فال حافظ 27 بهمن ماه

فال حافظ 27 بهمن ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 6 حافظ

خطاب به جانشینان سلطان که این دعا را خواندند:

به لطف پادشاه یک گدا در نظر گرفته شد

از رقیبم دیوسیرت به خدا پناه می برم

خدایا به آن شهاب نافذ کمک کن

آپریل عزیز… تو یه چیزی گیر کردی و بلد نیستی انجامش بدی. مشکل شغل شما با کسی است که نمی توانید با او کنار بیایید. شما سعی می کنید با پیام و واسطه مشکل را حل کنید، اما می دانید که با واسطه ها کاری نمی توان کرد. با امید به خدا حرکت کنید و شخصا بیایید تا مشکل را حل کنید و گره را باز کنید. همیشه خدا را شکر کنید و یاد او را به خاطر بسپارید. از دوستان ریاکار و ریاکار اطراف خود دوری کنید. با دعا و توکل به خدا می توانید به راحتی بر مشکلات خود غلبه کنید. هدف شما رسیدن به طلسمی است که به شما کمک می کند حریف را از سوراخ خارج کنید. هرگز از افکار شیطانی برای رسیدن به هدف خود استفاده نکنید و مراقب توطئه های اطرافیان خود باشید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل حافظ شماره ۷۸

دیدی که یار ظالم نیست

وقتی عهدمان شکسته شد غمی نبود

پروردگارا، مرا به خاطر قلبم مثل کبوتر نگیر.

او افتخار پرتاب و شکار را نداشت

اردیبهشت ماه عزیز… با اینکه به دوست صمیمی رسیده ای و شاهد عشق بوده ای اما در شرایطی هستی که از وضعیت زندگیت چندان راضی نیستی و به دنبال شرایط بهتری هستی. شرایط بهتر نیاز به تلاش دارد. شما برای کاری که انجام دادید بسیار متاسفید. شما شکست خورده اید و احساس می کنید که دیگر کسی شما را دوست ندارد یا به شما احترام نمی گذارد. اما زمان همه چیز را درمان می کند. مطمئن باشید این شکست آغاز یک پیروزی بزرگ است.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل حافظ شماره 146

صبا در سحر بوی زلف یار می آورد

قلب عصبانی به ما بو می دهد

من آن شکل صنوبر را در باغ دیدم

هر گلی که با غم و اندوه شکوفا شود، دردسر می آورد

خرداد ماهی عزیز… این روزها کارهایی انجام می دهید که برایتان بسیار بعید است و اطرافیانتان را شگفت زده می کند. قبل از بیان هر کلمه به آن فکر کنید. هر هدف و مقصدی نمی تواند در نهایت سودمند باشد، پس با سنجیدن همه جوانب و آگاهی از هدف، به سوی آن گام بردارید. هوشیار بودن قبل از شروع کار می تواند فرد را از شکست دور نگه دارد. خود و دیگران را با اعمال و سخنان بدون فکر عذاب ندهید. به زودی خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل شماره 365 حافظ

برای مدت طولانی ما شما را به مسیر غم و اندوه هدایت کرده ایم

نفاق مردم را کنار گذاشتیم

طاق و رواق مدرسه و قال و قیل علم

در مسیر لیوان و ساقی مه می گذاریم

تیر ماهی عزیز… خیلی وقت بود که برای برآورده شدن آرزوت از همه دست کشیدی و به افکار غم انگیز خود عادت کردی. با وجود اینکه صمیمانه در این راه زحمت کشیده اید اما هنوز به نتیجه مطلوب نرسیده اید، بار دیگر تمام توان خود را برای رسیدن به هدف به کار بگیرید و به تمسخر دیگران توجه نکنید. مهم این است که بدانید از زندگی چه می خواهید. از گوشه ی تنهایی بیرون بیایید و به دیدار دوستانتان بروید. آنچه به دست می آورید حاصل تلاش شماست، پس مراقب باشید به راحتی آنها را از دست ندهید. در عشق همه چیز درست می شود زیرا عاشقی که در جستجوی عشق است عاقبت خود را خواهد یافت.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزل شماره 371 حافظ

درس سحر را در بار دادیم

ثمره دعا را در مسیر زندگی قرار دادیم

صد زاهد عاقل خرمن را آتش زدند

این گرما را به دل دیوانه می دهیم

مرداد ماهی عزیز… در راه رسیدن به هدفت از خیلی چیزها دست کشیدی و راه را برای خودت هموار کردی. اما شما تلاش خود را بیهوده می دانید، اما بدانید که تازه در ابتدای راه زندگی هستید و به مراحل عالی کمال نرسیده اید، پس منتظر باشید و قدم های آهسته و پیوسته بردارید تا اوضاع بدتر نشود. هلاک می شود و اندوه به دلش راه نمی یابد. مردم آنقدر که شما فکر می کنید بزرگ نیستند. مراقب برخی از دوستان خود باشید که گرگ هایی در لباس میش هستند. می خواهند پایه شما را خراب کنند، دل و دین شما را بگیرند و به هدفتان برسانند، پس عاقل باشید و از منافقان دوری کنید. هرگز به کمتر قانع نشو و هر آنچه را که تصور می کنی از خدا بخواه.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل شماره 378 حافظ

نباید حرف بد بزنیم و بی انصافی کنیم

لباس سیاه و همجنس گرایان را قرمز نکنید

تقصیر درویش و توانگر کم و بیش بد است

بدی این است که مطلق نباشیم

شهریور ماهی عزیز… هرگز برای پیشرفت خود نردبان نخواهی ساخت و از دیگران بد نخواهی کرد. این اخلاق نیکو خیلی خوب است و شما هم باید همان احترامی را که به ثروتمندان می کنید، به فقرا نشان دهید. مراقب باشید با بی فکری کودکانه دچار مشکل نشوید. هنگام انجام کار دقیق باشید. برای رسیدن به هر هدفی با فکر و اندیشه پیش بروید تا به هدفتان برسید. به داشته هایت راضی باش و خودت را برای کم و بیش دنیا بیهوده هدر نده. ارزش شنیدن هر حرفی را ندارد، چه رسد به اینکه اگر می خواهید سود کنید، به حرف افراد متکبر و حسود اعتماد نکنید. برای یافتن صلح، از مبارزه با رقبا دست بردارید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

نگاه حافظ شماره 404

آنها فکر می کنند تئوری بهتر از این وجود دارد

گذری بهتر از این هم هست

تو با من خیلی مهربانی

مهر ماهی عزیز… چرا مردم را کوچک می کنید و ارزش های آنها را نادیده می گیرید؟ با خوش بینی بیشتری به آنها نگاه کنید. برای رسیدن به هدف و آرزوی دلخواه خود باید انرژی بیشتری نسبت به آنچه در حال حاضر روی آن کار می کنید صرف کنید. با دوستان و آشنایان با تجربه مشورت کنید تا بتوانید تصمیم بهتری بگیرید. به مسائل زندگی بیشتر توجه کنید و همه جوانب موضوع را بسنجید. طمع را کنار بگذارید و به امید خدا برای برداشت میوه شیرین پیروزی عمل کنید.

فال روزانه متولدین آبان

غزل شماره 406 حافظ

گفتی برای تماشای ماه نو بیرون رفتی

از ماه آبروان شرم باد

یک عمر تا دلت به دست اسیران ما بیفتد

محافظت از دوستان خود را فراموش نکنید

ابان ماهی عزیز… از کارهای قشنگی که برای دوستانت کردی، چیزی دریافت نکردی. شاید اطرافیان برای شما ارزشی قائل نبودند، اما ثواب و ثواب اعمالتان در راه خدا راه به جایی نمی برد و با شما می ماند. چشم و دلت را باز نگه دار چون عازم سفر پر برکتی هستی. در آن سفر شانس از دست رفته خود را خواهید یافت و در آن سفر درس عشق را خواهید آموخت. به ملاقات افراد عاقل و متفکر بروید تا از آنها فضل و دانش بگیرید.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره 416 حافظ

نسیم خنک مامانبر مورد علاقه شماست

در ساعات اولیه صبح در هوای شما بلند می شود

برو ای پرنده مبارک لاگا!

وقتی آب از خاک آن در را دیدی

آذر ماهی عزیز… تو آدم خوبی هستی ناخواسته اشتباه کردی و الان پشیمان شدی و شرمنده شدی، اینقدر خودخواه نباش، پشیمان بودن مشکلی را حل نمی کند، پشیمانی برای جبران کافی است. . برای جبران هر چه زودتر قدم بردارید اگر توبه شما را بداند قطعا شما را خواهد بخشید. دوستان و اطرافیان خود را بشناسید و از دوستان بد دوری کنید. اگر هر کار را با دقت و مراقبه بیشتری پیش ببرید، موفق خواهید بود. وفاداری خود را به دیگران ثابت کنید تا آنها در مورد شما مثبت فکر کنند.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل شماره 417 حافظ

ایشم همیشه شاد

الحمدلله کارم خوبه

ای بخت سرکش، آن را بردار

گه جام زر کش گه لال مورد نظر

دی ماهی عزیز… روزگار مطابق میل شما خواهد بود و به آرزوهایی که می خواهید خواهید رسید. معشوق شما آرزوی بسیاری از مردم و حسادت زنان زیباست. شما در زندگی بسیار موفق خواهید بود. از حسودان و منافقان برحذر باشید. به دیگران مغرور نشوید تا فراوانی و شادی شما ثابت و همیشگی باشد. از گناهان گذشته خود به ویژه ریا و ریا توبه کنید و هرگز خدا را فراموش نکنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل شماره 445 حافظ

تو همه چیز دنیا را داری

چقدر برای افراد ضعیف و درمانده متاسفید

روح و قلب بنده و جانم را بخواهید

که بر مردم آزاد حکومت می کنی

بهمن ماهی عزیز… خداوند لطفش را بر تو ارزانی داشته و تو صاحب همه چیز خواهی شد. پس سعی کنید کسانی را که در چنگال درد هستند رها کنید و به فکر اطرافیان و زیردستان خود باشید. هر چه داری برای بندگان خدا انفاق کن که هر چه به دست می آورید از دعای زیبای بندگان خداست. شما دوستان حسود زیادی دارید، اما خوشحال باشید تا دوستتان همیشه با شما باشد. پس به او نیز توجه کنید. قدر ذات و استعدادهای لطیف خود را بدانید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل حافظ شماره 454

باد نوروزی از کوی یار می وزد

از این باد کمک بخواه تا چراغ دلت را روشن کند

اگر گل کوچکی داری آن را برای خدا خرج کن

اشتباهات سودا زراندوزی را کی به قارون داد؟

مارس عزیز… به تو فرصتی داده شده که از زیبایی های زندگی لذت ببری، شاد باشی و از دنیا بروی. زیبایی طبیعت موقتی است، سفر کنید و طبیعت را کشف کنید. غم و اندوه را رها کنید و به آنچه دارید راضی باشید. ثروت اندوزی پایانی ندارد، قناعت بزرگترین ثروت انسان است. اگر اکنون شکست خورده اید، ناراحت و ناامید نباشید. روزگار فراز و نشیب های زیادی دارد. پایان شب ناامیدی صبح پیروزی است. فرصت ها را غنیمت بشمارید و از آنها به نفع خود استفاده کنید.