فال تاروت 16 خرداد ماه

فال تاروت 30 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

تاروت روشی برای پیش بینی و تحقیق آینده با استفاده از کارت های تاروت است. هر کارت تاروت حاوی نمادها، تصاویر و معانی خاصی است که برای تفسیر افکار و احساسات فردی استفاده می شود. با استفاده از تاروت، افراد می توانند در مورد آینده و وضعیت فعلی خود سوال بپرسند و پاسخ بگیرند. سعی کرده ایم تاروت خوانی دقیقی برای پیش بینی اتفاقات فردا در سایت تفریحی و انتخابتو ارائه کنیم:

♈ فال روزانه تاروت برای متولدین فروردین:

کارت کیمیاگر

کارت کیمیاگر: وقت خود را برای برخورد با افرادی که تمایلی به تغییر عقیده و پذیرش سخنان شما ندارند، تلف نکنید. امروز از آن روزهایی است که اصرار دارید دیگران هر کاری را آنطور که شما می گویید و انتظار دارید انجام دهند. اگر فکر می‌کنید این راه درستی است، خودتان از آن استفاده کنید، اما نمی‌توانید دیگران را مجبور کنید که حرف شما را بپذیرند. شما ایده ای دارید که فکر می کنید زمان مناسبی برای اجرای آن نیست و مدام سعی می کنید آن را کنار بگذارید و به آن فکر نکنید. اگر متوجه شدید که نمی توانید آن فکر را از ذهن خود خارج کنید، چه اشکالی دارد که یک برنامه ریزی دقیق برای عملی کردن آن داشته باشید؟

♉ فال روزانه تاروت برای متولدین اردیبهشت:

کارت جهانی

کارت جهانی: شخصی در دنیای اطراف شما وجود دارد که می خواهد با تمام وجود به شما نزدیک شود. اگر به این فرد فرصت نزدیک شدن به شما را ندهید، ممکن است تنش هایی بین شما ایجاد شود که به راحتی قابل حل نیست. در شرایط کیهانی فعلی، احساسات شما به شدت در نوسان است و بنابراین کنترل آنها برای شما بسیار دشوار خواهد بود. نظرات و سخنان شما برای شما بسیار مهم است و دفاع از موقعیت فعلی شما به اندازه زندگی یا مرگ برای شما مهم شده است. شما تصور روشنی از اینکه چه چیزی در حال حاضر مهم است و چه چیزی درست نیست ندارید و ایده های شما می توانند خیلی سریع تغییر کنند.

♊ فال روزانه تاروت برای متولدین خرداد:

کارت ملکه

کارت ملکه: بودن در کنار دوستان و عزیزانتان در لحظات شاد کار سختی نیست، مهم این است که در لحظات سخت و مشکل ساز در کنار آنها باشید. بنابراین سعی کنید در هر شرایطی حمایت خود را به آنها نشان دهید، حتی اگر به نظر سخت برسد. امروز یکی از روزهایی است که وفاداری شما به دوستان و نزدیکانتان محک خواهد خورد. امروز از گفتگوی نزدیک و صمیمی با فرد مورد علاقه خود می ترسید زیرا نگران هستید که نتیجه آن چیزی نباشد که می خواهید. کمی جسارت داشته باش، دیگر سکوت جایز نیست.

♋ فال روزانه تاروت برای متولدین تیرماه:

کارت عدالت

کارت عدالت: امروز فهمیدن آنچه در ذهن و قلب شما می گذرد برای دیگران سخت نخواهد بود و برای کسانی که شما را می شناسند یک نگاه به چهره شما کافی است تا همه چیز را بفهمند. فکر نکنید با تلاش می توانید چیزی را از کسی پنهان کنید. حتی اگر فکر می کنید آنچه می گویید برای طرف مقابل خوشایند نخواهد بود، به نفع شما خواهد بود که در مورد احساسات و افکار خود بسیار صادق باشید. احساس می‌کنید کاری که انجام می‌دهید و تلاشی که در محل کارتان انجام می‌دهید هرگز دیده نمی‌شود، اما کاملاً در اشتباه هستید. حتی اگر کسی مستقیماً چیزی به شما نگوید، قطعاً تلاش شما را درک خواهد کرد.

♌فال روزانه تاروت برای متولدین مرداد:

کارت چرخ سرنوشت

کارت چرخ سرنوشت: امروز احساس می کنید که دنیا باید مطابق میل شما بچرخد و نسبت به دیدگاه ها و افکار خود بسیار تعصب دارید، اما لازم است به شما یادآوری کنیم که افراد دیگری نیز در این دنیا زندگی می کنند که نمی توانید از آنها چشم پوشی کنید. آنها و نظراتشان و حرف های شما را مجبور کنید روی صندلی بنشینند. در واقع امروز هیچ مشکلی در بیان افکار خود نخواهید داشت، اما در مورد ابراز احساسات شرایط کاملاً متفاوت خواهد بود. امروز در محل کار احساس می کنید یکی از همکارانتان به شکلی غیرعادی و به گونه ای که ربطی به او ندارد شما را زیر نظر دارد، بهتر است بی تفاوت بمانید.

