فال حافظ 20 اسفند ماه

فال حافظ 20 اسفند ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 90 حافظ

من تو را به صبا به صبا می فرستم

ببین کجا میفرستمت

حیف است که در گودال غم و اندوه هستید

من تو را به خانه وفاداری می فرستم

فروردین عزیز… اگر کمی حوصله داشته باشی همه چیز درست می شود. فضل پروردگارت احوال تو را فرا می گیرد و از اندوه در امان می مانی. خیلی نزدیک به وصل یار هستی و خیلی زود آرزوت برآورده می شود. دعای زیبای عزیزان راه شماست. صبور باش.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره ۲۸۱ حافظ

پروردگارا، این سمندر خندان را که به من سپردی

از چشمان حسود علف تو به تو می سپارم

هر چند کوی صد قدم با وفا فاصله دارد

دور از باد، طاعون، آسمان زندگی و تنش

اردیبهشت ماهی عزیز… تو از دوستت بی وفایی دیدی اما باز هم برای سلامتی او دعا می کنی و از چشم حسودان او را به خدا می سپاری. رسیدن به رویاهایتان غیرممکن نیست. به زودی خبرهای بسیار خوشایندی به شما خواهد رسید. شما بی قرار و بی حوصله هستید. صبور باش با صبر به آنچه میخواهی میرسی. هر بار که قصد خود را می بینید، متوجه می شوید. شاید این انتظار خیلی تلخ باشد اما پیوند فردا بی نهایت شیرین است. کسی که بر خدا توکل می کند ترسی در دلش نمی گذارد. خودتان را به دست سرنوشت بسپارید و مطمئن باشید که هر اتفاقی بیفتد، رضایت عدالت در آن است.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزال شماره حافظ 290

قلبم شکسته است و نمی دانم

آن شکارچی گمشده چه شد؟

من در برابر ایمانم می لرزم.

دل در دستان کمان ابروی کافر است

خرداد ماهی عزیز… تصمیم گیری برات خیلی سخت شده و سر دوراهی هستی. همه کارها را به زور به خودتان تحمیل می کنید و در حین انجام آنها ناامید می شوید. فکر می‌کنید تا به حال زندگی کرده‌اید، تلاش‌هایتان بی‌نتیجه بوده است، خودتان را فریب می‌دهید، اما بدانید که از کجا شروع کنید، سودمند است. با تجربه ای که به دست آورده اید تصمیم بگیرید و مسیر خود را انتخاب کنید. اینگونه خداوند به شما کمک خواهد کرد.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل حافظ شماره 304

Has Cihan Nusret Din Hüsrev Kamel

یحیی بن مظفر مالک علم عادل

ای باب اسلام، پناه تو باز است

گشایش روی زمین، روح و قلب

تیر ماهی عزیز… تو در مسیر رقبای حسود قدم می زنی، به حضور رقبا و حسودان در اطرافت توجه نکن، به راحتی همه آنها را شکست می دهی، اما تا زمانی که می توانی راهی برای کسب درآمد پیدا کن. قانون حلال را رعایت کنید و از عقل و عقل خود استفاده کنید و از آن نهایت استفاده را ببرید. شما فردی هستید که به همه نیکی می کنید، در مدت زمان بسیار کوتاهی نتیجه کارهای خوب خود را خواهید دید و مشکلتان حل می شود. نگران معاش و درآمد خود نباشید، زیرا خداوند روزی دهنده بندگان است و روزی آنها را بر عهده دارد.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزل شماره 356 حافظ

خیلی گرمه با دلم نشستن

از جام رعیت می نوشم، در باغ لذت گل جمع می کنم

بنیاد من می خواهد شراب تلخ صوفی سوز را از بین ببرد

لبم روی لبم ای ساقی و بستان نازنینم عزیزم

مرد ماهی های عزیز… کنترل و اقتدار خود را از دست داده اید. کار امروز به فردا منتهی می شود، خودت می دانی راهی که انتخاب کرده ای بسیار سخت و دشوار است، اما به خاطر نتیجه و هدف مفید آن همه این سختی ها را تحمل می کنی. افکار و رویاهای نادرست را کنار بگذارید و به خدا توکل کنید، بدانید که رحمت خدا شامل حال شما می شود و خیلی زود به آرزوی قلبی خود خواهید رسید، این یکی از آثار وفاداری، صداقت و ایمان شماست. رازهای زندگی را همه نمی دانند، فقط با افراد روشن فکر صحبت و مشورت می کنند.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل شماره 367 حافظ

من فتوای پیر موگان را دارم و این یک ضرب المثل قدیمی است.

دیدن جایی که دوستی در آن نباشد ممنوع است

من این دلقک ریاکار را پاره می کنم، چه کنم؟

صحبت با روح عذاب است

شهریور ماهی عزیز… خیلی وقت پیش قول دادی، حالا فکر می کنی دیگران از قولی که به تو داده اند پشیمان هستند. به توافقی که بسته اید وفادار باشید و به قول خود عمل کنید تا دیگران از شما الگو بگیرند. هر کس باید در شرف و مقام خود همنشینی داشته باشد. برای جلوگیری از آزرده شدن، از برقراری رابطه و صحبت با افراد جنس مخالف و غیر صمیمانه خودداری کنید. شما مدت زیادی است که به دنبال نیازهای خود در آن در می کوبید. صبر کنید و امیدوار باشید که کارت شما حل شود و کسی به شما کمک کند. به شرطی که به توصیه های آنها گوش دهید. به اذن خدا از دامی که برایت گذاشته اند فرار می کنی و شیطان را شکست می دهی و به حالت و سعادت می رسی. اگر وضع مالی شما خوب نیست نگران نباشید و خدا را شکر کنید زیرا اخلاق نیک سرمایه شماست.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره 415 حافظ

