هاه کیو در بدو تولد با دختر دیگری عوض شد، او و سونگ هیون به عنوان خواهر و برادر بزرگ شدند. با این حال، های کیو در نوجوانی به خانواده واقعی خود باز می گردد و بعداً با یک دوست قدیمی، برادر بزرگترش آشنا می شود و به او علاقه مند می شود.

5. خانه کامل

این یکی از موفق ترین سریال های کره ای در سطح بین المللی است. نه تنها بهترین بازیگران اصلی آن زمان، های کیو و رین را به تصویر می کشد، بلکه فوق العاده خنده دار است. داستان سریال از این قرار است که یک ستاره مشهور (رین) با زنی (هائه کیو) که خانه اش را به او می فروشد قرارداد ازدواج می بندد. نتیجه؟ شانزده قسمت کمدی ناب با صحنه های گریه!

1720590051 191 بهترین درام کره ای با بازی شگفت انگیز و تاثیرگذار

6. در زمستان امسال باد می وزد

در این درام، جو این سونگ نقش یک قمارباز و کلاهبردار را بازی می کند که وانمود می کند برادر گمشده یک دختر نابینا ثروتمند (هه کیو) است. اما در نهایت آنها عاشق یکدیگر می شوند. طرح داستان ممکن است کمی کلیشه ای به نظر برسد، اما Hae-kyu و In-sung ترکیبی عالی ارائه کردند که این درام را به یکی از بهترین های زمان خود تبدیل کرد.

1720590051 305 بهترین درام کره ای با بازی شگفت انگیز و تاثیرگذار

7. هتلدار

با وجود اینکه Hae-kyu نقش اصلی «Hotelier» را بازی نمی‌کند، اما همچنان یک درام خوب برای اضافه کردن به لیست تماشای شماست. همانطور که از نام سریال پیداست، داستان در مورد جنگ قدرت پس از مرگ مدیر عامل یک هتل است. هتل نزد همسر مدیرعامل می رود، اما یک تاجر چشمش به هتل است. هاه کیو نقش دختر تاجری را بازی می کند که عاشق یک مدیر هتل می شود. اگر داستان های پیچیده دوست دارید، این سریال را دوست خواهید داشت.

8. در کل

این یک داستان کلیشه ای است که از قضا خیلی خوب کار می کند: پسری عاشق دختری می شود، رقیبی پیدا می کند، سختی ها را تحمل می کند، از دختر جدا می شود، سال ها بعد دوباره او را ملاقات می کند و تقریباً پایان خوشی دارد. این سریال جوایز زیادی را به دست آورد و Hae-kyu جایزه بهترین بازیگر مرد را در جوایز درام SBS در سال 2003 برای بازی در این سریال دریافت کرد.

22055

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین