فال حافظ 20 بهمن ماه

فال حافظ 20 بهمن ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که فال حافظ بیشتر به عنوان یک سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره ۷ حافظ

بیا صوفی، شیشه آینه شفافی است

زیبایی لعل فام را ببینید

راز پشت صحنه مست پرس

قابیل یک زاهد بلند مرتبه نیست

فروردین ماهی عزیز… شک نکنید که خداوند یاور همه دوستان مخلص شماست. دلت را با توکل و امید به خدا پاک کن تا از ریاکاری و مشکلات زندگی بکاهی. طمع را از زندگی خود حذف کنید تا زندگی شاد و طولانی داشته باشید. بهشت شما جایی است که در آن حق مردم را ادا می کنید. این راهی است که شما را به هدفتان می رساند. شما ذاتاً فردی مهربان هستید، کمی جاه طلب هستید و از منطقه راحتی خود خارج می شوید. شغل شما اغلب با خطر و خطر همراه است. اگر می خواهید از شکست جلوگیری کنید مراقب باشید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 23 حافظ

فکر کردن به شما از هر نظر همراه ماست

نسیم موهای تو پیوند زندگی ماست

با وجود کسانی که عشق را منع می کنند

زیبایی چهره شما دلیل ماست

اردیبهشت ماهی عزیز… هر روز که از خواب بیدار می شوی به معشوقت فکر می کنی، در ذهنت صاحب عشق او هستی، پس برای رسیدن به او و ارتباط با او باید صبور بود. امیدوار باش و بدان که با نشستن در گوشه انزوا نمی توانی دردی را درمان کنی. از سهل انگاری دست بردارید و با تلاش به سمت هدف خود حرکت کنید. حتی اگر مجبور باشید برای مدت طولانی صبر کنید، قطعا به آنچه می خواهید خواهید رسید.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل شماره 103 حافظ

روز پیوند عاشقان را به خاطر بسپار

آن روزها را به خاطر بسپار

کامم زهر درد شد

فراموش نکنید که به دنبال غذاهای شاد باشید

خرداد ماهی عزیز… در گذشته با دوستان و آشنایان خوش گذشت اما حالا از ته دل غمگینی، فکر می کنی همه فراموشت کرده اند و عشق و وفاداری در این دنیا نیست. این روزها دچار مشکل شده اید و باید برای نجات خود تلاش کنید. راز خود را برای کسی مخفی نکنید و فاش نکنید. به رحمت و رحمت الهی امیدوارم.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل شماره ۲۶۵ حافظ

هنوز از آرزوی لبانت برنگشتم

من به جام امید دارم هنوز درد زیادی دارم

روز اول دین من به ذهن شما خطور کرد

در این مورد چقدر طول می کشد؟

تیر ماهی عزیز… موفقیت شما مرهون عشق به تعالی و صفات خوبی است که خداوند به شما داده است. همیشه در اعمال خود متفکر باشید. موفقیت یک قدم با شما فاصله دارد. بقیه کارها با تلاش و برنامه ریزی قابل انجام است. برخی از افراد سعی می کنند از شما سوء استفاده کنند، پس مراقب باشید. شما هنوز تجربه کافی ندارید، بنابراین ممکن است راه را اشتباه بروید. گاهی اوقات شما سطحی به نظر می رسید و همه چیز را از روی ظاهرش قضاوت می کنید. از خدا بخواهید که به شما سلامتی بدهد و خدا را بپرستید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

نگاه حافظ شماره 300

هزاران دشمن در صدد نابودی من هستند

من دوستانی بیشتر از دشمنان ندارم، باک.

امید تو مرا زنده نگه می دارد

وگرنه میترسم با طلاقت نابود بشم.

مرداد ماهی عزیز… اگر همه دنیا با آدمی دشمن باشد در دلش جای ترس نیست حتی اگر دوست باشد. ایمان و اعتقاد به خدا، صمیمیت با خانواده زندگی را برای شما بسیار لذت بخش می کند. در امور صبور باشید و به خدا، خانواده و دوستانتان اعتماد کنید تا در مواجهه با مشکلات امیدوارتر باشید. اهل دل گفتند درد دوست بهتر از معالجه غریب است، در مصیبت زود عصبانی نشو و به او اعتماد کن. داشتن رویاهای قابل تحقق باعث می شود امید به زندگی در قلب شما شکوفا شود. هر چه زودتر به نیت خود عمل کنید. خدا را خالصانه بندگی کنید، زیرا شکرگزاری از خداوند باعث می شود مردم شما را دوست بدارند.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل حافظ شماره 309

عشق و جوانی و شراب لعل فام

انس و شورای رقیبش مدام مشروب می خورند

یک ساقی قدرشناس و خواننده شیرین زبان

همنشین نیکی ها و بنده نام نیک

شهریور ماهی عزیز… شما همه امکانات را دارید و برای شما این امکان فراهم شده است که خود را به دیگران ثابت کنید. اگر کمی فکر کنید، می توانید همه چیز را یکباره به دست آورید. خداوند آنقدر شما را دوست دارد که به شما مقام و مال و دوستی زیبا داد. حال باید دید در برابر این لطف الهی چه می کنید و چقدر شکرگزار هستید. شما دوستان و خانواده خوبی دارید، قدر آنها را می دانید و آنها را در مهمانی ها و شب های شاد همراهی می کنید وگرنه زندگی را برای خود حرام می کنید و فرصت شادی را از دست می دهید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل حافظ شماره 318

