طرز تهیه کلوچه ارده عسلی؟

طرز تهیه کلوچه ارده عسلی؟

فهرست

مواد میزان
گردو یک لیوان
بادام یک لیوان
عسل یک سوم لیوان
ارده یک چهارم فنجان
کنجد کافی

زمان پخت: 10 دقیقه
مواد لازم را از دیجی کالا خریداری کنید

طرز تهیه کلوچه ارده عسلی؟

۱.
ابتدا فر را روشن کنید تا دمای آن به 170 درجه برسد. سپس بادام و گردو را در آسیاب بریزید تا کمی له شوند. آرد و عسل را در ظرف دیگری مخلوط کرده، گردو و بادام خرد شده را به آرد و عسل اضافه کرده و هم می زنیم تا به غلظت دلخواه برسد.
۲.
بعد از اینکه مخلوط به غلظت دلخواه رسید، دستتان را روغن بزنید و یک تکه کوچک به اندازه گردو از مخلوط بردارید و در کنجد بغلتانید و روی کاغذ مومی یا سینی نسوز قرار دهید. با پشت لیوان کمی فشار دهید تا صاف شود. در فر 170 درجه قرار دهید و ده دقیقه در طبقه وسط فر بگذارید تا کلوچه ها طلایی شوند. دمای پایین و بالا و فن روشن برای این پخت مناسب است. بعد از درآوردن از فر در سینی می گذاریم تا خنک شود.

انتخابتو استعداد این بستری برای کشف و توسعه استعدادهای تولید محتوای ویدیویی، کسب درآمد و مشهور شدن است. برای دیجی کالا، بستری برای افرادی است که مهارت ساخت انواع ویدیو با «محتوای حرفه ای و استانداردهای بصری» را دارند. افرادی که در پروژه استعدادیابی هستند با ساختن ویدیو برای دیجی کالا مستقیماً از دیجی کالا درآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی آسان به محصولات را برای افراد دارای مهارت فیلمبرداری حرفه ای فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، استعداد، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، با انتخابتو تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره انتخابتو تلنت

گردآوری شده از رسانه دیجیکالا