♍ خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه سپتامبر:

کارت امپراتور

کارت امپراطور: شما ناآگاهانه سعی می کنید دیگران و رفتار آنها را کنترل کنید. در نتیجه این فشاری که به دیگران وارد می کنید، این احتمال وجود دارد که از طریق واکنش های احساسی شدید دیگران این موضوع را یاد بگیرید و برخوردهایی را تجربه کنید که برای شما چندان خوشایند نیست. شما مسئول اعمال و اشتباهات دیگران نیستید، پس در امور آنها دخالت نکنید مگر اینکه از شما کمک بخواهند. شما به اندازه کافی کار و مشکلات مختلف برای مقابله با خود دارید، چرا با قبول مسئولیت اعمال و رفتار دیگران، شرایط را برای خود سخت‌تر از آنچه که در حال حاضر است می‌سازید؟

♎ تاروت خوانی آینده متولدین مهر را پیش بینی می کند:

کارت باز شد

کارت پاپ: امروز باید با دقت بیشتری با موقعیت های غیرمنتظره روبرو شوید. خبر خوب این است که انعطاف پذیری در نگرش شما کمک زیادی به رویارویی با چالش ها و پیچیدگی های پیش روی شما می کند. در حالی که دیگران اگر برنامه‌ها و برنامه‌هایشان خوب پیش نرود، ناراحت و مضطرب می‌شوند، شما می‌توانید به راحتی با هر مشکلی روبرو شوید و هر مشکل و سختی را به موقعیت تبدیل کنید، حتی اگر کارها طبق برنامه‌های شما پیش نرود. و آن را به یک فرصت مثبت تبدیل کنید. اگر کسی با نظر شما مخالف است، با جدیت به حرف خود پایبند باشید و آن را عملی کنید و تسلیم گفته های دیگران نشوید.

♏ پیش بینی تاروت برای آینده متولدین نوامبر:

کارت درویشی

کارت درویشی: امروز از پیله ای که در اطراف خود ساخته اید بیرون بروید و اینقدر از دیگران فاصله نگیرید. تا زمانی که گزینه های مختلف موجود را به طور کامل بررسی نکنید، مسیر درستی را پیدا نخواهید کرد. خوشبختانه امروز اعتماد به نفس کافی دارید که باعث می شود احترام و اعتماد دیگران را برای شما راحت تر به دست آورید. همچنین باید مراقب باشید که دیگران احساس نکنند که با آنها دعوا می کنید یا وسوسه نشوید که با دیگران معاشرت کنید. اگر این موضوع را با آرامش، بدون واکنش، با لبخند پشت سر بگذارید، مشکل خود به خود حل می شود.

♐ تاروت خوانی آینده متولدین آذر را پیش بینی می کند:

کارت مرد حلق آویز

آویزان کردن کارت مرد: در چنین روز عادی و حتی زیبا، نمی توانید بفهمید که چرا دیگران اینقدر کار را برای خود و اطرافیانشان سخت می کنند. اگر می خواهید دیگران به شما اعتماد کنند، باید سطح خود را با آنها هماهنگ کنید و به نیازهای آنها توجه کافی داشته باشید. اگر دیدی که مثل تو نمی توانند به همه چیز لبخند بزنند، آنها را به حال خود رها کن و تنهاشان بگذار. انتظار برای زمان مناسب برای رسیدن به خواسته های خود شرط لازم موفقیت است. این ضرب المثل را به خاطر بسپارید که صبر تلخ است اما میوه هایش شیرین است.

♑ پیش بینی تاروت برای آینده متولدین آن روز:

کارت عاشق

کارت عشق: امروز احساسات شما بیش از هر زمان دیگری برایتان مهم شده است و احساس می کنید در هر شرایطی باید به آن توجه کافی داشته باشید. شاید دیگران بخواهند با حرف هایشان شما را از توجه به احساساتشان منصرف کنند، اما اگر به حرف هایشان دقت کنید، می بینید که واقعاً به واقعیت ها اهمیت نمی دهند، در واقع فقط می خواهند نظرات خود را به آنها تحمیل کنند. شما. اگر احساس می کنید باید مسیر خود را تغییر دهید، اجازه ندهید وسواس ها و تعصبات شما را متوقف کند. شما چه بخواهید چه نخواهید باید با تغییرات روبرو شوید.

♒ تاروت خوانی آینده متولدین بهمن ماه را پیش بینی می کند:

کارت شیطان

کارت شیطان: اجازه ندهید نظر کوچک و بدون فکر دیگران کل روز شما را خراب کند. امروزه دیگران از پول گرفته تا احساسات و حتی مقدار زمانی که به دیگران اختصاص می دهند، خسیس هستند. امروز بهتر است در مشاوره دادن به دیگران دقت بیشتری داشته باشید، زیرا وقتی با آنها در مورد اشتباهات و کاستی هایشان صحبت می کنید، اصلاً از شما استقبال نمی کنند، حتی شما را سرزنش می کنند و توصیه های شما را در نظر نمی گیرند. امروز به نفع شما خواهد بود که خود را از سر راه دیگران خارج کنید و به آنها اجازه دهید هر طور که صلاح می دانند عمل کنند.

♓ طالع بینی تاروت آینده متولدین ماه مارس را پیش بینی می کند:

کارت بازرسی

کارت تراز: اخیراً کمی احساس خستگی و بی حوصلگی کرده اید. وقتی متوجه شدید که بدن شما نیاز به استراحت دارد، به خود فشار نیاورید و خود را مجبور به انجام کارهای اضافی نکنید. امروز به اندازه کافی در طول روز باید انجام دهید و به نفع شماست که در پایان روز به خانه بروید و استراحت کنید. ممکن است پیشنهادهای جذابی دریافت کنید و ممکن است بخواهید به سرگرمی خانواده و دوستان خود بپیوندید. اما بهتر است این وسوسه ها را نادیده بگیرید و در خانه بمانید و کمی به خود استراحت دهید. به پیام هایی که بدنتان به شما می دهد بیشتر توجه کنید.