ای رسول راستین، خبر دوستمان را به ما بده

وضعیت گل را برای بلبل توضیح دهید

ما اسرار سکوت هستیم، غمگینیم

با یک دوست آشنا صحبت کنید

مهر ماهی عزیز… منتظر دریافت اخبار و اطلاعات معشوقه خود با واسطه هستید، بالاخره خبرهای خوب می رسد، نگران نباشید اگر کمی دیر شد. از دوستان و اطرافیان خود قدردانی کنید زیرا می توانید به آنها اعتماد کنید و آنها را به راز قلب خود تبدیل کنید. کسی به کمک شما نیاز دارد و به دنبال مراقبت شماست. از آن کوتاهی نکنید، زیرا بخشش شما در جای دیگری به شما جبران خواهد شد. خداوند به کوچکترین احسانی که نسبت به بندگانش می کنید به شما پاداش می دهد. زندگی را برای خود سخت نکنید و از ریاکاری دست نکشید.

فال روزانه متولدین آبان

غزل شماره 433 حافظ

تو که ماه را با خط سیاه پوشانده ای

بر خورشید سایه افکندی

تا کی با ما زحمت خواهی کشید؟

شما اخیراً حقه خوبی بازی کردید

ابان ماهی عزیز… تو آدم منصف و درستکاری هستی دل و زبانت یکی. اگر کسی به شما لطفی کند چند بار آن لطف را جبران می کنید؟ غم و اندوه را از خود دور کنید، به زودی به آرزوی خود خواهید رسید. رفاه و خوشبختی زندگی شما را تحت الشعاع قرار می دهد و این نتیجه رنج ها و سختی های شماست. قدر لحظه های زندگی را بدانید و خدا را شکر کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل حافظ شماره 455

زندگی در ناکارآمدی و تنبلی گذشت

ای پسرم آرزو می کنم به سن پیری برسی

چقدر قدردان ترغیب آنها در این شهر هستیم

شهبازانت را مگسی سفارش دهید

آذر ماهی عزیز… وقت و عمرت را تلف می کنی و به کم بسنده می کنی. ارزش شما بسیار بیشتر از موقعیت فعلی شماست. اگر می خواهید قله های موفقیت را طی کنید، از تجربیات سالمندان بهره مند شوید تا شما نیز عمری طولانی و با عزت داشته باشید. خیلی زود فریب ظاهر افراد را می خورید و شروع به دست کم گرفتن خود می کنید. مطمئن باشید به زودی جایگاه شما بالا می رود و به یک سلبریتی خاص و محبوب تبدیل می شوید. از خدا بخواهید که به هدفتان کمک کند.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل حافظ شماره 459

زین خوبی که روی صورت گل می کشید

روی صفحه با گل و گل خط می کشی

اشک مخفیگاه من

با هفت پرده به بازار می روی

دی ماهی عزیز… هیچ آرزویی بدون زحمت به دست نمی آید. در سایه زحمات خود به آرزوی قلبی خود خواهید رسید. بهتر است از دوستان خیر کمک بگیرید تا با کمک آنها به هدف خود برسید. به زودی آن را دریافت خواهید کرد. خدا به اندازه نیازت نعمت داده، حرص نخوری. نیت خود را با دقت در نظر بگیرید و برای انجام آن عجله نکنید. زیرا اجرای این نیت نیاز به آمادگی بیشتری دارد که باید به مرور زمان آن را به دست آورید.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

نگاه حافظ شماره 474

من از طرفداران تو هستم جانا و می دانم که تو آن را می دانی

که هم نادیده می گیری و هم نانوشته می خوانی

متهم بین عاشق و معشوق چه می یابد؟

چشم نابینا رازهای پنهان را نمی بیند

بهمن ماهی عزیز… شما کسی را دوست دارید و او از علاقه شما آگاه است، فرصت ها و موقعیت ها زیاد به دست شما نمی رسد، آنها را به راحتی از دست ندهید. در روزهای آسایش و آسایش به فکر آینده و روزهای سخت باشید و به فکر آینده باشید. یک دید دقیق و آگاهانه لازم است تا ناگهان دچار لغزش و خطا نشوید. گاهی نیازی به صحبت نیست و آنقدر باهوش است که دل شما را از اعمال شما درک می کند. هیچ اتفاقی برایت نمی افتد که در تقدیرت نباشد، پس طمع خود را کنار بگذار و نتیجه را به خدا بسپار.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل شماره 475 حافظ

گفتند تو یوسف ثانی هستی

چون من به لحظه حقیقت دادم

شیرین تر از وقتی که می گویم متشکرم

ای خسرو تو خوبی، روزگاری شیرین بودی

ماه مارس عزیز… شانس در خانه شما را زده است. به زودی به خواسته های خود خواهید رسید. با کمی تلاش می توانید رویاهای خود را محقق کنید. در اوقات خوشی، خود را برتر فرض نکنید و به دیگران فکر کنید. خدا را شکر کن و قدر نعمت های او را بدان. گاهی عجولانه عمل می کنید؛ صبر را در خود پرورش دهید. نگران آینده نباش، نیتت محقق خواهد شد.