منو میبینی و هر بار اذیتم میکنی

من تو را می بینم و هر بار بیشتر و بیشتر تو را می خواهم

از من نمیپرسی، نمیدانم به چه فکر میکنی

تو برای شفای من تلاش نمیکنی، تو چیزی جز درد من نمیدانی

مهر ماهی عزیز… تو عاشق وفادار و صادقی هستی و صمیمانه در عشقت پیشرفت میکنی و همه سختی ها رو تحمل میکنی ولی کمی از سردی معشوق گله میکنی امیدوارم مشکل عشقت هر چه زودتر حل بشه ممکن است. دوستان صمیمی خود را فراموش نکنید و در مواقع سخت به کمک آنها بیایید زیرا آنها روزی می توانند ناجی شما باشند. به خانواده خود توجه بیشتری داشته باشید زیرا آنها بهترین دوستان و یاوران شما در صورت بروز حادثه هستند. تا زمانی که دوستان وفاداری دارید از هیچ چیز نترسید و تا رسیدن به هدف ادامه دهید. دشمنان شما به زودی شکست خواهند خورد.

فال روزانه متولدین آبان

غزل شماره 347 حافظ

فکر نکن با غم عشقت چه کنم؟

تا کی با درد تو گریه کنم؟

دل از شنیدن نصیحت دیوانه شد

اینو به سرت زنجیر کنم؟

… فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره 405 حافظ

پیر جان خرابات و حق سخن گفتن او

در ذهنم چیزی جز آرزوی خدمت به او نیست

بهشت جای گناهکاران نیست

بیار، مدیونش هستم

آذر ماهی عزیز… تو هدفی جز نیکی کردن و خدمت به دیگران نداری، اما بعضی ها اینطوری تو را مسخره می کنند. این نگرانی را از بین ببرید که به زودی به موفقیت و پیروزی خواهید رسید. درد و سختی پایان می یابد و شادی جای آن را می گیرد. اگر غرور را کنار بگذارید و نقاط ضعف خود را بپذیرید، می توانید راه های جدیدی را امتحان کنید. خداوند مهربان و آمرزنده است، گناهان را می بخشد، بر خدا توکل می کند و به یاری او امیدوار است.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل شماره 433 حافظ

تو که ماه را با خط سیاه پوشانده ای

بر خورشید سایه افکندی

تا کی با ما زحمت خواهی کشید؟

شما اخیراً حقه خوبی بازی کردید

دی ماهی عزیز… تو آدم منصف و درستکاری هستی، دل و زبانت یکی است. اگر کسی به شما لطفی کند چند بار آن لطف را جبران می کنید؟ غم و اندوه را از خود دور کنید، به زودی به آرزوی خود خواهید رسید. رفاه و خوشبختی زندگی شما را تحت الشعاع قرار می دهد و این نتیجه رنج ها و سختی های شماست. قدر لحظه های زندگی را بدانید و خدا را شکر کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل حافظ شماره 472

خدا را شکر به خاطر موقعیت سلطانی

احمد شیخ اویس حسن ایلانی

خان بن خان و شاهنشاه شاه نژاد

کسی که اگر روحش را بخوانید زیباست

بهمن ماهی عزیز… شانس یار توست و با وجود همه سختی ها به هدفت میرسی چون اراده قوی داری. معجزه ای در زندگی شما رخ خواهد داد که همه را شگفت زده خواهد کرد. از چشم بدخواهان به خدا پناه ببر. به یاد داشته باشید راز موفقیت شما تلاش است. سفری معنوی را آغاز خواهید کرد که در آن قلب آشفته شما آرام می گیرد و چشمان و قلب شما روشن می شود. سرت را بر درگاه خدا بگذار و شکرش کن تا تو را به راه راست هدایت کند.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل حافظ شماره 482

ای دل، کوی را دوست نداری

شما چیزها را جمع می کنید و هیچ کاری نمی کنید

چوگان را نمی توان در زمین بازی کرد

شما برنده نمی شوید و دوباره شکار می کنید

مارس عزیز… همه چیز برای شروع کار آماده است، اما شما هیچ کاری نمی کنید. تعویق جایز نیست وگرنه همه چیز و همه را از دست خواهید داد. اگر می خواهی از درد و سختی که مثل خار دور گل موفقیت است بترسی، حتی یک گل هم نمی توانی در باغ زندگی به دست آوری، پس بترس و به دل مشکلات برو. آینده نگر باشید و فرصت ها را از دست ندهید. زیرا اگر آینده نگر نباشی درخت رویایی ات میوه نمی دهد و تا آخر عمر پشیمان می شوی. پس برخیز، به خدا توکل کن و راهی را که قلبت می گوید دنبال کن. خدا شما را دوست دارد و به شما اهمیت می دهد، زیرا از چاپلوسی و تمجید نسبت به صاحبان قدرت اجتناب می کنید.

آبان ماهی عزیز… شما به دنبال بهترین راه حل برای مقابله با غم و اندوه برای ساختن زندگی بهتر هستید. امید خود را از دست ندهید و دست از تلاش برندارید. مانند گذشته در برابر مشکلات و ناخوشایند مقاومت کنید. شاید افرادی باشند که شما را سرزنش کنند یا در مسیر شما تله بگذارند. به سخنان آنها گوش ندهید و از نیرنگ ها، فریب ها و اتهامات آنها بترسید. خوب یا بد بودن زندگی به اعمال و رفتار شما بستگی دارد. خود را به سرنوشت بسپارید و کنترل زندگی خود را به دست بگیرید.