شهید المحمور معتقد بود که هلال احمر هیچ مرز سیاسی، جغرافیایی، قومی، نژادی و مذهبی ندارد.

شهید المحمور معتقد بود که هلال احمر هیچ مرز سیاسی،

وحید سلیمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه دلخراش و دردناک بالگرد حامل رئیس جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه و شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور مردمی و انقلابی و وزیر کشور اظهار داشت: امور خارجه. وزیر امور خارجه دولت سیزدهم، نماینده ولی فقیه استاندار آذربایجان شرقی و سایر خدمه پرواز در دل مردم قدرشناس و دولت خواه ایران اسلامی ابراز تاسف کردند.ajاین مصیبت وارده را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران، مدیران، کارکنان و کارگزاران نظام اسلامی و خانواده های معزز شهدای این حادثه تسلیت عرض می کنم.

وی با اشاره به وجوه ممتاز رئیس جمهور فقید کشورمان افزود: آیت الله سیدابراهیم رئیسی شخصیتی بزرگ، خادمی خستگی ناپذیر، مجاهد و نمونه بارز خدمت فداکارانه به مردم بود. اکثر او خالصانه سرمایه زندگی خود را صرف خدمت به ملت و کشورش کرد و آن را فدای پیشرفت کشور کرد.

رئیس داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: آیت الله سید ابراهیم رئیسی همچون سلف صالح خود شهید رجایی به عناوین شهدا و ایثارگران خدمت و مقام های معنوی در تاریخ حاکمیت این سرزمین ها مفتخر شد.

سلیمی با اشاره به دیگر ویژگی های سیدالسهده خمیت گفت: چهره متواضع، مهربان و محبوب و خدمات ارزنده شهید آیت الله رئیسی که ریاست دو دستگاه مهم قوه قضائیه و مجریه را بر عهده دارند همواره در اذهان است. و قلب مردم ما معنی درود بر او و همرزمان شهیدش که هنگام خدمت به ملت صورتی پوشیدند. ملاقات به سوی پروردگارشان دویدند.

وی با تاکید بر اینکه همه مردم دولت سیزدهم را به عنوان دولت مردمی و خدمتگزار ملت می شناسند، خاطرنشان کرد: خدمت فداکارانه و حفظ کرامت انسانی که یکی از اهداف اصلی جمعیت هلال احمر است همواره در رفتارها نمود دارد. شخصیت شهید آیت الله رئیسی و در نهایت رئیس جمهور آیت الله رئیسی که در راه خدمت به مردم به شهادت رسید، همواره بر این باور بوده است که جمعیت هلال احمر مرز سیاسی، جغرافیایی، قومی، نژادی و مذهبی ندارد و این جمعیت در خدمت همه مردم است. مردم مردم به اندازه آنچه ما مردم می نامیم وجود دارند.

به گزارش ایمنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی. بنده رضایت (ص) و هشتمین رئیس جمهور ایران که شامگاه یکشنبه 9 فروردین 1403 از مراسم افتتاح سد بازگشت. دختر امام رئوف هرز. فرزند پسر موسی الرضا علیه السلام به درجه شهادت رسید.